Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

21-minutni kućni trening cijeloga tijela

Image

Bez puno rekvizita, utega ili bučica možete odraditi kvalitetan trening i poraditi na vlastitoj kondiciji i formi. Donosimo vam jednostavan trening koji će potaknuti potrošnju kalorija, čak i satima nakon što završite s aktivnošću. 

Ovaj trening će vam aktivirati mišiće cijeloga tijela, a za njegovu izvedbu trebate samo jedan rekvizit, elastičnu gumu s ručkama (naruči ovdje). Stoga, sa samo ovom jednom prihvatljivom investicijom imate sve preduvjete da kvalitetno vježbate u udobnosti vlastitoga doma.

trbusnjaci

Krećemo:

Vježbe koje slijede radimo jednu za drugom, s 10 sekundi pauze između svake vježbe.

  1. Jumping jack, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  2. Čučanj, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  3. Trbušnjaci s podignutim nogama, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  4. Bočno podizanje noge iz ležećeg položaja, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze (jedna pa druga noga)
  5. Plank, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  6. Izdržaj u sjedu na zidu, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  7. Trčanje na mjestu s visokim podizanjem koljena, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  8. Propadanja (dipsevi) na stolici / klupici, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  9. Penjanje na stolicu / klupicu (naizmjenično), 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  10. Uspravno veslanje s elastičnim gumama, 30 sekundi rada, 10 sekundi pauze

povlacenje

Nakon što ste odradili jedan krug svih 10 vježbi, imate 2 minute pauze pa krećete sa sljedećim krugom. Ovisno o vašoj kondiciji, predlažemo da radite 2-3 kruga.

Na kraju ovog treninga se dobro istegnite, a potom pojedite kvalitetan proteinski obrok. 

Objavljeno 10.03.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!