Iz raja izašle: Proteinske snickers i kokos kuglice!
Prehrana

Iz raja izašle: Proteinske snickers i kokos kuglice!

Snickers ili kokosove kuglice mnogima su prva asocijacija na slatke prigriske. No, zamislite da ove slatke i ukusne kuglice možete na vrlo jednostavan i brz način napraviti kod kuće i posegnuti za njima kad god poželite! 

I to je moguće!

U video receptu donosimo vam kako pripremiti proteinske snickers kuglice i proteinske kokos kuglice.

Pogledajte video:

Proteinske snickers kuglice

Sastojci za oko 26 kuglica:

  • 120 g proteinskih brownieja (3 kom)
  • 3 žlice kikiriki maslaca Nuts&Whey
  • 50 g neslanog, neprženog sjeckanog kikirikija (+80g za dekoraciju)
  • 150 g tamne čokolade (80%)

snickers

Priprema:

U zdjelu dobro izmrviti proteinske brownieje. Dodati kikiriki maslac i 50 g sjekcanog kikirikija, te rukama sve dobro povezati u kompaktnu smjesu. Smjesa je malo mrvičastije strukture, ali neka vas to ne plaši. Ukoliko je baš previše mrvičasta, dodajte još malo kikiriki maslaca.

Smjesu odmah oblikujte u kuglice, bez hlađenja. Grabite po komadić smjese i dlanovima oblikujte. Uvaljajte ih u otopljenu tamnu čokoladu, dobro ocijedite pomoće dvije vilice, te potom uvaljajte u kikiriki. Stavite na papir za pečenje i kada završite isti postupak sa svim kuglicama, stavite ih na hlađenje oko pola sata da se čokolada stisne. Poslužite.

Kuglice okusom neodoljivo podsjećaju na snickers, otuda i ime!

Proteinske kokos kuglice

Sastojci za oko 50 kuglica:

raffaelo

Priprema:

Ugrijati kokosovo mlijeko gotovo do vrenja pa u njemu otopiti kokosov šećer. Maknuti s vatre, pa odmah dodati kokosovo ulje i miješati dok se ne otopi. Zatim dodati kokos i whey te sve promiješati da se poveže. Ukoliko je smjesa pretekuća, dodati još kokosa. Sve staviti u hladnjak na par sati.

Ohlađenu smjesu oblikovati u male kuglice dlanovima, te uvaljati u kokos. Ohladiti još sat vremena i uživati!

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 28.08.2017
Piše:
Nikolina Dianežević