7.10.2017. Bez rekvizita: Naučite izvoditi vježbe za snažna i zdrava leđa! (video)
2.10.2017. Back to basics: Naučite osnovne vježbe i pokrete u treningu! (video)
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Prvi dolazak u fitness centar početak je dugoročnog procesa prema boljem tjelesnom izgledu, kondicijskoj pripremljenosti i zdravijem načinu života, ali bez obzira na cilj koji je vježbača doveo na trening taj proces ima mnogo stepenica koje vode prema uspjehu.
Opisi vježbi
30.9.2017. Promijenite poznatu rutinu: Trbušnjake odradite u stojećem položaju (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Bilo da su vam dosadili klasični trbušnjaci ili vam izvođenje vježbi za trbuh u ležećem položaju zadaje bolove - stojeći trbušnjaci odlična su alternativa za oblikovanje čvrstog trupa i mišića corea.
Opisi vježbi
27.9.2017. Uvod u olimpijska dizanja: Naučite nabačaj medicinkom!
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Postoje varijante olimpijskih dizanja koje su jednostavne, brzo se uče, sigurne su, ne zahtijevaju puno prostora niti opreme, a unose novu dimenziju treninga u fitness centre.
Opisi vježbi
19.9.2017. 54 načina izvedbe dinamičkog planka! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Beneficija položaja planka ostvaruje se nakon 10 sekundi zadržavanja položaja. Nakon toga može se izvesti modifikacija koja osigurava 1 do 2 sekunde relaksacije mišića i nakon toga opet ponoviti zadržavanje položaja.
Opisi vježbi
12.9.2017. Udaranje čekićem po gumi - kako se pravilno izvodi i kojih se pravila treba držati?
Zorana Jagodić
Ova vježba je jedna od najučinkovitijih u razvoju snage cijeloga tijela, ali i kondicije, eksplozivnosti, koordinacije i ravnoteže.
Opisi vježbi
10.9.2017. Za snažna ramena: 5+1 potisak bolji od vojničkog (military) pressa
Zorana Jagodić
Iako se vojnički potisak smatra jednom od najvažnijih vježbi za razvoj jakosti ramena, čini se da postoje i neke druge vježbe koje su jednake, a po mnogima i bolje od klasičnog vojničkog potiska.
Opisi vježbi
21.8.2017. Most (bridge) – varijacije vježbe s težinom vlastitog tijela (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Varijacije vježbe Most možete iskoristiti u svom ustaljenom programu treninga, a pojedinačnu vježbu izvedite u 2 serije po 8-10 ponavljanja.
Opisi vježbi
18.8.2017. 10 jednostavnih vježbi sa štapom koje možete raditi i kod kuće (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Štap je omiljeni rekvizit u grupnim treninzima i pilates treninzima jer omogućuje izvedbu specifičnih vježbi istezanja i jačanja koje pospješuju pravilno držanje i posturu.
Opisi vježbi
16.8.2017. 15 vježbi za mišiće trbuha s gymstickom (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Upotreba gymsticka zahtijeva od vježbača koordinaciju, ravnotežu, stabilnost corea, mišićnu snagu i izdržljivost. Siguran je za korištenje kod raznih dobnih skupina, profila sportaša i rekreativaca.
Opisi vježbi
1.8.2017. Vježbe s ručnikom za čvrst trbuh (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U moru već prikazanih vježbi za lijepo oblikovan trbuh, isprobajte vježbe za abdominalne mišiće s rekvizitom ručnik.
Opisi vježbi
29.6.2017. Sigurne vježbe u teretani za cijelo tijelo za osobe sklone bolovima u donjem dijelu leđa
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Osobe koje su sklone boli u donjem dijelu leđa često su u situaciji da nakon odrađenog treninga osjećaju još veću bol u tom osjetljivom dijelu tijela.
Opisi vježbi