#Ostanidoma - fitness.com.hr webshop je tu za vas!

Trening u doba koronavirusa: Kako kod kuće održavati formu?

Image

Svakodnevno povećanje broja zaraženih koronavirusom te procjene stručnjaka da bi pandemija mogla trajati do mjeseca lipnja, mnoge od nas će, prije ili kasnije, prisiliti da krenemo vježbati kod kuće.

Ako dosad niste imali praksu treninga kod kuće te u stanu nemate ni osnovne rekvizite za odraditi kvalitetan trening, donosimo vam savjete kako da s minimalnim ulaganjima stvorite uvjete da u narednim mjesecima u sigurnosti vlastitog doma nastavite održavati formu na željenoj razini.

goblet cucanj

Ovo su osnovni rekviziti:

Težinu girje prilagodite svojoj jakosti i kondiciji. Za djevojke savjetujemo girje od 8 do 16 kilograma, dok za muškarce savjetujemo teže, od 16 kilograma prema težima. Već s ova 4 rekvizita imate uvjete da odradite kvalitetan trening.

glute trening

Kućni trening cijeloga tijela

Donosimo primjer treninga za aktivaciju mišića cijeloga tijela, s gore navedenim rekvizitima.

Ukoliko želite dići trening na dodatnu, višu razinu, te si osigurati uvjete za odraditi i kvalitetan aerobni trening, ali i zagrijavanje i istezanje, savjetujemo da razmislite o kupnji sljedećih rekvizita:

veslanje

S ovim rekvizitima imate sve uvjete da u vlastitom domu odradite kvalitetan trening te da ne riskirate vlastito zdravlje tražeći fitness koji radi kako biste odradili trening.

Donosimo vam još ideja za treninge u kući: 

Opasnost od koronavirusa treba shvatiti ozbiljno, bez potrebe za panikom, ali uz pojačane mjere higijene i opreza kako biste zaštitili i svoje, ali i zdravlje osjetljivih skupina, poput starijih osoba i onih s narušenim zdravstvenim stanjem.

Objavljeno 18.03.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!