Disc slideri – Dodajte začin treningu s opterećenjem

Image

Kada govorimo o ovom okruglom, sklizavom rekvizitu, a vjerojatno i jednom među najmanjima i najjeftinijim rekvizitima izaziva određenu konfuziju za što ti „krugovi“ služe. Ako želite dobar rekvizit za aktivaciju corea uključujući i mišićje gluteusa dobili ste tajno oružje.

Disc slideri zahtijevaju glatku površinu, bez reljefastih izbočina ili godova. Stopalo postavite na sredinu slidera tako da postoji mogućnost da petu spustite na pod kao kočnicu. Noga je tijekom cijelog pokreta na slideru, a mišići se kontrahiraju u oba smjera pokreta.

disc slideri

Rekvizit koji unapređuje stabilnost

Jedna od glavnih i najvažnijih benefita discs slidera je da će postepeno unapređivati vašu stabilnost nakon nekoliko tjedana upotrebe. Vježbanje na sliderima možete zamisliti kao hodanje po ledu gdje je potrebno balansirati da bi ostali u vertikalnom položaju. Mišići nogu i corea moraju se sinkronizirati da ne bi došlo do pada.

Slideri nude novu opciju za aktivaciju corea i trbuha. Pomoću slidera možete kreirati mnogo novih vježbi za mišiće trbuha. Najviše opcija ima iz plank pozicije, pri čemu različitim pomicanjem nogu aktivirate različite dijelove mišića trbuha.

Kada vježbate sa sliderima vaše ruke ili noge ne podižu se s poda, tako da se mogućnost ozljede zbog toga smanjuje. Klizanje na diskovima angažira vaše mišiće corea kroz cijeli opseg pokreta, a istovremeno zahtijeva balansiranje u istom pokretu. Slideri omogućavaju duge pokrete s kontroliranom brzinom izvedbe što unapređuje mobilnost i fleksibilnost.

Odlično kod slidera i to što ih možete koristiti u mnogo različitih tipova treninga – HIIT trening, kardio trening, pilates, trening snage i treninzi za povećanje fleksibilnosti i mobilnosti. U nastavku su prikazane vježbe koje uključuju disc slidere u trening s opterećenjem. Postiže se dodatna funkcionalnost vježbe zbog uključivanja slidera.

Trening je zamišljen i usmjeren za „topljenje masti“ – redukcija potkožnog masnog tkiva, uz vježbe snage za oblikovanje mišića ruku, trbuha, gluteusa i nogu. Izvodite ga prema unaprijed definiranim vremenskim intervalima, a zbog izmjenjivanja vježbi višeg i nižeg intenziteta dobit ćete efekt intervalnog treninga.

Velika beneficija ovog treninga osim spomenutog je odlična aktivacija mišića corea s naglaskom na mišiće trbuha i stražnjice. Ono što je mene osobno vrlo iznenadilo kod prve upotrebe disc slidera je upravo odlična aktivacija mišičja stražnjice.

Disc slidere možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Objavljeno 20.04.2018.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!