14.11.2018. Za napredne vježbače: Metodika muscle upa na gimnastičkim karikama
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kada vam ostale vježbe za razvoj snage gornjeg dijela tijela dosade, probajte ovu vrlo učinkovitu. Samo za napredne vježbače!
Opisi vježbi
13.11.2018. Trebamo li izbjegavat istezanje mišića tijekom intervala odmora?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
U ovom članku ću vam prezentirati znanstvenu literaturu na temu istezanja tijekom intervala odmora u treningu s opterećenjem te dati preporuke o metodama istezanja koje biste trebali koristiti (kao i o onima koje bi trebali izbjegavati) tijekom intervala odmora u svom treningu.
Savjeti za vježbanje
12.11.2018. Kako se tjelovježbom pripremiti na trudnoću?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Redovita tjelovježba će, također, pomoći da pripremite svoje tijelo na trudnoću. Priprema tijela na trudnoću omogućit će vam lakše podnošenje trudnoće, lakši porod i brži oporavak nakon trudnoće.
Savjeti za vježbanje
8.11.2018. Trening stražnjeg kinetičkog lanca - garancija manjeg rizika od ozljeda
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Lumbalni dio leđa, koljena, mišići ramena i mišići stražnje lože su dijelovi tijela koji su često pod ozljedama kako kod većine sportaša, pa tako i kod rekreativne populacije.
Savjeti za vježbanje
7.11.2018. Kojim vježbama uspostaviti ili vratiti pravilno držanje kod žena?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Loša postura, odnosno loše držanje prvi je korak prema boli u zglobovima i mišićima. Ako često osjećate bol u leđima ili nekom drugom dijelu tijela, šanse da se pogrešno držite su zaista velike.
Savjeti za vježbanje
2.11.2018. Kad, što i kako žene smiju vježbati nakon poroda
Zorana Jagodić
Nakon poroda mnoge se žene žele vratiti u svoj uobičajeni životni ritam i vježbačku rutinu, a žele vratiti i postići formu u kojoj su bile prije trudnoće. No, u ovoj situaciji postoji niz faktora o kojima treba voditi brigu.
Savjeti za vježbanje
31.10.2018. 15 razloga zašto morate raditi mrtvo dizanje
Zorana Jagodić
Mrtvo dizanje je jedna od osnovnih vježbi i svatko bi je trebao imati uklučenu u svoj trening program.
Savjeti za vježbanje
29.10.2018. Što učiniti ako nikako ne možete postići mišićni rast (hipertrofiju)?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Hipertrofija, uvijek željeno stanje svakog vježbača u teretani koja bi trebala biti gotovo automatski kao nusprodukt vježbanja s opterećenjem, no ponekad to ipak nije tako jednostavno.
Savjeti za vježbanje
25.10.2018. Koje su prednosti grupnoga treninga u odnosu na teretanu?
Karlo Stanić, CrossFit trener
Jesen označava razdoblje kada se većina ljudi vraća ili kreće na neke oblike fizičke aktivnosti. U sljedećem tekstu pokušat ćemo vam pojasniti prednosti grupnih treninga te po čemu se oni razlikuji od klasičnih teretana.
Savjeti za vježbanje
23.10.2018. Trebate samo 10 minuta: Evo kako poboljšati mobilnost ramenog zgloba!
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Rame je najpokretljiviji zgob u ljudskom tijelu, ali i najviše sklon ozljedama. Iz tog razloga potrebno mu je posvetiti dodatnu pozornost kako bi mogao biti što funkcionalniji.
Savjeti za vježbanje
17.10.2018. Je li trening do mišićnog otkaza uistinu potreban za mišićnu hipertrofiju?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Prošli dio ovog članka bio je fokusiran na efekte treninga do mišićnog otkaza kada je cilj trening povećanje jakosti. Ukratko, u tom članku smo zaključili kako trening do otkaza nije potreban za povećanje jakosti, ali i također da korištenje te metode treninga može pružiti određene benefite. Ipak, s...
Savjeti za vježbanje
16.10.2018. Nemojte zapostavljati: Ovo je najbolja priprema za vožnju biciklom
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Bilo da vozite bicikl da biste došli na posao, da se znojite na biciklu u teretani ili se pripremate za triatlon, zagrijavanje prije vožnje bicikla i priprema na vožnju je nešto što ne smijete zaobilaziti.
Savjeti za vježbanje