Božićna akcija: iskoristi do 40% popusta na sve proizvode za mršavljenje!

Trening za brz i učinkovit rast nogu

Image

Da biste potakli noge na rast potrebno je strpljenje i vrijeme. Mnogima noge zaostaju iza drugih mišićnih skupina upravo zbog toga što je rad na njima iznimno naporan, a upale mišića nogu neusporedive su s bilo kojom drugom boli u mišićima.

No, trening nogu je trening koji ne smijete propuštati ili preskakati. Kvalitetnim odabirom vježbi napravit ćete puno na svojoj općoj jakosti, ali i funkcionalnosti u svakodnevnom životu. Osim toga, budući da se radi o najvećoj mišićnoj skupini, trening nogu troši najviše kalorija te pozitivno djeluje, osim na jakost, i na kardiovaskularno zdravlje.

Stoga, donosimo vam trening nogu koji se sastoji od samo 6 vježbi. Vježbe su koncipirane tako da se nakon 2 vježbe koje se rade klasičnim načinom, rade 2 superserije u kojima vježbe radite jednu za drugom kako biste održali mišićnu tenziju u dužem trajanju. Osim toga, superserije poboljšavaju aerobne sposobnosti jer značajno podižu srčane otkucaje.

trening

Trening nogu

Pratite upute o broju serija, ponavljanja i trajanju odmora navedene uz svaku vježbu.

Zagrijavanje

Odradite 5-10 minuta zagrijavanja u obliku dinamičkog istezanja ili vježbi mobilnosti donjeg dijela tijela.

Superserija 1

Superserija 2

trening

Ovaj trening se sastoji od samo 6 vježbi, ali će aktivirati mišiće nogu u potpunosti. Ove vježbe su fokusirane na kvadricepse, mišiće stražnje lože, gluteuse te mišiće corea.

Ako ste odabrali izazovne težine kojima ste odradili ovaj trening i svaku pojedinu vježbu, nakon ovoga treninga ćete osjećati istovremeno ogroman umor, ali i zadovoljstvo odrađenim treningom.

Objavljeno 26.11.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!