25.2.2018. Program treninga snage za žene: kako smanjiti masno tkivo i dobiti mišićni tonus (video)
Goran Sajko, mr. kineziologije
Često me pitaju mogu li žene trenirati na isti način kao i muškarci? Općenito, žene i muškarci će imati najbolje rezultate ako koriste iste trenažne principe, slične vježbe i progresivno opterećenje. Žene trebaju raditi deadlift, čučnjeve, presove, skokove, sprinteve na isti način kao muškarci te će...
Programi treninga
21.2.2018. Možete ga odraditi i kod kuće: Trening cijeloga tijela s elastičnom trakom
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Elastična guma pruža otpor protiv kojeg se vaši mišići moraju „boriti“.
Programi treninga
10.2.2018. Osnažite gornji dio tijela - isprobajte ove izdržaje na sliderima!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Slideri pružaju niz vježbi u stojećem položaju, kleku, bočnom položaju, ležeći na leđima ili na trbuhu, a prilagođeni su svim stupnjevima utreniranosti.
Programi treninga
31.1.2018. Super rekvizit: Slideri – isprobajte 10 dinamičnih izdržaja za donji dio tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Dosadile su vam klasične vježbe izdržaja u položaju daske (plank), te želite dodatan izazov u treninzima – vrijeme je da isprobate slidere (klizeće podloge).
Programi treninga
28.1.2018. Vježbe s kolicima - kako se mlada mama može brzo vratiti u formu?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kod vježbi koje prikazujemo u video materijalima pažnja se usmjerava na ciljane mišićne skupine koje su zbog položaja pri nošenju djeteta, dojenju i načina funkcioniranja oslabljene.
Programi treninga
22.1.2018. Vježbama s girjom učvrstite cijelo tijelo (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Iskoristite prikazane vježbe u svojim redovitim trenažnim rutinama ili izvodite kompletan trening s girjama za oblikovanje čitavog tijela.
Programi treninga
15.1.2018. Kojim vježbama s medicinkom možete doći do ravnog trbuha?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ako želite svoj put do ravnog trbuha i funkcionalnog corea izvesti na malo drugačiji način, trening s medicinkom je odličan način.
Programi treninga
8.1.2018. Brzo i učinkovito: funkcionalni trening za žene s utezima
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Želite li tijelo koje funkcionira bolje tijekom dana? Zašto ne bi dodale funkcionalan trening u svoju rutinu vježbanja?
Programi treninga
6.1.2018. Kompleksi: čemu služe, osnovna pravila, prednosti i izbor vježbi
Ivan Lepčin, osobni trener
Iako naziv "kompleksi" na prvu sugerira nešto složeno i komplicirano, suština je, zapravo, upravo suprotna. Kompleksi označavaju jedan od najminimalističkijih pristupa treningu, pri tom sa sobom noseći izuzetno kvalitetne efekte na nekoliko planova.
Programi treninga
4.1.2018. Namijenjeno ženama: Trening za stražnjicu i bedra s girjom (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe s girjom (kettlebellom) u nastavku, prvenstveno su namijenjene ženama, te su usmjerene na oblikovanje glutealnih i bedrenih mišića.
Programi treninga
30.12.2017. Kako Petar Bruno Basić trenira gluteuse?
Petar Bruno Basić
Vježbe koje slijede, mogu se izvoditi bez dodatne težine, ali ako želite baš hardcore trening, preporučujem da ih radite s dodatnom kilažom u obliku trening prsluka za vježbanje jer je puno praktičniji od girja i drugih slobodnih utega.
Programi treninga
18.12.2017. Ojačajte imunitet: Bodyweight trening za oblikovanje čitavog tijela (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Treningom s težinom vlastitog tijela koji se sastoji od vježbi snage, pilatesa i yoge - oblikujte čitavo tijelo i učvrstite duboke mišiće corea.
Programi treninga