Motivirajte se i trčite

Image

Motivacija se ne događa sama od sebe. Baš kao što planirate trčanje, tako trebate i planirati kako da postanete i ostanete motivirani. Motivaciju možete poboljšati na sljedeće načine:

1. Zapisujte

Vođenje dnevnikaVođenje dnevnika trčanja odličan je način praćenja napretka i zadržavanja motivacije. Jednostavno zapišite u bilježnicu par rečenica nakon svakog trčanja. Zabilježite datum, pretrčanu kilometražu i vrijeme i par komentara o tome kako ste se osjećali za vrijeme trčanja. Vaše će vam bilješke pokazati koliko ste napredovali i pružiti vam još veći poticaj.

2. Pronađite moto

Kratka i pamtljiva fraza koja se ponavlja pri trčanju pomaže vam da ostanete fokusirani i koncentrirani. Ona postaje vaša unutarnja motivacija kad ju najviše trebate. Pronaći moto nije teško: ideja vam može sinuti dok slušate iPod, pričate s prijateljima ili listate časopis. Odaberite moto koji odgovara vašem stilu trčanja i osobnosti, kao što su: "Samo polako", "Jače, brže, snažnije", "Ne odustaj".

3. Nagradite se

Počastite se s vremena na vrijeme novom obućom za trčanje ili masažom (koja pomaže i u prevenciji od ozljeda). Nagrade će vas dodatno energizirati i osnažiti vašu obavezu prema treninzima.

4. Nemojte razmišljati "sve ili ništa"

Nemate vremena za potpuni trening, ali to nije razlog da od njega u potpunosti odustanete. Ako ste kratki s vremenom, otrčite 2km ili odradite 20min vježbi za snagu. Svejedno ćete profitirati i bolje ćete se osjećati jer ipak niste u potpunosti preskočili trening.

5. Sjetite se zdravstvenih pomaka

Jedan od ciljeva treninga za polu ili cijeli maraton je i zdravstveni. Bolje se osjećate i izgledate. Povremeno testirajte krvni tlak i težinu. Trčanje vam pruža više energije i zdrav način da se oslobodite stresa.

6. Trčite s prijateljima

Društveni aspekt trčanja jedan je od glavnih razloga zašto ljudi počnu, i kasnije nastave, trčati. Učlanite se u lokalni klub ili trčite s prijateljima.

Trčite s prijateljima

7. Progledajte kroz prste

Ponekad se posao oduži, borite se sa životnim problemima ili jednostavno nemate vremena. Sve je ok. Nemojte se gristi ako ne uspijevate se strogo držati rasporeda. Vaše tijelo neće izgubiti mišiće i kondiciju samo zato što je moralo čekati 24h. Prihvatite činjenicu da ćete imati loše dane, promašene dane i vratite se trčanju.

8. Učinite svoje ciljeve ostvarivima

Izaberite cilj – npr. 5km ili polumaraton – i govorite ljudima o tome. Postavite si raspored trčanja na vidljivo mjesto, kod kuće i na poslu, tako da vas stalno podsjeća na cilj.

9. Zabavite se

Sve se zapravo svodi na to. Nemojte od trčanja učiniti još jedan faktor stresa u svom životu.

Objavljeno 15.04.2009.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
17
0
Podijeli s prijateljima!