Poklanjamo ti kupon kod za 10% popusta u webshopu

10-minutni trening nogu bez rekvizita i sa samo 3 vježbe

Image

Danas je savršen dan za trening nogu, zar ne? No, ovaj put donosimo trening koji za kojim će posegnuti i oni koji najmanje vole raditi noge jer – trening traje samo 10 minuta. Stisnite zube i krenite!

Pred vama je metabolički trening nogu koji traje samo 10 minuta i sastoji se od samo 3 vježbe koje se rade u kontinuitetu, bez pauze, punih 10 minuta.

Ovaj trening može biti samostalna jedinica ili ga možete odraditi na kraju svog klasičnog treninga nogu, kao završni dio.

Vježbe se izvode jedna za drugom, a svaka se izvodi tako da se uđe u položaj i onda ostane 5-10 sekundi.

iskorak

Vježbe su sljedeće:

  1. Čučanj
  2. Stražnji iskorak
  3. Bočni iskorak

Spustite se u položaj čučnja, u aktivnoj poziciji zadržite 5-10 sekundi pa se vratite u početni položaj. Nakon toga se spustite u iskorak na jadnu nogu, zadržite ondje 5-10 sekundi pa se vratite u početni položaj pa isto napravite suprotnom nogom.

Potom, spustite se u bočni iskorak, zadržite ondje 5-10 sekundi pa se vratite u početni položaj pa isto napravite suprotnom nogom. Nakon toga ponovo krenite s čučnjem i ponavljajte na ovaj način vježbu za vježbom u trajanju od 10 minuta.

bocni iskorak

Ukoliko u nekom trenutku trebate pauzu, odradite aktivni odmor poput primjerice stajanja na jednoj nozi, ali ne odmarajte duže od 15-20 sekundi.

Ovaj trening, osim aktivacije mišića nogu i gluteusa, poboljšava mobilnost kukova, ali i stabilnost zglobova.

Nakon ovog treninga, odradite lagano istezanje mišića nogu.

Objavljeno 12.10.2020.

Trebate savjet stručnjaka? Tu smo za vas

Besplatne savjete možete dobiti od fitness trenera i nutricionista zaposlenih u Fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu.


Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!