13.10.2017. Znate li što obavezno morate napraviti nakon svakog treninga?
Zorana Jagodić
Faza hlađenja, odnosno oporavka nakon napornog treninga jedna je od najvažnijih faza treninga, a o njoj uvelike ovisi oporavak i spremnost kojom ćete dočekati sljedeći trening.
Savjeti za vježbanje
9.10.2017. 20 prednosti "bottoms-up" treninga: jača zglobove, poboljšava mehaniku i usavršava tehniku pokreta!
Zorana Jagodić
Osim što se radi o metodi koja povećava jakost, poboljšava izvedbu i mehaniku pokreta, bottoms-up pojačava i integritet zgloba, posebno kroz komplekse vježbi za ramena.
Savjeti za vježbanje
7.10.2017. Bez rekvizita: Naučite izvoditi vježbe za snažna i zdrava leđa! (video)
4.10.2017. Za razvoj koordinacije i jačanje mišića corea: Dinamičko istezanje s pilates loptom
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kada želite spojiti fleksibilnost i balans, pilates lopta je odličan rekvizit. Upotrebom pilates lopte imamo nestabilnu podlogu koja potiče koordinaciju, balans i mišiće stabilizatore, odnosno core.
Savjeti za vježbanje
2.10.2017. Back to basics: Naučite osnovne vježbe i pokrete u treningu! (video)
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Prvi dolazak u fitness centar početak je dugoročnog procesa prema boljem tjelesnom izgledu, kondicijskoj pripremljenosti i zdravijem načinu života, ali bez obzira na cilj koji je vježbača doveo na trening taj proces ima mnogo stepenica koje vode prema uspjehu.
Opisi vježbi
30.9.2017. Promijenite poznatu rutinu: Trbušnjake odradite u stojećem položaju (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Bilo da su vam dosadili klasični trbušnjaci ili vam izvođenje vježbi za trbuh u ležećem položaju zadaje bolove - stojeći trbušnjaci odlična su alternativa za oblikovanje čvrstog trupa i mišića corea.
Opisi vježbi
27.9.2017. Uvod u olimpijska dizanja: Naučite nabačaj medicinkom!
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Postoje varijante olimpijskih dizanja koje su jednostavne, brzo se uče, sigurne su, ne zahtijevaju puno prostora niti opreme, a unose novu dimenziju treninga u fitness centre.
Opisi vježbi
25.9.2017. Za napredne vježbače: Program treninga za izgradnju supersnažnih prsa (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Specijalizirani programi nisu namijenjeni za početnike, oni su rezervirani za napredne vježbače koji dobro poznaju svoje tijelo i žele doraditi slabije razvijene mišićne skupine.
Programi treninga
23.9.2017. Ozbiljan izazov: 4 nestabilne vježbe za brzo dobivanje na jakosti, kontroli i stabilnosti
Zorana Jagodić
Donosimo 4 vježbe koje možete izvoditi podižući nestabilne objekte, kako biste učinke pokreta podigli na jednu novu, višu dimenziju.
Savjeti za vježbanje
19.9.2017. 54 načina izvedbe dinamičkog planka! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Beneficija položaja planka ostvaruje se nakon 10 sekundi zadržavanja položaja. Nakon toga može se izvesti modifikacija koja osigurava 1 do 2 sekunde relaksacije mišića i nakon toga opet ponoviti zadržavanje položaja.
Opisi vježbi
16.9.2017. Od malih nogu: Je li fitness primjeren osnovnoškolcima?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Činjenica je da se djeca sve manje i manje kreću i sve češće ulaze u pretilu kategoriju, a razina motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djece u ovo doba pametnih telefona i tableta ispod je prihvatljivih granica.
Savjeti za vježbanje
14.9.2017. Koje je idealno vrijeme trajanja treninga?
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Ovo je jedno od najčešćih pitanja koje se vježbači i oni koji tek počinju vježbati pitaju.
Savjeti za vježbanje