22.5.2019. Znate li razliku između mobilnosti i fleksibilnosti?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Mobilnost i fleksibilnost su vrlo bitne sposobnosti koje nam omogućuju da se možemo sigurno i što učinkovitije, kvalitetnije te pravilnije kretati bez pojave kompenzacija i naravno bez boli. Temelj su za razvoj prave snage i samo su djelomično genetski uvjetovane, pa se mogu poboljšati treningom.
Savjeti za vježbanje
15.5.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Rameni potisak i izbačaj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Osim što u svojoj striktnoj varijanti razvija jakost ramenog pojasa varijacije ove vježbe imaju ogroman utjecaj na stabilnost i kontrolu trupa, a dinamičnije izvedbe poput izbačaja i na koordinaciju i efikasnost pokreta.
Savjeti za vježbanje
10.5.2019. Jesu li nam izolacijske vježbe uopće potrebne?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Trebamo li raditi izolacijske vježbe ili sve potrebne efekte možemo ostvariti radeći isključivo višezglobne vježbe? U ovom članku, pružamo detaljan osvrt na ovu temu te dajemo nekoliko praktičnih savjeta koje možete primijeniti u svom treningu.
Savjeti za vježbanje
7.5.2019. Hatha i Vinyasa joga – koje su razlike i koja je kome primjerena?
Sandra Petra Pintarić
Kada govorimo o Hatha i Vinyasa jogi, treba uzeti u obzir da se ti pojmovi i nazivi mogu tumačiti na više načina, čije će nam razumijevanje otkriti što ih svrstava pod isti sustav, a što ih razlikuje.
Savjeti za vježbanje
4.5.2019. Znate li što je „aktivan dan odmora“ i kako ga provesti?
Zorana Jagodić
Oporavkom se postiže kemijska i hormonalna ravnoteža, oporavak živčanog sustava, mentalnog stanja i mišića.
Savjeti za vježbanje
3.5.2019. Za vlastitu sigurnost: Kako možete predvidjeti svoj 1 RM?
Saša Segedi, prof. kineziologije
RM brojke su nam itekako potrebne za planiranje ciklusa jakosti te se na temeljnu istih zasnivaju razne periodizacije kako bi naši sportaši/rekreativci bili jači, a samim time i uspješniji u nekoj sportskoj aktivnosti.
Savjeti za vježbanje
19.4.2019. Dovoljno je: 5 vježbi za gubitak kilograma i vitku liniju
Zorana Jagodić
Ako ste početnik u vježbačkim vodama i tek istražujete koje vježbe raditi na sljedećem treningu, sigurno ste se našli u hrpi informacija, beskrajnom broju vježbi i njihovih varijacija među kojima ne znate odabrati što vam je potrebno, a što nije.
Savjeti za vježbanje
17.4.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Deadlift terapija
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Deadlift kao obrazac kretanja nije ništa drugo no prirodni pokret podizanja nečega s tla.
Savjeti za vježbanje
16.4.2019. Core blast 2019 – ultimativna 6–pack rutina bez „trbušnjaka"!
Borna Butijer, osobni trener
Predstavljamo funkcionane vježbe stabilizacije trupa i njihovu primjenu kod rekreativaca i sportaša.
Savjeti za vježbanje
10.4.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Progresije čučnja: overhead čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Između svih varijanti čučnja ova ima najmanju mogućnost savladavanja opterećenja i rijetko se u grupnom funkcionalnom treningu koristi kao metoda razvoja jakosti.
Savjeti za vježbanje
9.4.2019. Otpustite duboke napetosti u leđima i kralježnici pretklonima iz joge
Sandra Petra Pintarić
Tijelo s godinama sve više odražava naše životne navike i kretnje. Dugotrajni nepovoljni položaji za tijelo i kralježnicu, poput krivog držanja, predugog sjedenja i nedovoljna fizička aktivnost počinju uzrokovati razne probleme u tijelu.
Savjeti za vježbanje
5.4.2019. Za sve buduće majke: Ovo su pokreti i vježbe kojima ćete lakše podnijeti trudnoću i porod!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe za trudnice ne moraju biti teške da bi se poticala koordinacija tijela. Kako se vaš centar težišta mijenja zbog rasta trbuha, potrebno je izgrađivati koordinaciju paralelno s njegovim rastom.
Savjeti za vježbanje