19.7.2018. Tursko dizanje – vježba s 1000 benefita
Saša Segedi, prof. kineziologije
Tursko dizanje bi mogli opisati kao najefektivniji način podizanja (velikog) tereta s tla pa do iznad glave.
Opisi vježbi
18.7.2018. Kako se riješiti neželjenih jastučića (love handles) na donjem dijelu leđa?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Višak potkožnog masnog tkiva iznad bokova u donjem dijelu leđa često se naziva Love handles ili jastučići iznad bokova. Osim kreativnih naziva kojima se naziva ovo područje, potrebna je i kreativnost da se višak potkožnog masnog tkiva smanji ili nestane.
Programi treninga
16.7.2018. Odradite trening pametno i učinkovito: Funkcionalni trening sa sliderima i medicinkom!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ako ste ikad primijetili neke diskove ispod tenisica i pitali se kakav je to rekvizit i za što služi u ovom članku saznat ćete njihovu ulogu i beneficiju u vježbama.
Savjeti za vježbanje
13.7.2018. Jesu li vam treninzi učinkoviti? Testirajte svoje sposobnosti ovim vježbama!
Elite Fit
Trenirate već nekoliko godina ili ste tek početnik? Ovim testovima ćete dobiti odgovor u kojem smjeru biste trebali nastaviti kako biste bili, prije svega zdraviji, ali i snažniji.
Savjeti za vježbanje
12.7.2018. Hot-tema: Kako oblikovati elegantan i ženstven triceps?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Područje tricepsa  je često mjesto nakupljanja masti kod žena, što je razlog zašto postoji potreba za češćom pažnjom na to područje. Mlohava stražnja strana nadlaktice narušava estetiku i dojam tijela posebno u odjevnim kombinacijama koje zahtijevaju otkrivanje cijele ruke, te zbog toga je česta žel...
Opisi vježbi
11.7.2018. Koje su motoričke sposobnosti i kako ih testirati?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Motorička sposobnost je sposobnost pravilne i učinkovite izvedbe pokreta, kretnji ili voljno zadržavanje željene pozicije pod utjecajem nekih vanjskih sila i čimbenika.
Savjeti za vježbanje
9.7.2018. Možete li ovih 5 vježbi: Donosimo izazov za mišiće vašeg trbuha!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vrijeme je da proširite svoj izbor vježbi za aktivaciju mišića trbuha.
Opisi vježbi
6.7.2018. Kako isplanirati i isprogramirati trening za najbolje rezultate?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kako ostvariti maksimalan napredak? Što je program treninga i što sve treba sadržavati jedan program treninga uz pomoću kojeg ćete lakše ostvariti svoj napredak?
Savjeti za vježbanje
3.7.2018. Znate li da trening možete odraditi s rekvizitom koji svi imamo kod kuće?
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Obična kućna stolica može nam poslužiti kao odličan rekvizit s kojim možemo napravit trening za cijelo tijelo.
Opisi vježbi
2.7.2018. „Trigger point“ metoda opuštanja - samomasaža kojom smanjujemo bol i poboljšavamo kretanje
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Najčešći uzrok boli su oštećenja mišićnog tkiva u obliku čvorova (trigger point) koja dovode do restrikcije u pokretu, oslabljenju mišića i do pojave boli.
Savjeti za vježbanje
29.6.2018. Obavezno isprobajte: 15 vježbi za jačanje gluteusa na bosu lopti!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Jačanje stražnjice (gluteusa) unapređuje i zadržava pravilno držanje, odnosno posturu tijela, ali i omogućuje pravilnu izvedu pokreta kao što su čučnjevi, ustajanje, stajanje, podizanje teških predmeta ili penjanje stepenicama.
Opisi vježbi
28.6.2018. Što je konkurentni trening - 4 informacije koje trebate znati!
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Kroz literaturu, često se ističe da bi bilo najbolje izbjegavati bilo kakav dodatni aerobni trening u svom programu ako je cilj ostvariti maksimalne efekte treninga s opterećenjem. Ipak, ako se u obzir uzme nekoliko važnih informacija u vezi planiranja treninga, konkurentni trening se itekako može e...
Savjeti za vježbanje