12.6.2018. Razbijamo mitove: 4 mita o inzulinu, hormonu za koji su svi čuli, a rijetki ga zaista razumiju!
Donat Rupčić
Reputacija inzulina ima dvije strane: prikazuje ga se kao neprijatelja za ljude koji žele smršaviti, a kao najvećeg prijatelja za nekoga kome je cilj povećanje mišićne mase.
Um i tijelo
6.6.2018. Novo istraživanje: Fitness smanjuje rizik od srčanih bolesti, čak i osobama s genetskim predispozicijama!
Zorana Jagodić
Znanstvenici sa Stanforda proveli su opsežnu studiju o utjecaju fitnessa i fizičke aktivnosti na smanjenje rizika od razvoja kardiovaskularnih bolesti, a u istraživanje su uključene i osobe s genetskim predispozicijama za razvoj ovih bolesti.
Um i tijelo
2.6.2018. Spuštena stopala: Koji su uzroci i kojim vježbama popraviti stanje? (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ravno, spušteno stopalo, pes planus su termini koji znače stanje kada dolazi do atrofije ili kolapsa unutarnjeg uzdužnog svoda stopala. U nastavku pogledajte video vježbe kojima možete popraviti stanje.
Ozljede i bolesti
5.5.2018. Izvodite li vježbe automatski: Što je mišićna memorija, a što senzomotorička amnezija?
Zorana Jagodić
Senzomotorička amnezija je gubitak osjeta i motoričke kontrole koji se događaju s naučenim mišićnim obrascima.
Um i tijelo
1.5.2018. Mliječna kiselina: je li odgovorna za bol u mišićima i kako smanjiti njezino stvaranje
Ivan Lepčin, osobni trener
Najviša koncentracija laktata u krvi je cca 5 minuta po završetku fizičke aktivnosti. Koncentracije laktata se vraćaju na normalne vrijednosti unutar sat vremena od prestanka fizičke aktivnosti. Lagana aktivnost nakon treninga pomaže bržoj drenaži laktata.
Um i tijelo
13.4.2018. Najčešće ozljede u fitnessu i kako ih spriječiti
Ivan Lepčin, osobni trener
Iako su ozljede moguće u bilo kojem obliku fitnessa (od aerobnog treninga, preko funkcionalnog treninga i treninga u kojem koristimo samo vlastitu težinu pa sve do anaerobnog treniranja sa opterećenjem), u ovom članku će biti govora o ozljedama koje nastaju kao posljedica rada sa utezima.
Ozljede i bolesti
31.3.2018. Treba krenuti na vrijeme: Prevencija posljedica dugotrajnog sjedenja kreće već u osnovnoj školi!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Da bi pravilno držanje za stolom bilo moguće, potrebno je održavati mišiće i njihovu mobilnost koji će omogućiti pravilno sjedenje za stolom.
Um i tijelo
30.3.2018. Znanost otkriva: Umor nakon HIIT treninga je "u našoj glavi"!
Zorana Jagodić
Mnogi, kako treneri tako i vježbači rekreativci uvjereni su da je trening visokog intenziteta ograničen fizičkim karakteristikama fiziologije mišića.
Um i tijelo
7.3.2018. 5 ključnih faktora za zdravlje zglobova
Sponzorirani članak
Vrijeme je da izdvojimo neke faktore koji utječu na zdravlje zglobova. Tema o kojoj se najčešće priča u domeni funkcionalnosti, ali rijetko holistički, cjelovito i s obzirom na cjelokupno zdravlje zglobova našeg tijela.
Um i tijelo
30.1.2018. Otkrijte na vrijeme: Koji su simptomi najčešćih bolesti štitnjače?
Zorana Jagodić
Štitnjača je zadužena za proizvodnju hormona koji reguliraju ljudski metabolizam.
Ozljede i bolesti
9.1.2018. San i dijeta - zašto nedovoljno sna sprječava gubitak viška kilograma?
Zorana Jagodić
U procesima topljenja masnoga tkiva, uz prehranu prilagođenu individualnim karakteristikama pojedinca te primjerenu i redovnu tjelesnu aktivnost, treći faktor koji značajno utječe na uspješnost provedbe toga procesa jest – san.
Um i tijelo
3.1.2018. Ozljede ramenog zgloba u CrossFitu – uzroci i prevencija (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Za mnoge CrossFitere disbalans između prerazvijenog gornjeg djela trapeziusa u odnosu na srednji i donji dio rezultira kao nemogućnost da se lopatica rotira što će u konačnici, prilikom čestog podizanja ruke, dovesti do ozljede.
Ozljede i bolesti