16.9.2017. Od malih nogu: Je li fitness primjeren osnovnoškolcima?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Činjenica je da se djeca sve manje i manje kreću i sve češće ulaze u pretilu kategoriju, a razina motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djece u ovo doba pametnih telefona i tableta ispod je prihvatljivih granica.
Savjeti za vježbanje
14.9.2017. Koje je idealno vrijeme trajanja treninga?
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Ovo je jedno od najčešćih pitanja koje se vježbači i oni koji tek počinju vježbati pitaju.
Savjeti za vježbanje
6.9.2017. Vlastiti trening na otvorenom - jeste li sigurni da podižete razinu zdravlja?
Fitnes učilište, Filip Sabol, mag.cin.
Ljeto je doba kada biram treninge na otvorenom, ne jer imam nešto protiv teretana, već zato što boravim na različitim lokacijama i volim provoditi vrijeme u prirodi.
Savjeti za vježbanje
4.9.2017. Vježbe mobilnosti - što obavezno istegnuti nakon sjedenja cijeli dan?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ovim vježbama ćete istegnuti mišiće vrata koji su bili u skraćenom položaju zbog spomenutog položaja glave.
Savjeti za vježbanje
3.9.2017. Ekscentrično izometrička metoda treninga - najbolja za povećanje jakosti!
Zorana Jagodić
Ekscentrično izometrička (EI) metoda treninga svakako nije novost među metodama treninga jer je godinama, s malim modifikacijama, u svojim treninzima provode mnogi powerlifteri, olimpijski dizači, bodybuilderi, ali i drugi sportaši u svojim treninzima snage.
Savjeti za vježbanje
1.9.2017. 5 vježbi koje vam preporučamo da radite u svakom treningu
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Slijedi prikaz vježbi koje možete ubaciti u svaki trening, statičke su, obuhvaćaju veliki broj mišića i mišićnih skupina i uključuju core.
Savjeti za vježbanje
29.8.2017. 10 grešaka koje rade osobni treneri i na koje treba pripaziti
Fitnes učilište
Treneri su često zauzeti i nemaju vremena pratiti nova istraživanja i literaturu, ali događaju im se greške koje se mogu prepisati nemaru, a ne nedostatku vremena.
Savjeti za vježbanje
26.8.2017. Dva mehanizma za brz i kvalitetan mišićni rast
Zorana Jagodić
Među najčešćim ciljevima koje ima muška populacija koja vježba u teretani ističe se stjecanje mišićne mase, a ovaj proces usko je povezan s povećanjem snage.
Savjeti za vježbanje
24.8.2017. Musculus quadratus lumborum – testirajte i ojačajte bočne stabilizatore kralježnice (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ako ste ikad osjetili bol u donjem dijelu leđa s lijeve ili desne strane, postoji mogućnost da vas je zabolio quadratus lumborum. QL je masivni stabilizator kralježnice.
Savjeti za vježbanje
13.8.2017. Do savršenog tijela vježbama na klupi – drugi dio (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kao nastavak nedavnog članka, donosimo vam drugi set vježbi za cijelo tijelo na klupi koju nalazimo u parku, u prirodi, rekreacijskim centrima i svugdje oko nas.
Savjeti za vježbanje
10.8.2017. Kako Petar Bruno Basić koristi atletske prepone u treningu? (video)
Petar Bruno Basić
Na našu razinu mogućnosti opterećenja mišića utječe to koliko smo fleksibilni. Fleksibilniji mišić znači veći opseg pokreta.
Savjeti za vježbanje
7.8.2017. Do savršenog tijela vježbama na klupi – prvi dio (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe na klupi su usmjerene na oblikovanje čitavog tijela, a u nastavku pogledajte prvi set vježbi.
Savjeti za vježbanje