19.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 4: Toes to Bar
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Nastavljamo s gimnastičkim vještinama i današnja tema treninga je učenje i progresije „hollow body“ pozicije i korištenje te pozicije tijela u visu i njihu na preči.
Programi treninga
18.12.2018. Funkcionalno i kompleksno: Odradite ovaj trening s utezima za cijelo tijelo
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbanje na spravama u teretani će tonirati vaše mišiće, međutim postoje neki nedostaci u odnosu na vježbanje sa slobodnim utezima. Funkcionalne vježbe koje možete izvoditi s utezima mogu sadržavati kombinaciju pokreta koji su korisniji u svakodnevnom kretanju.
Programi treninga
12.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 3: Stoj na rukama
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sadržavat će progresije stoja na rukama kao samostalnu vježbu jakosti, stabilnosti i mobilnosti ramenog pojasa te kao odličnu pripremu za rameni potisak koji je dio današnjeg „workouta“.
Programi treninga
10.12.2018. Trening za radnim stolom: 8 vježbi koje možete odraditi sjedeći!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da sjedenje i smanjena fizička aktivnost vode povećavaju rizika za oboljenje od kardiovaskularnih bolesti. Donosimo nekoliko jednostavnih vježbi koje možete izvoditi za radnim stolom, a za to vam je potreban samo stolac i malo vremena.
Programi treninga
5.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 2: Mrtvo dizanje
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sastoji se od dva dijela, treninga jakosti i treninga kardiovaskularne izdržljivosti.
Programi treninga
28.11.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 1: Čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening vrlo je jednostavan i sastoji se od trčanja te dvije osnovne vježbe sa vlastitim tijelom, čučnjeva i sklekova.
Programi treninga
27.11.2018. Trening kod kuće: 10 minuta za znojenje i toniranje mišića
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da nekoliko kratkih sekvenci kroz dan ima iste efekte kao duži trening. Ako imate vrlo gust raspored ovih 10 minuta su idealan način za toniranje i potencijalno gubljenje viška potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga
30.8.2018. Unilateralni trening donjeg dijela tijela - oružje protiv boli u lumbalnom dijelu leđa
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Ako ste ikada iskusili bol u donjem dijelu leđa i pokušali trenirati pod tom istom boli, poznato vam je da je bol nesnošljiva (pogotovo ako ste navikli trenirati sa utezima). Prva i osnovna stvar s kojom treba krenuti u borbu protiv boli je aktivirati i ojačati mišiće trupa.
Programi treninga
18.7.2018. Kako se riješiti neželjenih jastučića (love handles) na donjem dijelu leđa?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Višak potkožnog masnog tkiva iznad bokova u donjem dijelu leđa često se naziva Love handles ili jastučići iznad bokova. Osim kreativnih naziva kojima se naziva ovo područje, potrebna je i kreativnost da se višak potkožnog masnog tkiva smanji ili nestane.
Programi treninga
21.6.2018. Za one koji nikad ne miruju: Mini trening koji možete odraditi i na godišnjem odmoru!
Aleksandar Miketa, viši fizikalni terapeut i Efficient Training Method instruktor
Počinje nam sezona godišnjih odmora. Netko će odabrati da uživa u miru bez treninga, netko odabire mini trening čisto da ostane u rutini.
Programi treninga
14.6.2018. Kružni trening 2. dio - kratak, intenzivan i zabavan trening s rekvizitima za super formu!
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
U prvom dijelu ovog članka pisala sam općenito o kružnom treningu, navela sam jedan primjer treninga bez rekvizita na livadi, a sada ćemo se malo više posvetiti varijantama kružnog treninga s različitim modernim rekvizitima u teretani kao što su; girja, medicinka, bosu, konop, flowin, wallball, tra...
Programi treninga
26.5.2018. Možete i kod kuće: Vježbe sa štapom za čvrst trbuh
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Razvijte koordinaciju, fleksibilnost i mobilnost čitavog tijela, te mu zadajte nove izazove.
Programi treninga