14.6.2018. Kružni trening 2. dio - kratak, intenzivan i zabavan trening s rekvizitima za super formu!
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
U prvom dijelu ovog članka pisala sam općenito o kružnom treningu, navela sam jedan primjer treninga bez rekvizita na livadi, a sada ćemo se malo više posvetiti varijantama kružnog treninga s različitim modernim rekvizitima u teretani kao što su; girja, medicinka, bosu, konop, flowin, wallball, tra...
Programi treninga
26.5.2018. Možete i kod kuće: Vježbe sa štapom za čvrst trbuh
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Razvijte koordinaciju, fleksibilnost i mobilnost čitavog tijela, te mu zadajte nove izazove.
Programi treninga
6.5.2018. Bodyweight vježbe za čvrstu stražnjicu
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pripremite se za ljetne mjesece na vrijeme s bodyweight vježbama za stražnjicu.
Programi treninga
27.4.2018. Kružni trening 1.dio - kratak, intenzivan i zabavan trening za super formu!
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
Kružni trening je intenzivan trening, ali potpuno prilagodljiv svakome, s ciljem povećanja snage i mišićne izdržljivosti te redukcije potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga
17.4.2018. Trening za snažne i mišićave noge
Ivan Lepčin, osobni trener
Veliki kvadricepsi (a ništa manje ni zadnja loža) su jednostavno najbolji pokazatelj nečije upornosti i požrtvovnosti u teretani. Jednim pogledom na nečije kvadricepse, odmah možemo zaključiti tko je pravi igrač, a tko je Johnny Bravo u gymu.
Programi treninga
14.4.2018. Za snažan core: Izdržaji na Bosu lopti
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Postavite si dodatan izazov u treningu uz vježbe u planku (izdržaj) na Bosu lopti (polulopti).
Programi treninga
27.3.2018. Tjedni raspored treninga za stjecanje kondicije (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pripremili smo vam tjedni raspored sa sedam dinamičnih treninga za stjecanje kondicije. Vježbe se izvode s vlastitim tijelom ili uz pomoć vanjskog opterećenja (girje, bučice, šipke, lopte) i angažiraju sve veće mišićne skupine.
Programi treninga
17.3.2018. Istopite masne naslage vježbama na Bosu lopti
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Bosu lopta je „3u1 rekvizit“ pomoću kojeg istovremeno oblikujete tijelo, topite masne naslage i razvijate balans.
Programi treninga
13.3.2018. U samo 15 minuta: Odradite kružni trening s naglaskom na mišiće nogu
Sponzorirani članak
Kružni trening je odličan način da se tijelo izbaci iz zone komfora i potakne ga se na adaptacije, a upravo su adaptacije način da se napreduje.
Programi treninga
25.2.2018. Program treninga snage za žene: kako smanjiti masno tkivo i dobiti mišićni tonus (video)
Goran Sajko, mr. kineziologije
Često me pitaju mogu li žene trenirati na isti način kao i muškarci? Općenito, žene i muškarci će imati najbolje rezultate ako koriste iste trenažne principe, slične vježbe i progresivno opterećenje. Žene trebaju raditi deadlift, čučnjeve, presove, skokove, sprinteve na isti način kao muškarci te će...
Programi treninga
21.2.2018. Možete ga odraditi i kod kuće: Trening cijeloga tijela s elastičnom trakom
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Elastična guma pruža otpor protiv kojeg se vaši mišići moraju „boriti“.
Programi treninga
10.2.2018. Osnažite gornji dio tijela - isprobajte ove izdržaje na sliderima!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Slideri pružaju niz vježbi u stojećem položaju, kleku, bočnom položaju, ležeći na leđima ili na trbuhu, a prilagođeni su svim stupnjevima utreniranosti.
Programi treninga