14.12.2017. 10 vježbi s vlastitim tijelom za poboljšanje mobilnosti i fleksibilnosti (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Mobilnost i fleksibilnost omogućuju da se pokreti izvode pravilno, bez kompenzacija i narušavanja stereotipa kretanja.
Opisi vježbi
8.12.2017. Zanimljivo i učinkovito: Odradite super trening s prijateljicom (video)!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Odluka ili dogovor da vježbate s nekim u paru pokazuje se kao veliki faktor uspješnosti u ostvarivanju ciljeva u treningu.
Savjeti za vježbanje
6.12.2017. Zašto bismo trebali voljeti i redovno raditi plankove?
Sponzorirani članak
Plankovi su svakako u posljednjim godinama vježba koja izaziva najviše interesa javnosti, posebno kad se govori o najsigurnijim i najkorisnijim vježbama za jačanje mišića corea.
Savjeti za vježbanje
4.12.2017. 8 najgorih navika koje utječu na vašu formu i rezultate treninga!
Zorana Jagodić
Donosimo popis navika koje možda radite i nesvjesno, ali koje mogu značajno negativno utjecati na vaše rezultate.
Savjeti za vježbanje
2.12.2017. Skratite vrijeme oporavka: 7 vježbi istezanja nakon planinarenja ili biciklizma (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Istegnite čitavo tijelo nakon planinarenja ili biciklizma, skratite fazu oporavka mišića, te izbjegnite nepotrebne povrede.
Savjeti za vježbanje
30.11.2017. 5 najpopularnijih vježbi s girjom za super rezultate
Sponzorirani članak
Danas su girje rekvizit koji se nalazi u svakoj bolje opremljenoj dvorani, a vježbačima su drage jer osim širokog dijapazona vježbi koje se s girjom mogu izvoditi.
Opisi vježbi
26.11.2017. 30-dnevni izazov: Kako vijača može kardio učiniti zabavnim?
Sponzorirani članak
Donosimo primjer treninga vijačom za mjesec dana kojim ćete potrošiti jako puno kalorija, zabaviti se i potaknuti jačanje i nogu i gornjeg dijela tijela, a posebno corea.
Programi treninga
22.11.2017. Kardio biblija: kome se preporuča kardio trening, a kome nikako ne?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Sustavnim aerobnim treningom jačamo srce, povećavamo kapacitet pluća i poboljšavamo transport kisika, a s ciljem efikasnijeg funkcioniranja organizma.
Savjeti za vježbanje
19.11.2017. Znate li koja je uloga mišića stražnjice i koje vježbe trebate provoditi za njihovu aktivaciju?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Glutealni mišići ili mišići stražnjice imaju veliku ulogu u svakodnevnom funkcioniranju i aktivnostima poput hodanja trčanja, penjanja po stepenicama te raznim varijantama iskoraka i čučnjeva.
Programi treninga
15.11.2017. Znate li razliku između jakosti i snage?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Kada biste pitali većinu vježbača u fitnessima žele li biti jaki ili snažni vjerojatno biste dobili puno začuđenih reakcija i odgovora: „Pa zar to nije isto?“.
Savjeti za vježbanje
12.11.2017. Kako prema vlastitoj građi odabrati najbolju verziju mrtvog dizanja?
Zorana Jagodić
Kako je svaki čovjek drugačije građen te postoji više tjelesnih tipova, ali i različitih građa zglobova, tako je i u određivanju idealne pozicije za izvedbu mrtvoga dizanja potrebno voditi se svim tim, osobnim, razlikama kako bi pokret bio siguran i funkcionalan.
Savjeti za vježbanje
10.11.2017. Za majke: Vježbanje s jednogodišnjim djetetom (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Želimo vam dati prijedloge kako možete vježbati sa svojim jednogodišnjim djetetom i koje su sve vježbe nužne za tijelo koje se oporavlja od poroda i trudnoće.
Savjeti za vježbanje