12.5.2018. Oblikujte ruke za kratke rukave kod kuće bez rekvizita!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Da biste oblikovali ruke ne morate dizati velike kilaže, niti imati puno ponavljanja s malim težinama - trening s težinom vlastitog tijela vrlo brzo može dati rezultate.
Opisi vježbi
12.3.2018. Kako na TRX-u odraditi dinamičko istezanje (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vrlo često ljudi koji vježbaju izostavljaju iz svoje rutine vježbanja zagrijavanje, ali i vraćanje tijela u balansno stanje nakon vježbanja, odnosno istezanje na kraju treninga, što je ujedno i dio oporavka nakon treninga.
Opisi vježbi
3.3.2018. Kako učvrstiti i ojačati unutarnji dio bedara?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Aduktori su mišići na unutarnjoj strani bedara i imaju vrlo važnu ulogu u održavanju mišićnog balansa tijela.
Opisi vježbi
6.2.2018. Pregled vježbi: kako ostati u formi i na putu
Ivan Lepčin, osobni trener
U slučaju periodičkih putovanja, najmudrije bi u te dane bilo planirati fazu deloadinga. No što ako želimo nastaviti sa fizičkom aktivnosti i to na način koji će nam omogućiti da zadržimo postignutu masu, snagu i formu? Donosimo pregled vježbi koje možete izvoditi u svojoj hotelskoj sobi!
Opisi vježbi
3.2.2018. Provjerite je li vaš core funkcionalan!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Prikazane vježbe će vam dati okvirnu informaciju u kojem je stanju vaš core i njegova funkcionalnost u izvođenju vježbi.
Opisi vježbi
2.2.2018. 5 vježbi i savjeti kako postići veće i jače listove!
Ivan Lepčin, osobni trener
Ako ste prosječan vježbač, vrlo je vjerojatno da imate ispodprosječno razvijene listove. To je jednostavno tako. Od, recimo, 10 osoba, jedna ima respektabilne listove u odnosu na ostatak tijela.
Opisi vježbi
28.12.2017. Poboljšajte stabilnost, koordinaciju i balans: Vježbe uza zid na pilates lopti (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Nestabilnost rekvizita aktivira sve dijelove corea, a snažan i funkcionalan core unapređuje mogućnost izvođenja pokreta u prostoru, popravlja držanje tijela, unapređuje koordinaciju i mišićni balans.
Opisi vježbi
21.12.2017. Najbolje vježbe za masivna ramena
Ivan Lepčin, osobni trener
Širina ramena je dobrodošla kako kod muškoga, tako i kod ljepšega spola. Muškom dijelu populacije bitna je jer tvori najvišu točku onog famoznog atletskog X oblika. S druge strane, žene širinom ramena dobivaju iluziju tanjeg struka, tako da tijelo dobiva tipični ženski oblik pješčanog sata kod koje...
Opisi vježbi
20.12.2017. 6 najučinkovitijih bodyweight vježbi za triceps (video)
Petar Bruno Basić
Ovim vježbama ojačat ćete triceps i značajno napredovati u relativno kratkom vremenskom roku.
Opisi vježbi
14.12.2017. 10 vježbi s vlastitim tijelom za poboljšanje mobilnosti i fleksibilnosti (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Mobilnost i fleksibilnost omogućuju da se pokreti izvode pravilno, bez kompenzacija i narušavanja stereotipa kretanja.
Opisi vježbi
30.11.2017. 5 najpopularnijih vježbi s girjom za super rezultate
Sponzorirani članak
Danas su girje rekvizit koji se nalazi u svakoj bolje opremljenoj dvorani, a vježbačima su drage jer osim širokog dijapazona vježbi koje se s girjom mogu izvoditi.
Opisi vježbi
6.11.2017. Oblikujte čitavo tijelo izdržajima s foam rollerom!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Ako ste odavno savladali statičke i dinamičke izdržaje s težinom vlastitog tijela u položaju planka - vrijeme je da si zadate veći izazov s rekvizitom foam roller.
Opisi vježbi