30.1.2018. Otkrijte na vrijeme: Koji su simptomi najčešćih bolesti štitnjače?
Zorana Jagodić
Štitnjača je zadužena za proizvodnju hormona koji reguliraju ljudski metabolizam.
Ozljede i bolesti
9.1.2018. San i dijeta - zašto nedovoljno sna sprječava gubitak viška kilograma?
Zorana Jagodić
U procesima topljenja masnoga tkiva, uz prehranu prilagođenu individualnim karakteristikama pojedinca te primjerenu i redovnu tjelesnu aktivnost, treći faktor koji značajno utječe na uspješnost provedbe toga procesa jest – san.
Um i tijelo
3.1.2018. Ozljede ramenog zgloba u CrossFitu – uzroci i prevencija (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Za mnoge CrossFitere disbalans između prerazvijenog gornjeg djela trapeziusa u odnosu na srednji i donji dio rezultira kao nemogućnost da se lopatica rotira što će u konačnici, prilikom čestog podizanja ruke, dovesti do ozljede.
Ozljede i bolesti
16.12.2017. Reumatoidni artritis: kada i kako vježbati? (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Reumatoidni artritis se javlja postepeno i polako se razvija do prvih pravih znakova bolesti. Sukladno tome potrebno je prilagoditi i fizičku aktivnost. Dozvoljeno je lagano do umjereno vježbanje u skladu s trenutačnim stanjem bolesti.
Ozljede i bolesti
25.11.2017. Kako utjecati na opseg pokreta u zglobovima?
Fitnes učilište, Filip Sabol, mag.cin.
Funkcionalan pokret je pokret koji nam pomaže u ostvarenju zadanog cilja, u skladu je s temeljnim principima i pritom ne šteti zdravlju.
Um i tijelo
18.11.2017. Imunitet – dobar, bolji, NAJBOLJI! Donosimo primjer jelovnika!
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Oduvijek je najbolja obrana, od raznih sezonskih gripa i viroza, bila prevencija. Nutricionisti i zdravstveni stručnjaci diljem svijeta smatraju da je jačanje imuniteta proces koji započinje u zdravom probavnom traktu.
Um i tijelo
13.11.2017. Što je sastav tijela i kako ga odrediti?
Fitnes učilište, Bruno Lazinica, mag.cin.
Sastav tijela jedna je od pet sastavnica zdravstvenog fitnesa koja opisuje komponente tkiva koja se nalaze u tijelu.
Um i tijelo
11.11.2017. Kada vježbanje pomaže, a kada odmaže u sezoni prehlade i gripe?
Zorana Jagodić
Treba li vježbati tijekom prehlade, odnosno – hoće li tjelesna aktivnost u stanju pogoršanog imuniteta pozitivno ili negativno utjecati na proces oporavka i ozdravljenja?
Ozljede i bolesti
5.11.2017. Što je kolesterol i zašto nam je on ipak potreban u organizmu?
Zorana Jagodić
Znate li odgovor na pitanje gdje se nalaze najviše razine kolesterola u vašem organizmu?
Um i tijelo
29.10.2017. Kako nam melatonin može pomoći u kvalitetnijem spavanju?
Zorana Jagodić
Melatonin je prirodni hormon koji se proizvodi u ljudskom organizmu i koji sudjeluje u regulaciji dnevno-noćnog ritma.
Um i tijelo
20.10.2017. Za zdravu kralježnicu: Vježbe za pogrbljeno držanje s mini bandom (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pretjerano pogrbljeno držanje šteti vašoj kralježnici i nakon određenog vremena izaziva bol najčešće oko lopatica, vratu i ramenima.
Um i tijelo
14.10.2017. Kako vježbati s bolestima štitnjače (hipertireoza, hipotireoza)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Poremećaji štitnjače postaju sve češća pojava u današnjice. Žene obolijevaju 5 puta češće nego muškarci. Prema posljednjim podacima svaka 20 osoba ima neki od oblika poremećaja štitne žlijezde. Razlog takvoj učestalosti je stresan način života, uneravnotežena prehrana, hormonalne promjene u trudnoći...
Ozljede i bolesti