30.8.2018. Unilateralni trening donjeg dijela tijela - oružje protiv boli u lumbalnom dijelu leđa
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Ako ste ikada iskusili bol u donjem dijelu leđa i pokušali trenirati pod tom istom boli, poznato vam je da je bol nesnošljiva (pogotovo ako ste navikli trenirati sa utezima). Prva i osnovna stvar s kojom treba krenuti u borbu protiv boli je aktivirati i ojačati mišiće trupa.
Programi treninga
18.7.2018. Kako se riješiti neželjenih jastučića (love handles) na donjem dijelu leđa?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Višak potkožnog masnog tkiva iznad bokova u donjem dijelu leđa često se naziva Love handles ili jastučići iznad bokova. Osim kreativnih naziva kojima se naziva ovo područje, potrebna je i kreativnost da se višak potkožnog masnog tkiva smanji ili nestane.
Programi treninga
21.6.2018. Za one koji nikad ne miruju: Mini trening koji možete odraditi i na godišnjem odmoru!
Aleksandar Miketa, viši fizikalni terapeut i Efficient Training Method instruktor
Počinje nam sezona godišnjih odmora. Netko će odabrati da uživa u miru bez treninga, netko odabire mini trening čisto da ostane u rutini.
Programi treninga
14.6.2018. Kružni trening 2. dio - kratak, intenzivan i zabavan trening s rekvizitima za super formu!
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
U prvom dijelu ovog članka pisala sam općenito o kružnom treningu, navela sam jedan primjer treninga bez rekvizita na livadi, a sada ćemo se malo više posvetiti varijantama kružnog treninga s različitim modernim rekvizitima u teretani kao što su; girja, medicinka, bosu, konop, flowin, wallball, tra...
Programi treninga
26.5.2018. Možete i kod kuće: Vježbe sa štapom za čvrst trbuh
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Razvijte koordinaciju, fleksibilnost i mobilnost čitavog tijela, te mu zadajte nove izazove.
Programi treninga
6.5.2018. Bodyweight vježbe za čvrstu stražnjicu
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pripremite se za ljetne mjesece na vrijeme s bodyweight vježbama za stražnjicu.
Programi treninga
27.4.2018. Kružni trening 1.dio - kratak, intenzivan i zabavan trening za super formu!
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
Kružni trening je intenzivan trening, ali potpuno prilagodljiv svakome, s ciljem povećanja snage i mišićne izdržljivosti te redukcije potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga
17.4.2018. Trening za snažne i mišićave noge
Ivan Lepčin, osobni trener
Veliki kvadricepsi (a ništa manje ni zadnja loža) su jednostavno najbolji pokazatelj nečije upornosti i požrtvovnosti u teretani. Jednim pogledom na nečije kvadricepse, odmah možemo zaključiti tko je pravi igrač, a tko je Johnny Bravo u gymu.
Programi treninga
14.4.2018. Za snažan core: Izdržaji na Bosu lopti
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Postavite si dodatan izazov u treningu uz vježbe u planku (izdržaj) na Bosu lopti (polulopti).
Programi treninga
27.3.2018. Tjedni raspored treninga za stjecanje kondicije (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pripremili smo vam tjedni raspored sa sedam dinamičnih treninga za stjecanje kondicije. Vježbe se izvode s vlastitim tijelom ili uz pomoć vanjskog opterećenja (girje, bučice, šipke, lopte) i angažiraju sve veće mišićne skupine.
Programi treninga
17.3.2018. Istopite masne naslage vježbama na Bosu lopti
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Bosu lopta je „3u1 rekvizit“ pomoću kojeg istovremeno oblikujete tijelo, topite masne naslage i razvijate balans.
Programi treninga
13.3.2018. U samo 15 minuta: Odradite kružni trening s naglaskom na mišiće nogu
Sponzorirani članak
Kružni trening je odličan način da se tijelo izbaci iz zone komfora i potakne ga se na adaptacije, a upravo su adaptacije način da se napreduje.
Programi treninga