Besplatna dostava za sve rekvizite i fitness sprave! Iskoristi super priliku

Bodyweight trening za cijelo tijelo s disc sliderima

Image

Jeftin, malen i efikasan su super karakteristike disc slidera. Oni zahtijevaju glatku površinu koju možete pronaći u svakoj teretani, ali i ono što je još praktičnije i u svom domu. Slidere možete okrenuti i naopačke kada vježbe izvodite na tepihu, pa će vrlo dobro kliziti i po svojoj tvrdoj strani.

Ono što volim kod ovog rekvizita je kontrola pokreta koju on zahtijeva, svaki pokret morate odraditi kontrolirano u oba smjera pokreta. Korištenjem slidera dobivate drugačiji pokret, primjerice zamislite izvođenje čučnja u iskoraku kada prenosite nogu kroz zrak i kad klizite po podu postavljajući nogu u zadani položaj.

S disc sliderima se radi o potpuno drugačijoj vježbi. Disc slideri vam omogućuju novu dimenziju izvođenja vježbi s vlastitom težinom.

disc slider

Disc slideri se postavljaju ispod stopala ili šaka i pri izvođenju vježbi zahtijevaju klizanje da biste došli do drugog položaja. Zamislite pokret privlačenja nogu prsima u položaju planaka.

Potrebno vam je dvostruko više kontrakcije da bi privukli koljena prsima, a isto toliko i da biste se vratili u početni položaj.

disc slider

Ako ste i radili s disc sliderima, obično se koriste za vježbe kojima se aktiviraju donji ekstremiteti, međutim s njima bez ikakvih problema možete aktivirati cijelo tijelo. I to vam želim pokazati ovim treningom i videom.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Sliding pads - klizači

Par diskova za kretanje na glatkim površinama i vježbanje cijelog tijela. Male su veličine i jednost...

  • 99,00 kn

Trening pogledajte u videu: 

Trening započinjemo vježbama u stojećem stavu. U prvoj vježbi oponašamo pokret iz klizanja, dok u sljedeće tri izvodimo varijante čučnja u iskoraku izmjenjujući lijevu i desnu nogu. Mogli bi reći da se zagrijavamo, međutim već ćete u ovim vježbama dobro osjetiti mišiće nogu.

disc slider

Slijede vježbe za koje će vam biti potrebna strunjača, ali samo zbog ugodnijeg položaja za koljena i leđa. U ovim vježbama aktivirat ćemo gornji dio tijela i mišiće corea.

Vježbe koje slijede aktiviraju mišiće ruku, leđa, gluteus i mišiće trbuha. Interesantna i specifična je kontrakcija koju zahvaljujući disc sliderima dobivamo izvodeći vježbe za trbuh pri čemu dolazi do dvostruke kontrakcije.

Kod „klasičnih trbušnjaka“ cruncheva aktiviraju se mišići pri podizanju trupa gore i vrlo malo pri spuštanju dok se kod upotrebe disc slidera kontrakcija događa u dva smjera kao što je primjerice primicanje i odmicanje nogu u položaju planka.

disc slider

Trening završavamo vježbama u stojećem stavu da bi zaokružili ovaj trening, stabilizirali tlak i omogućili nastavak treninga ili završetak treninga prije istezanja.

Ove vježbe mogu poslužiti kao trening i u tom slučaju se izvode nakon zagrijavanja i svakako ih trebate ponoviti 2 do 3 puta, nakon čega slijedi istezanje. Vježbe mogu biti i dio treninga, ovisno o ciljevima koje treningom želite postići.

Disc slidere možete kupiti u Fitness.com.hr Webshopu ili Fitness.com.hr trgovini (Horvaćanska cesta 178, Zagreb).

Objavljeno 16.11.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!