18 vježbi sa zglobnim utezima za skidanje viška kilograma

Image

U moru fitness rekvizita, zglobni utezi su zacijelo jedan od najpraktičnijih, cjenovno najpristupačnijih i s najširim rasponom mogućih vježbi i pokreta, posebno za početnike u svijetu vježbanja.

U različitim težinama, ali i s mogućnosti primjene na ručnim ili nožnim zglobovima, ovi utezi imaju široku primjenu i mogu se koristiti u početničkim, ali i nekim naprednim vježbama, poput recimo vježbi s vlastitom težinom u kojima ovi utezi dodatno povećavaju težinu vježbačevog tijela.

Uz navedeno, utezi za zglobove su jednostavni za ponijeti sa sobom, pa trening možete odraditi doslovno bilo gdje, od parka, ureda, hotelske sobe ili mira vlastitog doma.

Utezi za zglobove

Primjer treninga sa zglobnim utezima

Donosimo vam 18 vježbi za trbuh i donji dio tijela koje možete izvesti korištenjem zglobnih utega:

  • Visoki skip
  • Sumo čučanj sa zanoženjem
  • Marinac
  • Ekstenzija kuka 
  • Donkey kick
  • Ravno podizanje noge iz položaja psa
  • Penjači (Mountain climber)
  • Bočno podizanje noge
  • Stražnje zanoženje
  • "Skijaš"
  • "Hidrant"
  • Podizanje prekriženih nogu
  • Podizanje opruženih nogu
  • "Bicikl"
  • Žablja sklopka
  • "Škare"
  • Varijacije podizanja nogu
  • Unakrsni penjači

Sve vježbe odradite po 5 ponavljanja, u 3 kruga ili broj ponavljanja i krugova prilagodite svojoj trenutnoj formi, a pokušajte svaki put barem povećati po 2 ponavljanja po vježbi.

Ovo je izvrstan trening koji možete odraditi u kratko vrijeme, a koji će vam pomoći u skidanju viška kilograma i održavanju ili vraćanju vitke linije.

Utege za zglobove možete naručiti u Fitness.com.hr webshopu.

Sve navedene vježbe pogledajte u videu:

Objavljeno 05.04.2016.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
15
3
Podijeli s prijateljima!