11.6.2019. Beta alanin - za jači trening, izdržljivost i fokus!
Ivan Lepčin, osobni trener
Najveći dio beta alanina izvana u tijelo unosimo uglavnom u obliku dipeptida karnozina koji je sastavni dio proteinina bogatih namirnica kao što su piletina, govedina i riba.
Dodaci prehrani
10.6.2019. Rhodiola rosea - biljka koja diže energiju i poboljšava mentalne funkcije
Zorana Jagodić
Tek u posljednjem desetljeću Rhodiola rosea počela je dobivati zasluženi interes javnosti, a njezino djelovanje se povezuje s usporavanjem starenje, povećanjem razine energije i poboljšanim moždanim funkcijama.
Dodaci prehrani
28.5.2019. Sve što niste znali o aminokiselinama!
Nutrix
Aminokiseline su osnovni blokovi od kojih se sastoje proteini. Naša potreba za proteinima u stvari je potreba za aminokiselinama. One sadrže dušik, po zastupljenosti četvrti elemenat u tijelu. Dušikov atom ima na sebe prikvačen vodikov atom čime tvori amino grupu. Odatle termin "amino" u nazivu.
Dodaci prehrani
24.5.2019. Što kaže znanost: Ima li smisla uzimati citrulin?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Citrulin je suplement čije je djelovanje povezano s dušikovim oksidom. Dušikov oksid ima nekoliko funkcija na tijelo, a jedna na najvažnijih je povećan protok krvi.
Dodaci prehrani
7.5.2019. Astragalus (kozlinac) - jača imunitet i pomaže kod sezonskih alergija
Zorana Jagodić
Astragalus ili kozlinac je rod mahunarki koje rastu po cijelome svijetu, a zbog svojih pozitivnih djelovanja na ljudsko zdravlje, pronašle su svoje mjesto u tradicionalnoj kineskoj i perzijskoj medicini.
Dodaci prehrani
26.4.2019. 10 razloga zašto je dobro konzumirati glicin
Zorana Jagodić
Glicin je, zbog svoje strukture u kojoj se nalazi samo jedan atom vodika kao bočni lanac najjednostavnija aminokiselina.
Dodaci prehrani
15.4.2019. Tirozin - poboljšava mentalne sposobnosti u stresnim situacijama
Zorana Jagodić
Tirozin ili L-tirozin je iznimno popularan dodatak prehrani koji se koristi za podizanje budnosti, pažnje i fokusa.
Dodaci prehrani
12.4.2019. Riblje ulje ili ulje račića krila? - Koje je bolje i koje mi treba?
Zorana Jagodić
Kada bi postojao neki leksikon zdravlja jedna od namirnica koja bi zacijelo bila prva upisana su omega-3 masne kiseline.
Dodaci prehrani
2.4.2019. Reishi gljive - istočnjački lijek za jačanje imuniteta
Zorana Jagodić
Reishi gljivi se pripisuje niz pozitivnih učinaka na zdravlje čovjeka, među kojima su jačanje imuniteta i borba protiv različitih oblika karcinoma.
Dodaci prehrani
23.3.2019. Dodaci prehrani: Kapsule ili prah, što je bolje?
Zorana Jagodić
Jeste li za kapsule ili prah? U nastavku članka olakšat ćemo izbor između ova dva oblika navodeći prednosti i nedostatke svakoga od njih.
Dodaci prehrani
15.3.2019. Kazein protein: Treba li ga uzimati tijekom dana ili prije spavanja za jakost i hipertrofiju?
Zorana Jagodić
Kakav je utjecaj protein kazeina koji je konzumiran tijekom dana i postoje li razlike ili prednosti njegovog uzimanja u određenom periodu dana?
Dodaci prehrani
8.3.2019. Neem prah - saznajte 10 djelovanja i razloga zašto ga koristiti
Zorana Jagodić
Neem se preporučuje za liječenje problema s očima, krvarenja iz nosa, parazite u crijevima, želučane tegobe, gubitak apetita i sl. također, koristi ga se i za liječenje kožnih bolesti, kardiovaskularnih bolesti, peludne groznice, dijabetesa te problema s jetrom i usnom šupljinom.
Dodaci prehrani