Božićna akcija: iskoristi do 40% popusta na sve kreatine!

15 zdravih međuobroka koje trebate uvijek imati na poslu

Image

Ako radite uredski posao sigurno ste se susreli sa situacijom da usred radnog vremena ogladnite, a uza se nemate ništa zdravo za nabrzinu pojesti. Što tada najčešće učinite?

Nažalost, mnogi će rješenje pronaći u aparatu sa slatkišima, u najbližoj pekari ili na kiosku. No, ovakve situacije možete vrlo lako izbjeći tako što ćete uvijek kod sebe u uredu i nadomak ruke, imate neku zdravu varijantu snacka za kojom ćete posegnuti kad vas uhvati glad.

kikiriki

Donosimo 15 ideja za zdravi međuobrok koji uvijek možete imati kod sebe na poslu:

1. Sjemenke

Sjemenke su izvrstan izvor proteina, lako ih je spremiti, ne zahtijevaju puno prostora i možete ih grickati uz rad. Suncokretove ili bučine sjemenke najčešće su rješenje, a ako u frižideru imate jogurt, onda i chia sjemenke mogu biti rješenje za napraviti puding.

2. Mala pakiranja zobene kaše

Na tržištu su dostupna mala pakiranja zobene kaše za jedan obrok. To je izvrsno rješenje jer je konzumacija jednostavna, priprema traje 2 minute, a cijena ovih pakiranja je niska i imate velik izbor okusa.

3. Orašasti plodovi

Najčešće i jedno od najboljih rješenja za međuobrok svakako su orašasti plodovi. Odaberite bademe, lješnjake, orahe, pistacije ili koje god najviše volite i za međuobrok posegnite za njima. Puni su proteina i zdravih masti te jako zasitni, pa neka šaka bude vaša mjera.

4. Sušeno voće

Sušeno voće je slatko i bogato vlaknima, što znači da će vas duže vrijeme držati sitima, doprinijeti će probavi, a zadovoljiti će vašu želju za nekim slatkišem. Sušene marelice, grožđice, brusnice ili neko drugo voće je uvijek dobro rješenje. Također, kao i kod orašastih plodova, ograničite se na šaku ovih namirnica.

susene marelice

5. Maslac od orašastih plodova

Maslac od kikirikija, badema, indijskih oraščića… možete ga jesti na žlicu ili namazati primjerice na krišku jabuke. Kod kupnje pogledajte deklaraciju: što je manje sastojaka, to je proizvod bolji. I izbjegavajte one maslace s puno soli i dodanim različitim biljnim uljima.

6. Zdravi krekeri

Iako su krekeri dugo imali lošu reputaciju zbog slanih i masnih varijanti, ali postoje krekeri koji su izvrsnog nutritivnog sastava i koje svakako možete uključiti u svoj jelovnik.

7. Sušena govedina

Sušenu govedinu sad možete kupiti kao grickalicu – radi se o sušenom mesu s visokim udjelom proteina koja će vam pomoći doseći dnevne potrebe za proteinima i držati vas sitima do sljedećeg većeg obroka.

8. Kokice

Ako u uredu imate mikrovalnu pećnicu u samo 2-3 minute možete si ispeći kokice. Kod kupnje ovakvih kokica birajte neslane i manje masne varijante. Kad su gotove možete ih posuti cimetom, kimom, kurkumom ili nekim vama dragim začinom.

kokice

9. Tamna čokolada

Ovo će mnogima biti najbolje rješenje za međuobrok, znam. Uvijek birajte čokoladu sa 70 i više posto kakaa i ograničite se na par kockica. Čokolada je bogata magnezijem i antioksidansima pa je i zbog toga dopuštena u malim količinama.

10. Sušene žitarice

Žitarice su također uvijek dobro rješenje. Od običnih cornflakesa bez šećera do različitih drugih žitarica, ovo može biti dobar međuobrok. Pomiješajte ih s vodom ili nekim malomasnim mlijekom i nabrzinu imate spreman zdravi međuobrok.

11. Energetske ili proteinske kuglice

Prednost energetskih kuglica je što ih možete napraviti sami, od probranih namirnica. Također, njihova priprema je uvijek iznimno jednostavna. Donosimo nekoliko prijedloga pripreme:

12. Wasabi grašak ili kikiriki

Ako ste ljubitelj ljutoga, onda su grickalice s wasabijem pravo rješenje za vas. U trgovinama s azijskim namirnicama pronaći ćete grickalice u wasabiju koji će vas oduševiti!

wasabi

13. Voće

Voće koje može stajati par dana, uvijek je dobro za kupiti i držati u uredu. Jabuke i kruške su uvijek dobro rješenje, a i banane ili naranče također mogu biti dobro rješenje za međuobrok.

14. Čips od voća ili povrća

Čips od jabuke ili kelja možda dosad niste probali, ali svakako biste trebali. Radi se o zdravoj varijanti čipsa koji je bogat vlaknima, a ne pliva u ulju kao što je to slučaj s klasičnim čipsom od krumpira.

15. Rižini krekeri

Rižini krekeri ili „stiropor“ grickalica je za koju se mnogi odluče jer su bez nekog dominantnog okusa i jednostavni za konzumaciju. Birajte najobičnije, a ne one prelivene čokoladom jer će se u njima naći brdo skrivenim i neželjenih kalorija.

Planiranjem snacka i kupnjom unaprijed spriječit ćete situacije u kojima ste gladni i nemate ništa nadomak ruke. Naime, to je najgori trenutak u kojem su najveće šanse da ćete pojesti nešto nezdravo.

Ponesite neke od navedenih međuobroka sa sobom na posao i posegnite za njima kad vas usred radnog dana uhvati glad. Uslast!

Objavljeno 13.08.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!