13.4.2018. Najčešće ozljede u fitnessu i kako ih spriječiti
Ivan Lepčin, osobni trener
Iako su ozljede moguće u bilo kojem obliku fitnessa (od aerobnog treninga, preko funkcionalnog treninga i treninga u kojem koristimo samo vlastitu težinu pa sve do anaerobnog treniranja sa opterećenjem), u ovom članku će biti govora o ozljedama koje nastaju kao posljedica rada sa utezima.
Ozljede i bolesti
31.3.2018. Treba krenuti na vrijeme: Prevencija posljedica dugotrajnog sjedenja kreće već u osnovnoj školi!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Da bi pravilno držanje za stolom bilo moguće, potrebno je održavati mišiće i njihovu mobilnost koji će omogućiti pravilno sjedenje za stolom.
Um i tijelo
30.3.2018. Znanost otkriva: Umor nakon HIIT treninga je "u našoj glavi"!
Zorana Jagodić
Mnogi, kako treneri tako i vježbači rekreativci uvjereni su da je trening visokog intenziteta ograničen fizičkim karakteristikama fiziologije mišića.
Um i tijelo
7.3.2018. 5 ključnih faktora za zdravlje zglobova
Sponzorirani članak
Vrijeme je da izdvojimo neke faktore koji utječu na zdravlje zglobova. Tema o kojoj se najčešće priča u domeni funkcionalnosti, ali rijetko holistički, cjelovito i s obzirom na cjelokupno zdravlje zglobova našeg tijela.
Um i tijelo
30.1.2018. Otkrijte na vrijeme: Koji su simptomi najčešćih bolesti štitnjače?
Zorana Jagodić
Štitnjača je zadužena za proizvodnju hormona koji reguliraju ljudski metabolizam.
Ozljede i bolesti
9.1.2018. San i dijeta - zašto nedovoljno sna sprječava gubitak viška kilograma?
Zorana Jagodić
U procesima topljenja masnoga tkiva, uz prehranu prilagođenu individualnim karakteristikama pojedinca te primjerenu i redovnu tjelesnu aktivnost, treći faktor koji značajno utječe na uspješnost provedbe toga procesa jest – san.
Um i tijelo
3.1.2018. Ozljede ramenog zgloba u CrossFitu – uzroci i prevencija (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Za mnoge CrossFitere disbalans između prerazvijenog gornjeg djela trapeziusa u odnosu na srednji i donji dio rezultira kao nemogućnost da se lopatica rotira što će u konačnici, prilikom čestog podizanja ruke, dovesti do ozljede.
Ozljede i bolesti
16.12.2017. Reumatoidni artritis: kada i kako vježbati? (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Reumatoidni artritis se javlja postepeno i polako se razvija do prvih pravih znakova bolesti. Sukladno tome potrebno je prilagoditi i fizičku aktivnost. Dozvoljeno je lagano do umjereno vježbanje u skladu s trenutačnim stanjem bolesti.
Ozljede i bolesti
25.11.2017. Kako utjecati na opseg pokreta u zglobovima?
Fitnes učilište, Filip Sabol, mag.cin.
Funkcionalan pokret je pokret koji nam pomaže u ostvarenju zadanog cilja, u skladu je s temeljnim principima i pritom ne šteti zdravlju.
Um i tijelo
18.11.2017. Imunitet – dobar, bolji, NAJBOLJI! Donosimo primjer jelovnika!
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Oduvijek je najbolja obrana, od raznih sezonskih gripa i viroza, bila prevencija. Nutricionisti i zdravstveni stručnjaci diljem svijeta smatraju da je jačanje imuniteta proces koji započinje u zdravom probavnom traktu.
Um i tijelo
13.11.2017. Što je sastav tijela i kako ga odrediti?
Fitnes učilište, Bruno Lazinica, mag.cin.
Sastav tijela jedna je od pet sastavnica zdravstvenog fitnesa koja opisuje komponente tkiva koja se nalaze u tijelu.
Um i tijelo
11.11.2017. Kada vježbanje pomaže, a kada odmaže u sezoni prehlade i gripe?
Zorana Jagodić
Treba li vježbati tijekom prehlade, odnosno – hoće li tjelesna aktivnost u stanju pogoršanog imuniteta pozitivno ili negativno utjecati na proces oporavka i ozdravljenja?
Ozljede i bolesti