22.5.2019. Znate li razliku između mobilnosti i fleksibilnosti?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Mobilnost i fleksibilnost su vrlo bitne sposobnosti koje nam omogućuju da se možemo sigurno i što učinkovitije, kvalitetnije te pravilnije kretati bez pojave kompenzacija i naravno bez boli. Temelj su za razvoj prave snage i samo su djelomično genetski uvjetovane, pa se mogu poboljšati treningom.
Savjeti za vježbanje
21.5.2019. Sanja Žuljević trenira s vama:  Kružni trening za cijelo tijelo
Sanja Žuljević, mag.cin.
Ovaj trening je idealan za svakoga, neovisno da li ste u top formi ili početnik (vježbač na desnoj strani izvodi lakše, modificirane verzije svih vježbi).
Programi treninga
20.5.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 8. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pred vama je novi trening za jačanje mišića stražnjice.
Programi treninga
17.5.2019. 4 vježbe za popuštanje boli u području kukova
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Uzrok boli u kukovima je najčešće upala mekih tkiva kao tetiva koja prolazi nakon nekoliko dana mirovanja. Vježbe u videu služe za trenutno olakšanje bolova u kukovima ili kao preventivne vježbe.
Opisi vježbi
16.5.2019. Zašto je potrebno raditi bugarski čučanj i koju varijantu odabrati?
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Bugarski iskorak je varijacija u kojoj se stražnja noga nalazi na nekom povišenju. Na taj način učinak te noge eliminiramo što je više moguće, te ona služi ponajviše za ravnotežu.
Opisi vježbi
15.5.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Rameni potisak i izbačaj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Osim što u svojoj striktnoj varijanti razvija jakost ramenog pojasa varijacije ove vježbe imaju ogroman utjecaj na stabilnost i kontrolu trupa, a dinamičnije izvedbe poput izbačaja i na koordinaciju i efikasnost pokreta.
Savjeti za vježbanje
14.5.2019. Plank: bazična vježba za core
Ivan Lepčin, osobni trener
Naziv core (srž, jezgra) se već neko vrijeme (zajedno sa "funkcionalnim treningom") uvriježio u fitness krugovima, a obuhvaća skupinu mišića koja se nalazi u području zdjelice i kukova.
Opisi vježbi
13.5.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 7. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Nakon prošlotjednog fat burning treninga, vrijeme je za novi trening usmjeren na mišiće gluteusa. 
Programi treninga
10.5.2019. Jesu li nam izolacijske vježbe uopće potrebne?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Trebamo li raditi izolacijske vježbe ili sve potrebne efekte možemo ostvariti radeći isključivo višezglobne vježbe? U ovom članku, pružamo detaljan osvrt na ovu temu te dajemo nekoliko praktičnih savjeta koje možete primijeniti u svom treningu.
Savjeti za vježbanje
7.5.2019. Hatha i Vinyasa joga – koje su razlike i koja je kome primjerena?
Sandra Petra Pintarić
Kada govorimo o Hatha i Vinyasa jogi, treba uzeti u obzir da se ti pojmovi i nazivi mogu tumačiti na više načina, čije će nam razumijevanje otkriti što ih svrstava pod isti sustav, a što ih razlikuje.
Savjeti za vježbanje
6.5.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 6. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Cilj ovog treninga je visoka potrošnja kalorija s ciljem redukcije potkožnog masnog tkiva, detoksikacija i pozitivan učinak na srčani mišić.
Programi treninga
4.5.2019. Znate li što je „aktivan dan odmora“ i kako ga provesti?
Zorana Jagodić
Oporavkom se postiže kemijska i hormonalna ravnoteža, oporavak živčanog sustava, mentalnog stanja i mišića.
Savjeti za vježbanje