12.6.2018. Razbijamo mitove: 4 mita o inzulinu, hormonu za koji su svi čuli, a rijetki ga zaista razumiju!
Donat Rupčić
Reputacija inzulina ima dvije strane: prikazuje ga se kao neprijatelja za ljude koji žele smršaviti, a kao najvećeg prijatelja za nekoga kome je cilj povećanje mišićne mase.
Um i tijelo
6.6.2018. Novo istraživanje: Fitness smanjuje rizik od srčanih bolesti, čak i osobama s genetskim predispozicijama!
Zorana Jagodić
Znanstvenici sa Stanforda proveli su opsežnu studiju o utjecaju fitnessa i fizičke aktivnosti na smanjenje rizika od razvoja kardiovaskularnih bolesti, a u istraživanje su uključene i osobe s genetskim predispozicijama za razvoj ovih bolesti.
Um i tijelo
5.5.2018. Izvodite li vježbe automatski: Što je mišićna memorija, a što senzomotorička amnezija?
Zorana Jagodić
Senzomotorička amnezija je gubitak osjeta i motoričke kontrole koji se događaju s naučenim mišićnim obrascima.
Um i tijelo
1.5.2018. Mliječna kiselina: je li odgovorna za bol u mišićima i kako smanjiti njezino stvaranje
Ivan Lepčin, osobni trener
Najviša koncentracija laktata u krvi je cca 5 minuta po završetku fizičke aktivnosti. Koncentracije laktata se vraćaju na normalne vrijednosti unutar sat vremena od prestanka fizičke aktivnosti. Lagana aktivnost nakon treninga pomaže bržoj drenaži laktata.
Um i tijelo
31.3.2018. Treba krenuti na vrijeme: Prevencija posljedica dugotrajnog sjedenja kreće već u osnovnoj školi!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Da bi pravilno držanje za stolom bilo moguće, potrebno je održavati mišiće i njihovu mobilnost koji će omogućiti pravilno sjedenje za stolom.
Um i tijelo
30.3.2018. Znanost otkriva: Umor nakon HIIT treninga je "u našoj glavi"!
Zorana Jagodić
Mnogi, kako treneri tako i vježbači rekreativci uvjereni su da je trening visokog intenziteta ograničen fizičkim karakteristikama fiziologije mišića.
Um i tijelo
7.3.2018. 5 ključnih faktora za zdravlje zglobova
Sponzorirani članak
Vrijeme je da izdvojimo neke faktore koji utječu na zdravlje zglobova. Tema o kojoj se najčešće priča u domeni funkcionalnosti, ali rijetko holistički, cjelovito i s obzirom na cjelokupno zdravlje zglobova našeg tijela.
Um i tijelo
9.1.2018. San i dijeta - zašto nedovoljno sna sprječava gubitak viška kilograma?
Zorana Jagodić
U procesima topljenja masnoga tkiva, uz prehranu prilagođenu individualnim karakteristikama pojedinca te primjerenu i redovnu tjelesnu aktivnost, treći faktor koji značajno utječe na uspješnost provedbe toga procesa jest – san.
Um i tijelo
25.11.2017. Kako utjecati na opseg pokreta u zglobovima?
Fitnes učilište, Filip Sabol, mag.cin.
Funkcionalan pokret je pokret koji nam pomaže u ostvarenju zadanog cilja, u skladu je s temeljnim principima i pritom ne šteti zdravlju.
Um i tijelo
18.11.2017. Imunitet – dobar, bolji, NAJBOLJI! Donosimo primjer jelovnika!
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Oduvijek je najbolja obrana, od raznih sezonskih gripa i viroza, bila prevencija. Nutricionisti i zdravstveni stručnjaci diljem svijeta smatraju da je jačanje imuniteta proces koji započinje u zdravom probavnom traktu.
Um i tijelo
13.11.2017. Što je sastav tijela i kako ga odrediti?
Fitnes učilište, Bruno Lazinica, mag.cin.
Sastav tijela jedna je od pet sastavnica zdravstvenog fitnesa koja opisuje komponente tkiva koja se nalaze u tijelu.
Um i tijelo
5.11.2017. Što je kolesterol i zašto nam je on ipak potreban u organizmu?
Zorana Jagodić
Znate li odgovor na pitanje gdje se nalaze najviše razine kolesterola u vašem organizmu?
Um i tijelo