25.11.2017. Kako utjecati na opseg pokreta u zglobovima?
Fitnes učilište, Filip Sabol, mag.cin.
Funkcionalan pokret je pokret koji nam pomaže u ostvarenju zadanog cilja, u skladu je s temeljnim principima i pritom ne šteti zdravlju.
Um i tijelo
18.11.2017. Imunitet – dobar, bolji, NAJBOLJI! Donosimo primjer jelovnika!
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Oduvijek je najbolja obrana, od raznih sezonskih gripa i viroza, bila prevencija. Nutricionisti i zdravstveni stručnjaci diljem svijeta smatraju da je jačanje imuniteta proces koji započinje u zdravom probavnom traktu.
Um i tijelo
13.11.2017. Što je sastav tijela i kako ga odrediti?
Fitnes učilište, Bruno Lazinica, mag.cin.
Sastav tijela jedna je od pet sastavnica zdravstvenog fitnesa koja opisuje komponente tkiva koja se nalaze u tijelu.
Um i tijelo
11.11.2017. Kada vježbanje pomaže, a kada odmaže u sezoni prehlade i gripe?
Zorana Jagodić
Treba li vježbati tijekom prehlade, odnosno – hoće li tjelesna aktivnost u stanju pogoršanog imuniteta pozitivno ili negativno utjecati na proces oporavka i ozdravljenja?
Ozljede i bolesti
5.11.2017. Što je kolesterol i zašto nam je on ipak potreban u organizmu?
Zorana Jagodić
Znate li odgovor na pitanje gdje se nalaze najviše razine kolesterola u vašem organizmu?
Um i tijelo
29.10.2017. Kako nam melatonin može pomoći u kvalitetnijem spavanju?
Zorana Jagodić
Melatonin je prirodni hormon koji se proizvodi u ljudskom organizmu i koji sudjeluje u regulaciji dnevno-noćnog ritma.
Um i tijelo
20.10.2017. Za zdravu kralježnicu: Vježbe za pogrbljeno držanje s mini bandom (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pretjerano pogrbljeno držanje šteti vašoj kralježnici i nakon određenog vremena izaziva bol najčešće oko lopatica, vratu i ramenima.
Um i tijelo
14.10.2017. Kako vježbati s bolestima štitnjače (hipertireoza, hipotireoza)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Poremećaji štitnjače postaju sve češća pojava u današnjice. Žene obolijevaju 5 puta češće nego muškarci. Prema posljednjim podacima svaka 20 osoba ima neki od oblika poremećaja štitne žlijezde. Razlog takvoj učestalosti je stresan način života, uneravnotežena prehrana, hormonalne promjene u trudnoći...
Ozljede i bolesti
8.10.2017. Zašto smo svi sretniji i raspoloženiji nakon fizičke aktivnosti?
Zorana Jagodić
Koliko puta vam se dogodilo da na trening dođete bezvoljni i doslovno se jedva prisilite odraditi sve što ste naumili, a onda kad je trening gotov – sretni ste i zadovoljni i drago vam je da ste se odlučili pokrenuti.
Um i tijelo
1.10.2017. Najčešće ozljede tetiva i ostalog vezivnog tkiva
Mirjana Kolac, prof. kineziologije
Ozljede zglobova, tetiva i ligamenata najčešće su sportske ozljede. Analiza Engleskog nacionalnog registra pokazuje da one čine, ovisno o sportu, između 37 i 75% svih sportskih ozljeda.
Ozljede i bolesti
9.9.2017. Meditacija za početnike - kako početi i što je sve bitno za znati
Zorana Jagodić
Meditacija je oblik duhovnog vježbanja u kojoj osoba koja meditira svoju pozornost sustavno i planirano usmjerava prema određenom sadržaju.
Um i tijelo
27.8.2017. Nootropici - "pametni lijekovi" za poboljšanje kognitivnih sposobnosti
Zorana Jagodić
Nootropici su skupina lijekova, dodataka prehrani ili drugih supstanci koji poboljšavaju kognitivne funkcije, posebno izvršne funkcije, pamćenje, kreativnost i motivaciju kod zdravih pojedinaca.
Um i tijelo