30.11.2017. 5 najpopularnijih vježbi s girjom za super rezultate
Sponzorirani članak
Danas su girje rekvizit koji se nalazi u svakoj bolje opremljenoj dvorani, a vježbačima su drage jer osim širokog dijapazona vježbi koje se s girjom mogu izvoditi.
Opisi vježbi
6.11.2017. Oblikujte čitavo tijelo izdržajima s foam rollerom!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Ako ste odavno savladali statičke i dinamičke izdržaje s težinom vlastitog tijela u položaju planka - vrijeme je da si zadate veći izazov s rekvizitom foam roller.
Opisi vježbi
21.10.2017. Za napredne vježbače: Kako usavršiti izvedbu human flaga (zastave)?
Petar Bruno Basić
Slijedi je progresija za napredne vježbače koji human flag već mogu izvesti, a sada im je cilj ovu vježbu usavršiti i produljiti vrijeme ostanka u položaju zastave.
Opisi vježbi
7.10.2017. Bez rekvizita: Naučite izvoditi vježbe za snažna i zdrava leđa! (video)
2.10.2017. Back to basics: Naučite osnovne vježbe i pokrete u treningu! (video)
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Prvi dolazak u fitness centar početak je dugoročnog procesa prema boljem tjelesnom izgledu, kondicijskoj pripremljenosti i zdravijem načinu života, ali bez obzira na cilj koji je vježbača doveo na trening taj proces ima mnogo stepenica koje vode prema uspjehu.
Opisi vježbi
30.9.2017. Promijenite poznatu rutinu: Trbušnjake odradite u stojećem položaju (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Bilo da su vam dosadili klasični trbušnjaci ili vam izvođenje vježbi za trbuh u ležećem položaju zadaje bolove - stojeći trbušnjaci odlična su alternativa za oblikovanje čvrstog trupa i mišića corea.
Opisi vježbi
27.9.2017. Uvod u olimpijska dizanja: Naučite nabačaj medicinkom!
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Postoje varijante olimpijskih dizanja koje su jednostavne, brzo se uče, sigurne su, ne zahtijevaju puno prostora niti opreme, a unose novu dimenziju treninga u fitness centre.
Opisi vježbi
19.9.2017. 54 načina izvedbe dinamičkog planka! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Beneficija položaja planka ostvaruje se nakon 10 sekundi zadržavanja položaja. Nakon toga može se izvesti modifikacija koja osigurava 1 do 2 sekunde relaksacije mišića i nakon toga opet ponoviti zadržavanje položaja.
Opisi vježbi
12.9.2017. Udaranje čekićem po gumi - kako se pravilno izvodi i kojih se pravila treba držati?
Zorana Jagodić
Ova vježba je jedna od najučinkovitijih u razvoju snage cijeloga tijela, ali i kondicije, eksplozivnosti, koordinacije i ravnoteže.
Opisi vježbi
10.9.2017. Za snažna ramena: 5+1 potisak bolji od vojničkog (military) pressa
Zorana Jagodić
Iako se vojnički potisak smatra jednom od najvažnijih vježbi za razvoj jakosti ramena, čini se da postoje i neke druge vježbe koje su jednake, a po mnogima i bolje od klasičnog vojničkog potiska.
Opisi vježbi
21.8.2017. Most (bridge) – varijacije vježbe s težinom vlastitog tijela (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Varijacije vježbe Most možete iskoristiti u svom ustaljenom programu treninga, a pojedinačnu vježbu izvedite u 2 serije po 8-10 ponavljanja.
Opisi vježbi
18.8.2017. 10 jednostavnih vježbi sa štapom koje možete raditi i kod kuće (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Štap je omiljeni rekvizit u grupnim treninzima i pilates treninzima jer omogućuje izvedbu specifičnih vježbi istezanja i jačanja koje pospješuju pravilno držanje i posturu.
Opisi vježbi