17.5.2019. 4 vježbe za popuštanje boli u području kukova
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Uzrok boli u kukovima je najčešće upala mekih tkiva kao tetiva koja prolazi nakon nekoliko dana mirovanja. Vježbe u videu služe za trenutno olakšanje bolova u kukovima ili kao preventivne vježbe.
Opisi vježbi
16.5.2019. Zašto je potrebno raditi bugarski čučanj i koju varijantu odabrati?
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Bugarski iskorak je varijacija u kojoj se stražnja noga nalazi na nekom povišenju. Na taj način učinak te noge eliminiramo što je više moguće, te ona služi ponajviše za ravnotežu.
Opisi vježbi
14.5.2019. Plank: bazična vježba za core
Ivan Lepčin, osobni trener
Naziv core (srž, jezgra) se već neko vrijeme (zajedno sa "funkcionalnim treningom") uvriježio u fitness krugovima, a obuhvaća skupinu mišića koja se nalazi u području zdjelice i kukova.
Opisi vježbi
18.4.2019. Bugarski iskorak - koje su varijante, najčešće pogreške i pravilna izvedba
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Vrlo sigurna i učinkovita vježba za razvoj snage donjih ekstremiteta pogodna za one koji imaju probleme s kralježnicom.
Opisi vježbi
11.4.2019. Sve što trebate je šipka - bodyweight trening na otvorenom!
Borna Butijer, osobni trener
Došlo je ljepše vrijeme, a s njime i zadnji vlak za promjenu životnih navika te pripremu za formu života prije ljeta!
Opisi vježbi
28.3.2019. Hip thrust - Vježba koja se treba nalaziti u svakom fitness programu
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Hip thrust je vježba koja će doprinijeti ne samo vašem izgledu, već i zdravlju.
Opisi vježbi
19.3.2019. Skejterski čučanj - varijacija čučnja koja zahtijeva ravnotežu, stabilnost i snagu
Zorana Jagodić
Skejterski čučanj možda nikada niste ni vidjeli jer su zaista rijetki koji znaju za njega i znaju ga i pravilno izvoditi.
Opisi vježbi
30.1.2019. Usavršite svoj deadlift - 5 ključnih stavki za pravilnu izvedbu
Borna Butijer, osobni trener
U članku ćemo prikazati 5 ključnih stavki za bolju, efikasniju i sigurniju izvedbu mrtvog dizanja.
Opisi vježbi
14.12.2018. 10 vježbi koje će vam pomoći u prevenciji boli u donjem dijelu leđa
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe s pilates loptom unapređuju mehanizam propriocepcije. Nestabilnost lopte omogućuje da tijelo konstantno evoluira orijentaciju u prostoru prilikom pokreta, trenirajući i razvijajući prirodne odgovore tijela.
Opisi vježbi
14.11.2018. Za napredne vježbače: Metodika muscle upa na gimnastičkim karikama
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kada vam ostale vježbe za razvoj snage gornjeg dijela tijela dosade, probajte ovu vrlo učinkovitu. Samo za napredne vježbače!
Opisi vježbi
11.10.2018. Atraktivno i izazovno: Kako foam roller možete iskoristiti kao rekvizit za trening?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Foam roller je rekvizit koji se najviše koristi u svrhu masaže i poticanja cirkulacije, međutim može poslužiti i kao rekvizit za kompletan trening. Njegov oblika osigurava nestabilnu komponentu, tako da ćete odraditi trening za unapređenje stabilnosti i balansa.
Opisi vježbi
17.9.2018. Omiljeni ženski rekvizit: Ojačajte kritične zone u svom dnevnom boravku!
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Utezi za zglobove rekvizit je koji dolazi u paru i jedan je od najpraktičnijih i cjenovno najpristupačnijih kućnih fitness rekvizita.
Opisi vježbi