13.2.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 9: Kipping pullup
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Kipping zgib koristi inerciju tijela kako bi se umanjilo opterećenje vlastitog tijela i omogućilo izvođenje većeg broja ponavljanja bez zamora mišića leđa.
Programi treninga
23.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 8: Wallball
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Poligon trening možda je najzabavniji oblik grupnog funkcionalnog treninga.
Programi treninga
16.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 7: Power Clean
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Na današnjem treningu koristit ćemo „power nabačaj“ prvo za učenje i razvoj tehnike, a zatim i za razvoj snage ako vježbači posjeduju dovoljno vještine.
Programi treninga
9.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 6: „Overhead“ (hokej) čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening će biti usmjeren prvo na razvoj vještine koordiniranog i stabilnog izvođenja najkompleksnijeg oblika čučnja, „overhead“ (hokej) čučnja, nakon čega slijedi onaj najjači, stražnji čučanj.
Programi treninga
30.12.2018. Vježbanje u trećem mjesecu trudnoće – Primjer treninga u vrijeme prvih vidljivih promjena u trudnoći
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Morat ćete prilagoditi vježbe i smanjiti opseg pokreta, odnosno izvoditi vježbe u kojima su ekstremiteti bliže tijelu. Nikako se ne preporučuje puna ekstenzija u zglobovima.
Programi treninga
27.12.2018. Prema vašem cilju: Cjeloviti primjeri treninga s vlastitom težinom
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Vrlo praktični i učinkoviti sustavi treninga koji niti malo ne zaostaju pred drugim.
Programi treninga
26.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 5: Swing
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening svakako je usmjeren na razvoj izdržljivosti, kako mišićne, tako i kardiovaskularne i swing se ovdje savršeno uklapa.
Programi treninga
19.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 4: Toes to Bar
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Nastavljamo s gimnastičkim vještinama i današnja tema treninga je učenje i progresije „hollow body“ pozicije i korištenje te pozicije tijela u visu i njihu na preči.
Programi treninga
18.12.2018. Funkcionalno i kompleksno: Odradite ovaj trening s utezima za cijelo tijelo
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbanje na spravama u teretani će tonirati vaše mišiće, međutim postoje neki nedostaci u odnosu na vježbanje sa slobodnim utezima. Funkcionalne vježbe koje možete izvoditi s utezima mogu sadržavati kombinaciju pokreta koji su korisniji u svakodnevnom kretanju.
Programi treninga
12.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 3: Stoj na rukama
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sadržavat će progresije stoja na rukama kao samostalnu vježbu jakosti, stabilnosti i mobilnosti ramenog pojasa te kao odličnu pripremu za rameni potisak koji je dio današnjeg „workouta“.
Programi treninga
10.12.2018. Trening za radnim stolom: 8 vježbi koje možete odraditi sjedeći!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da sjedenje i smanjena fizička aktivnost vode povećavaju rizika za oboljenje od kardiovaskularnih bolesti. Donosimo nekoliko jednostavnih vježbi koje možete izvoditi za radnim stolom, a za to vam je potreban samo stolac i malo vremena.
Programi treninga
5.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 2: Mrtvo dizanje
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sastoji se od dva dijela, treninga jakosti i treninga kardiovaskularne izdržljivosti.
Programi treninga