Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

Trening kod kuće: 10 minuta vježbi za trbuh s pilates loptom

Image

Pilates lopta je višenamjenski rekvizit i lako ju je uklopiti u vježbe i trening. Ono što je karakteristično za pilates loptu je da izvođnje vježbi zahtijeva stabilizaciu mišića corea.

U većini vježbi s pilates loptom potrebno je održavati ravnotežu što aktivira duboke mišiće stabilizatore. Čak i kada sjedite na pilates lopti uključuju se stabilizatori leđa i trbuha da bi održali tijelo u željenom položaju.

Vježbanje na pilates lopti povećat će i potrošnju kalorija u odnosu na izvođenje istih vježbi bez pilates lopte jer ona zahtijeva aktivaciju više mišićnih skupina i mišića pojedinačno.

pilates

Uključivanjem pilates lopte u trening jačat ćete mišiće corea, unaprijediti ravnotežu i koordinaciju. U videu su vježbe u kojima je naglasak na mišiće trbuha, ali uz aktivaciju i svih drugih mišića.

Pilates lopta ovaj trening čini izazovnijim u odnosu na isti trening bez pilates lopte. Radi se o 10 minuta vježbi koje se izvode po dvije uz vježbu u stojećem položaju u kojoj se zasukom blaže kontrahiraju mišići trbuha.

Cijeli trening pogledajte u videu: 

Pilates loptu možete naručiti u Fitness.com.hr webshopu (naruči ovdje). 

Objavljeno 24.04.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!