Trbušni mišići na tanjuru

Image

Nije bitno koliko trbušnjaka možete napraviti ako ne jedete pravilno. Morate disciplinirati hladnjak ako želite izvući maksimum iz vježbi i ako želite imati lijepe i vidljive trbušne mišiće.

Mišićavi muškarac jede u kuhinji

Pet zlatnih pravila

  1. Doručkujte kao kralj, ručajte kao princ i večerajte kao siromah.
  2. Dnevno konzumirajte 6 malih obroka (ne bi li se održala normalna razina šećera u krvi) i 3-4 litre vode.
  3. Dnevno u organizam unesite barem 150 grama proteina iz crvenog mesa, ribe, piletine, puretine, jaja, mlijeka, tofua, mahunarki. Tijelo koristi 20-30% više energije za razgradnju proteina nego za razgradnju ugljikohidrata.
  4. Nemojte biti bez hrane više od 3 sata, u protivnom će tijelo obustaviti sposobnost izgaranja kalorija.
  5. Nemojte jesti nakon 11 sati navečer.

Uvedite ih u prehranu:

  • Pet porcija voća i povrća dnevno.
  • Doručak s puno ugljikohidrata, svako jutro, čim ranije to bolje. Pojedite zobenu kašu ili kajganu - poširana jaja na tostu od cjelovitih žitarica.
  • Orašasti plodovi, sjemenke i suho voće čine dobre lagane obroke tokom dana.
  • Tjednu prehranu obogatite zdravim masnoćama: riblje ulje, miks orašastih plodova i sjemenki.
  • Puno zelenila: kelj, špinat, mahune i kupus.
  • Proteinski shakeovi sat vremena prije treninga i odmah nakon završetka.
  • Nemasno meso i riba.
  • Grah, leća, zob, smeđa riža, kruh od neprosijanog i raženog brašna.
  • Zeleni čaj.
  • Nemasni sir i običan jogurt.
  • Naranče, grejp, mandarine, limun i limeta.

Izbacite ih iz prehrane:

  • Umaci: koristite samo ekstra djevičansko maslinovo ulje, ulje sezama, limunov sok, vinski ocat i sojin umak s manje soli da začinite hranu.
  • Alkohol: posebice pivo Guinness i vino. Vodka, limeta i mineralna voda dobra su alternativa, pod uvjetom da ne žarite i palite cijeli vikend.
  • Čips, slatkiši, čokolada i marmelada.
  • Bijela tjestenina, riža i kruh.
  • Hrana naručena iz restorana i gazirana pića.
  • Ugljikohidrati navečer.

Mišićavi muškarac jede u kuhinji

Tipičan dan

  1. 7 h: zobena kaša s bananom i grožđicama, zeleni čaj
  2. 10 h: dva poširana jaja na tostiranom pecivu (od pšeničnih mekinja i sjemenki)
  3. 12 h: proteinski shake (prije treninga)
  4. 14 h: proteinski shake (nakon treninga)
  5. 15 h: pileća prsa sa špinatom, malim rajčicama i slatkim krumpirom
  6. 17 h: proteinska pločica i banana
  7. 20 h: tuna s roštilja i brokula, mrkve, kelj, umak od soje.
    Za desert – papaya i sok od đumbira i limete.

Objavljeno 23.11.2009.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!