2.11.2017. Zašto je toliko teško promijeniti prehrambene navike?
Zorana Jagodić
Odgovor na ovo pitanje je složen i povezan je s ljudskim mozgom koji uvijek funkcionira s ciljem – preživljavanja!
Savjeti
29.9.2017. Doznajte 10 mogućih razloga zašto se debljate!
Zorana Jagodić
Najčešće objašnjenje zašto se netko deblja je ono da previše jede, a premalo vježba.
Savjeti
24.9.2017. Zlatna pravila: kako ubrzati metabolizam
Ivan Lepčin, osobni trener
Kada vidimo osobu sa viškom kilograma, možemo sa priličnom sigurnošću reći da ta osoba ima vrlo spor metabolizam. To znači da njen organizam vrlo sporo (ili bolje rečeno neefikasno) iskorištava tj. troši unesene kalorije.
Savjeti
6.8.2017. Gdje „nestane“ mast kada izgubimo višak kilograma?
Zorana Jagodić
Gubitak 10 kilograma ljudske masti zahtijeva inhalaciju 29 kilograma kisika, pri čemu se stvaraju 28 kilograma ugljičnog dioksida i 11 kilograma vode.
Savjeti
30.5.2017. Kako sam skinula prvih 12 kg u 3 mjeseca bez gladovanja
Fitness.com.hr
Vesna je pobjednica Fitness.com.hr transformacije pa smo povodom kraja tromjesečnog treniranja odlučili napraviti intervju u kojem ćemo vam prenijeti njezino iskustvo i postignute rezultate.
Savjeti
16.3.2017. Upoznajte Natalie: Food bloggerica koja je skinula 50 kilograma!
Zorana Jagodić
Pročitajte intervju s Natalie koja može biti uzor mnogima, ali i opomena onima koji nedovoljno brinu o svojoj prehrani i negiraju činjenicu da svojim odabirom namirnica koje konzumiramo, zapravo činimo odabire koji direktno utječu na naše zdravlje i kvalitetu života.
Savjeti
8.2.2017. 5 razloga zbog kojih je dobro smršaviti, o kojima se inače ne govori
Zorana Jagodić
Ako izuzmemo estetske razloge za skidanje viška kilograma i one povezane s prevencijom niza bolesti, koji su još pozitivni razlozi zbog kojih je dobro skinuti višak kilograma?
Savjeti
19.1.2017. Zašto izgladnjivanjem nećete izgubiti višak kilograma?
Zorana Jagodić
Općepoznata je računica: mršavljenje se događa kad je kalorijska potrošnja veća od kalorijskog unosa. No, nije sve tako jednostavno kako se čini. Prva prepreka koja se događa u ovoj računici jest - metabolizam.
Savjeti
22.9.2016. Cikliranje ugljikohidrata u svrhu gubljenja masnog tkiva
Ivan Lepčin, osobni trener
Cikliranje ugljikohidrata (eng. Carb cycling) je isprobana (i djelotvorna) taktika u prehrani, a s ciljem gubitka masnog tkiva. Na žalost, ovakav režim nije za svakoga.
Savjeti
4.7.2016. Što kaže znanost: Kako se metabolizam adaptira na topljenje masnoga tkiva?
Zorana Jagodić
Energetske restrikcije popraćene su promjenama u hormonalnom statusu, mitohondrijskoj učinkovitosti i potrošnji energije što, u konačnici može rezultirati usporavanjem topljenja masnoga tkiva, pa čak i povratu izgubljenih kilograma.
Savjeti
17.6.2016. Vodič kroz pravilno i brzo topljenje masnoća!
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Brzo topljenje masnoća je moguće, ali za to je potreban integralan pristup i fokusiranje na najučinkovitije elemente! Mršavljenje samo pomoću dijete, samo pomoću treninga, samo pomoću nekakvog tretmana itd. – nije niti upola toliko učinkovito kao cjelokupni pristup problemu!
Savjeti
7.6.2016. 11 najčešćih pogrešaka prilikom mršavljenja
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Prilikom kretanja na dijetu, obično s ciljem mršavljenja, prvo se oboružate s tisuću informacija, guglate razne forume, blogove i stranice pa se zbunite količinom proturječnih savjeta. Ovdje slijedi nekoliko savjeta koji će vam olakšati put prema idealnoj težini.
Savjeti