18.10.2018. EPA i DHA: Zašto je omega-3 dobra za sve generacije?
Zorana Jagodić
Omega-3 polinezasićene masne kiseline, uključujući EPA (eikozapentaenska) i DHA (dokozaheksaenska), su masne kiseline s nizom pozitivnih utjecaja na ljudsko zdravlje.
Dodaci prehrani
17.10.2018. Idealna keto večera: Košarice sa slaninom i jajima
Nikolina Dianežević
Savršena ideja za keto doručak ili večeru - ujedno i nova ideja kako pripremiti svačiju omiljenu kombinaciju - špek s jajima.
Recepti
15.10.2018. Cink: jedan od najvažnijih minerala za rast i razvoj, plodnost i dobar imunitet!
Ignac Kulier, dr.sc.
Cink regulira rast stanica i zarastanje rana (sjetite se bijele cinkove masti), učestvuje u sintezi proteina, "uređuje" plodnost, pomaže reprodukciji stanica, jača imunitet i štiti protiv slobodnih radikala. Naravno, sve pobrojane funkcije cinka su znanstveno valorizirane o čemu svjedoći i bogata li...
Nutricionizam
14.10.2018. Topao miris jeseni: Zdrava pita od bundeve
Tajana Čonka
Jedan od najčešćih načina kako se bundeva može iskoristiti za pripremu deserta je pita. A pita nas asocira na bake, miris jeseni, pucketanje vatre i toplinu obiteljskog doma. 
Recepti
12.10.2018. Pravi fit obrok: Povrtna salata s tunom i jajetom
Nikolina Dianežević
Salate s tunom su uvijek hit, osobitno u fit domaćinstvima u kojima su na cijeni kvaliteta, brzina te jednostavnost pripreme jela.
Recepti
6.10.2018. Ovo obožavamo: Keto punjeni šampinjoni
Nikolina Dianežević
Zgodnih low-carb/keto ideja nikad dosta. Evo jedne ideje za doručak (uz npr. jaja na oko), večeru ili kao prilog uz meso.
Recepti
4.10.2018. Bademi - zašto ih je dobro jesti i koja je njihova nutritivna vrijednost
Zorana Jagodić
Bademi su među najpoznatijim i najtraženijim orašastim voćem na svijetu, a zasluge tome svakako treba pripisati i njihovoj nutritivnoj vrijednosti i nizu pozitivnih učinaka koje njihova konzumacija ima na ljudsko zdravlje.
Nutricionizam
3.10.2018. Tri vrhunske ideje za doručak: Granola s bananom bez glutena, čoko-banana smoothie s podlogom od zobenih i čašice od grejpa i amaranta
Native sadržaj
Doručak je najvažniji obrok u danu, zar ne? Mnogi kažu, kako započnete dan, tako ćete ga i završiti. Donosimo vam tri ideje za ukusan doručak koje garantiraju da će dan biti kvalitetan!
Recepti
2.10.2018. Ketogena dijeta - kako funkcionira i kako krenuti s provođenjem
Ivan Lepčin, osobni trener
Ova dijeta slovi za izrazito učinkovitu u fazi definicije, tj. u fazi kada je cilj riješiti se viška masnog tkiva. Inače, oko same dijete se vežu neke kontroverze, ali je činjenica da velika većina onih koji su je isprobali može posvjedočiti o ekstremno niskim postocima potkožnog masnog tkiva koje s...
Dijete i jelovnici
1.10.2018. Savršen keto obrok: Fit lazanje od tikvica
Nikolina Dianežević
Svi volimo lazanje, ali inače se radi o poprilično kaloričnoj hrani. To nije slučaj i s lazanjama čiji recept donosimo u nastavku, a koje su lagane, niskokalorične, poprilično zdrave, ali i preukusne.
Recepti
29.9.2018. Matcha čaj - zeleni eliksir zdravlja i "čaj nad čajevima"!
Martina Banić
Napravljen od posebno uzgojenih i obrađenih, rukom branih listića zelenog čaja, matcha prah koncentrat je ljekovitih svojstava kojima uvelike nadmašuje zeleni čaj spravljen na uobičajen način, zbog čega se danas smatra jednim od najtraženijih čajeva te još jednom moćnom supernamirnicom.
Nutricionizam
27.9.2018. Astaksantin - antioksidans 6000 puta jači od vitamina C koji čuva vaše srce!
Zorana Jagodić
Prema studijama koje su proučavale antioksidativnu snagu astaksantina, njegova je snaga 100 puta jača nego u vitamina E te čak 6000 jača od vitamina C.
Dodaci prehrani