21.5.2018. Za bolju kvalitetu života: Kardio trening za osobe treće životne dobi
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kardio trening nije ono što je dovoljno da održavate lokomotorni sustav u godinama treće životne dobi. Zbog naglog opadanja mišićne mase, u takozvano održavanje lokomotornog sustava potrebno je uvesti svakako i vježbe snage.
Savjeti za vježbanje
19.5.2018. Super ideje: Trening s "fitness" rekvizitima koje svi imamo kod kuće!
Petar Bruno Basić
U videu koji slijedi, pokazat ću vam kako uz dobru volju možete napraviti dobar trening kod kuće s rekvizitima koje svi imaju.
Savjeti za vježbanje
17.5.2018. Motivacija za trening: što napraviti kada izgubimo volju za treninzima?
Martina Banić
Ako trenutno osjećate da ste zapeli i da bi ovaj članak mogao biti baš za vas, sljedećih 8 motivirajućih metoda pokazat će vam kako začiniti svoj režim, učiniti ga zanimljivim i uzbudljivim i uspjeti u onome što je najvažnije za dobre rezultate kojima težite – održati ga što duže, kako bi postao nač...
Savjeti za vježbanje
12.5.2018. Oblikujte ruke za kratke rukave kod kuće bez rekvizita!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Da biste oblikovali ruke ne morate dizati velike kilaže, niti imati puno ponavljanja s malim težinama - trening s težinom vlastitog tijela vrlo brzo može dati rezultate.
Opisi vježbi
6.5.2018. Bodyweight vježbe za čvrstu stražnjicu
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pripremite se za ljetne mjesece na vrijeme s bodyweight vježbama za stražnjicu.
Programi treninga
3.5.2018. Kako hodanjem potrošiti što više kalorija?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U pola sata hodanja možete potrošiti oko 120 kalorija, međutim postoje načini da potrošite nešto više kalorija. U nastavku je nekoliko opcija kojima možete aktivirati više mišićnih skupina ili pojačati kontrakciju obuhvaćenih te tako povećati potrošnju kalorija.
Savjeti za vježbanje
30.4.2018. 6 razloga zašto je vježbanje s osobnim trenerom bolje i učinkovitije za vas
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Osobni treneri u vremenu 60-75 min nastoje osmisliti trening posvećen pojedincu i u ograničenom vremenu izvući iz svake individue njegov maksimum.
Savjeti za vježbanje
28.4.2018. Najučinkovitije vježbe za postizanje V oblika gornjeg dijela tijela
Ivan Lepčin, osobni trener
V oblik, ili famozni "trokut" je estetski ideal kojem teže svi koji se bave izgradnjom proporcionalnog tijela. Ono što čini V izraženim je odnos širine ramena i širine struka. Što je opseg ramena veći, a opseg struka manji, to će i trokut biti izraženiji i bolji.
Savjeti za vježbanje
27.4.2018. Kružni trening 1.dio - kratak, intenzivan i zabavan trening za super formu!
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
Kružni trening je intenzivan trening, ali potpuno prilagodljiv svakome, s ciljem povećanja snage i mišićne izdržljivosti te redukcije potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga
23.4.2018. Učvrstite trbušnjake i čitavo tijelo elastičnom trakom!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Dolaskom toplijih dana, većina će trenirati na otvorenom s ciljem postizanja čvrstih trbušnjaka, ali i čitavog tijela.
Savjeti za vježbanje
20.4.2018. Disc slideri – Dodajte začin treningu s opterećenjem
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ako želite dobar rekvizit za aktivaciju corea uključujući i mišićje gluteusa dobili ste tajno oružje.
Savjeti za vježbanje
17.4.2018. Trening za snažne i mišićave noge
Ivan Lepčin, osobni trener
Veliki kvadricepsi (a ništa manje ni zadnja loža) su jednostavno najbolji pokazatelj nečije upornosti i požrtvovnosti u teretani. Jednim pogledom na nečije kvadricepse, odmah možemo zaključiti tko je pravi igrač, a tko je Johnny Bravo u gymu.
Programi treninga