19.3.2019. Skejterski čučanj - varijacija čučnja koja zahtijeva ravnotežu, stabilnost i snagu
Zorana Jagodić
Skejterski čučanj možda nikada niste ni vidjeli jer su zaista rijetki koji znaju za njega i znaju ga i pravilno izvoditi.
Opisi vježbi
30.1.2019. Usavršite svoj deadlift - 5 ključnih stavki za pravilnu izvedbu
Borna Butijer, osobni trener
U članku ćemo prikazati 5 ključnih stavki za bolju, efikasniju i sigurniju izvedbu mrtvog dizanja.
Opisi vježbi
14.12.2018. 10 vježbi koje će vam pomoći u prevenciji boli u donjem dijelu leđa
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe s pilates loptom unapređuju mehanizam propriocepcije. Nestabilnost lopte omogućuje da tijelo konstantno evoluira orijentaciju u prostoru prilikom pokreta, trenirajući i razvijajući prirodne odgovore tijela.
Opisi vježbi
14.11.2018. Za napredne vježbače: Metodika muscle upa na gimnastičkim karikama
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kada vam ostale vježbe za razvoj snage gornjeg dijela tijela dosade, probajte ovu vrlo učinkovitu. Samo za napredne vježbače!
Opisi vježbi
11.10.2018. Atraktivno i izazovno: Kako foam roller možete iskoristiti kao rekvizit za trening?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Foam roller je rekvizit koji se najviše koristi u svrhu masaže i poticanja cirkulacije, međutim može poslužiti i kao rekvizit za kompletan trening. Njegov oblika osigurava nestabilnu komponentu, tako da ćete odraditi trening za unapređenje stabilnosti i balansa.
Opisi vježbi
17.9.2018. Omiljeni ženski rekvizit: Ojačajte kritične zone u svom dnevnom boravku!
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Utezi za zglobove rekvizit je koji dolazi u paru i jedan je od najpraktičnijih i cjenovno najpristupačnijih kućnih fitness rekvizita.
Opisi vježbi
24.8.2018. Kućni rekvizit za poželjeti: Trening za cijelo tijelo s body pump šipkom
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Body pump šipka je izgledom malo deblja i malo teža od štapa, ali rekvizit koji nam uz samostalno izvođenje omogućuje puno u smislu mišićne aktivacije.
Opisi vježbi
8.8.2018. Čučanj – je li to uistinu vježba koju svi moraju raditi?
Damir Laštre, prof. kineziologije
Čučanj je pokret koji će vas u najvećoj mjeri ˝kazniti˝ ako postoje nekakve manjkavosti u tehnici izvođenja ili ako pojedine skupine mišića ne rade svoj posao ili pak ako imate nekakvu slabu kariku tipa nedovoljna mobilnost i fleksibilnost.
Opisi vježbi
26.7.2018. Zabavno i učinkovito:  Trening za cijelo tijelo s pilates soft loptom
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Pilates soft lopta jednostavan je rekvizit, vrlo praktičan za transport. Sam naziv govori da lopta mora biti mekana jer upravo takva otežava izvođenje određenih vježbi, a time je i opterećenje na mišiće veće.
Opisi vježbi
19.7.2018. Tursko dizanje – vježba s 1000 benefita
Saša Segedi, prof. kineziologije
Tursko dizanje bi mogli opisati kao najefektivniji način podizanja (velikog) tereta s tla pa do iznad glave.
Opisi vježbi
12.7.2018. Hot-tema: Kako oblikovati elegantan i ženstven triceps?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Područje tricepsa  je često mjesto nakupljanja masti kod žena, što je razlog zašto postoji potreba za češćom pažnjom na to područje. Mlohava stražnja strana nadlaktice narušava estetiku i dojam tijela posebno u odjevnim kombinacijama koje zahtijevaju otkrivanje cijele ruke, te zbog toga je česta žel...
Opisi vježbi
9.7.2018. Možete li ovih 5 vježbi: Donosimo izazov za mišiće vašeg trbuha!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vrijeme je da proširite svoj izbor vježbi za aktivaciju mišića trbuha.
Opisi vježbi