Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

15-minutni intenzivni trening u vlastitom vrtu (bez rekvizita)

Image

Trebate li solidan trening, a nemate vremena, ovaj trening može biti rješenje za vas. Neće vam trebati rekviziti, sve vježbe izvodit ćemo s težinom vlastitog tijela. Vježbama su obuhvaćene sve veće mišićne skupine uz kardio komponentu.

Ovaj trening je kratak, ali intenzivan. Intenzitet se podiže trima vježbama koje se ponavljaju nakon dva para vježbi. To su kickovi lijevom i desnom nogom, čučnjevi i marinci (burpees). Oni aktiviraju velike mišićne skupine, uključuju skokove i tako naglo ubrzavaju rad srca, čime ovaj trening postaje intenzivan bez obzira na to što kratko traje.

trening u vrtu

Intenzitetu pridonosi i kratka pauza, u kojoj se prikazuje vježba koja slijedi. Možete trening učiniti još intenzivnijim i produžiti njegovo vrijeme trajanja.

Trening će obuhvatiti sve veće mišićne skupine; aktivirat će mišiće trbuha, gluteusa, nogu, prsa i biceps, leđa i triceps te ramena. Vježbe se izvode dinamično tako da imamo primjer repetitivne snage koja lijepo oblikuje i ističe mišiće.

Ako produžite trajanje treninga, osim što je to znak da ste u vrlo dobroj formi postižete i to da se energija troši iz masnih zaliha i time ovaj trening postaje odličan za smanjenje viška potkožnog masnog tkiva.

Cijeli trening pogledajte u videu:

Objavljeno 30.04.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!