6.2.2018. Pregled vježbi: kako ostati u formi i na putu
Ivan Lepčin, osobni trener
U slučaju periodičkih putovanja, najmudrije bi u te dane bilo planirati fazu deloadinga. No što ako želimo nastaviti sa fizičkom aktivnosti i to na način koji će nam omogućiti da zadržimo postignutu masu, snagu i formu? Donosimo pregled vježbi koje možete izvoditi u svojoj hotelskoj sobi!
Opisi vježbi
3.2.2018. Provjerite je li vaš core funkcionalan!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Prikazane vježbe će vam dati okvirnu informaciju u kojem je stanju vaš core i njegova funkcionalnost u izvođenju vježbi.
Opisi vježbi
2.2.2018. 5 vježbi i savjeti kako postići veće i jače listove!
Ivan Lepčin, osobni trener
Ako ste prosječan vježbač, vrlo je vjerojatno da imate ispodprosječno razvijene listove. To je jednostavno tako. Od, recimo, 10 osoba, jedna ima respektabilne listove u odnosu na ostatak tijela.
Opisi vježbi
28.12.2017. Poboljšajte stabilnost, koordinaciju i balans: Vježbe uza zid na pilates lopti (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Nestabilnost rekvizita aktivira sve dijelove corea, a snažan i funkcionalan core unapređuje mogućnost izvođenja pokreta u prostoru, popravlja držanje tijela, unapređuje koordinaciju i mišićni balans.
Opisi vježbi
21.12.2017. Najbolje vježbe za masivna ramena
Ivan Lepčin, osobni trener
Širina ramena je dobrodošla kako kod muškoga, tako i kod ljepšega spola. Muškom dijelu populacije bitna je jer tvori najvišu točku onog famoznog atletskog X oblika. S druge strane, žene širinom ramena dobivaju iluziju tanjeg struka, tako da tijelo dobiva tipični ženski oblik pješčanog sata kod koje...
Opisi vježbi
20.12.2017. 6 najučinkovitijih bodyweight vježbi za triceps (video)
Petar Bruno Basić
Ovim vježbama ojačat ćete triceps i značajno napredovati u relativno kratkom vremenskom roku.
Opisi vježbi
14.12.2017. 10 vježbi s vlastitim tijelom za poboljšanje mobilnosti i fleksibilnosti (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Mobilnost i fleksibilnost omogućuju da se pokreti izvode pravilno, bez kompenzacija i narušavanja stereotipa kretanja.
Opisi vježbi
30.11.2017. 5 najpopularnijih vježbi s girjom za super rezultate
Sponzorirani članak
Danas su girje rekvizit koji se nalazi u svakoj bolje opremljenoj dvorani, a vježbačima su drage jer osim širokog dijapazona vježbi koje se s girjom mogu izvoditi.
Opisi vježbi
6.11.2017. Oblikujte čitavo tijelo izdržajima s foam rollerom!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Ako ste odavno savladali statičke i dinamičke izdržaje s težinom vlastitog tijela u položaju planka - vrijeme je da si zadate veći izazov s rekvizitom foam roller.
Opisi vježbi
21.10.2017. Za napredne vježbače: Kako usavršiti izvedbu human flaga (zastave)?
Petar Bruno Basić
Slijedi je progresija za napredne vježbače koji human flag već mogu izvesti, a sada im je cilj ovu vježbu usavršiti i produljiti vrijeme ostanka u položaju zastave.
Opisi vježbi
7.10.2017. Bez rekvizita: Naučite izvoditi vježbe za snažna i zdrava leđa! (video)
2.10.2017. Back to basics: Naučite osnovne vježbe i pokrete u treningu! (video)
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Prvi dolazak u fitness centar početak je dugoročnog procesa prema boljem tjelesnom izgledu, kondicijskoj pripremljenosti i zdravijem načinu života, ali bez obzira na cilj koji je vježbača doveo na trening taj proces ima mnogo stepenica koje vode prema uspjehu.
Opisi vježbi