19.11.2017. Znate li koja je uloga mišića stražnjice i koje vježbe trebate provoditi za njihovu aktivaciju?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Glutealni mišići ili mišići stražnjice imaju veliku ulogu u svakodnevnom funkcioniranju i aktivnostima poput hodanja trčanja, penjanja po stepenicama te raznim varijantama iskoraka i čučnjeva.
Programi treninga
24.10.2017. Za povrat kvalitete života: Vježbe oblikovanja za pretile (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Cilj ovog teksta jest prikazati primjer pravilnog kostura treninga prilagođenog pretilim osobama bez rizika od ozljeda zglobova, napomenuti koje vježbe izrazito pretile osobe trebaju izbjegavati, te navesti alternative tim vježbama.
Programi treninga
25.9.2017. Za napredne vježbače: Program treninga za izgradnju supersnažnih prsa (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Specijalizirani programi nisu namijenjeni za početnike, oni su rezervirani za napredne vježbače koji dobro poznaju svoje tijelo i žele doraditi slabije razvijene mišićne skupine.
Programi treninga
8.9.2017. Učvrstite bedra: varijacije abdukcije i adukcije s različitim rekvizitima (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Učvrstite bedra i pripremite se za plažu s vježbama abdukcije i adukcije uz pomoć raznih rekvizita, kao i s težinom vlastitog tijela.
Programi treninga
8.6.2017. Martina Boss: Probajte gym stick i učvrstite cijelo tijelo uz moje vježbe! (video)
Martina Boss
Predlažem vam uvođenje novih rekvizita koji će vam dati nove mogućnosti i vježbe s kojima ćete potaknuti svoje tijelo na stalni napredak umjesto stagnacije. Moja je preporuka za sve kućne vježbače multifunkcionalni gym stick ili šipka koja služi za jačanje cijelog tijela!
Programi treninga
31.5.2017. Kettlebell program treninga za cijelo tijelo za muškarce (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Program koji smo pripremili sastoji se od tri treninga. Svaki od treninga vodi vas kroz zagrijavanje i pripremu, trening snage i kratkog kondicijskog dijela kojeg smo nazvali finisher. Ukratko, sve što je potrebno da biste odradili dobar trening.
Programi treninga
26.5.2017. Vježbe za ženu nakon 35. godine (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Željele mi to ili ne, ali nakon 35. godine tijelo žene počinje se vidljivo mijenjati. Te promjene su normalan dio starenja, međutim na brzinu promjena se može djelovati i usporiti neželjene promjene.
Programi treninga
22.5.2017. 8 izdržaja za čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku su prikazane samo neke varijante od velikog broja izdržaja koje možete izvesti s ovim korisnim rekvizitom. Koncept treninga i način izvođenja ovisi o ciljevima i individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima.
Programi treninga
18.5.2017. Martina Boss: Ovo su najbolje vježbe za noge i stražnjicu kod kuće (video)!
Martina Boss
Treninzi u vlastitom domu sa sobom mogu ''povući'' itekako dobre rezultate, no važno je imati dobar program - koje vježbe raditi i koliko.
Programi treninga
15.5.2017. Pilates trening sa sliderima za cijelo tijelo (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Vježbe klizanja omogućuju velike amplitude pokreta i izvrsne su za razvoj fleksibilnosti, snage, izdržljivosti, ravnoteže i koordinacije kako kod rekreativaca tako i u bazičnim sportovima.
Programi treninga
12.5.2017. Proprioceptivnim treningom popravite koordinaciju (video)!
Petar Bruno Basić
Proprioceptivni trening prvotno se koristio u rehabilitaciji, međutim sve se češće koristi u vrhunskom sportu i rekreaciji s ciljem prevencije ozljeda, ali i u svrhu razvoja koordinacije, balansa i agilnosti.
Programi treninga
10.5.2017. Može li se u 20 minuta odraditi dobar trening (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Treninzi snage, intervalni treninzi i aerobne aktivnosti su sretna kombinacija koja vodi prema zdravom i pravilno održavanju tijela, te zadovoljavanje potrebe za vježbanjem.
Programi treninga