Osnažite gornji dio tijela - isprobajte ove izdržaje na sliderima!
Vježbe

Osnažite gornji dio tijela - isprobajte ove izdržaje na sliderima!

Slideri su klizne podloge koje možete ponijeti bilo gdje sa sobom, idealni za vježbanje na ravnim površinama poput parketa ili laminata.

Ne dopustite da vas izgled ovog rekvizita zavara – sa sliderima ćete brzo postići zagrijavanje i aktivaciju ciljanih mišića, a oni koji žele dodatan izazov neće ostati ravnodušni.

Slideri pružaju niz vježbi u stojećem položaju, kleku, bočnom položaju, ležeći na leđima ili na trbuhu, a prilagođeni su svim stupnjevima utreniranosti.

Slidere možete kupiti u fitness.com.hr webshopu.

Prije izvođenja samih vježbi, obratite pozornost na pravilno disanje, broj serija i ponavljanja, te izbjegnite najčešće pogreške.

Disanje: izdišite kroz usta pri otporu (koncentrična mišićna kontrakcija), a udišite kroz nos u drugoj fazi izvođenja vježbe (ekscentrična mišićna kontrakcija).

Broj serija i ponavljanja: Izvedite dvije serije od 8-10 ponavljanja pojedine vježbe, s pauzom od 30 sekundi između svake vježbe.

Najčešće pogreške: Obratite pozornost na stabilnost ručnih zglobova, lopatica i ramena, te aktivirajte mišiće corea prije svakog izvođenja vježbe.

Slijede vježbe izdržaja sa sliderima ispod dlanova u položaju prednjeg i obrnutog planka, usmjerene na snaženje gornjeg dijela tijela:

Vježba 1

Vježba 2

Vježba 3

Vježba 4

Vježba 5

Vježba 6

Prikazane su samo neke od brojnih varijanti izdržaja sa sliderima za gornji dio tijela. Prije izvođenja svake vježbe, obratite pozornost na pravilan položaj tijela te aktivirajte mišiće corea kako biste izbjegli nepotrebne ozljede.

Slidere možete kupiti u fitness.com.hr webshopu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova