OTVORENA PRVA FITNESS.com.hr TRGOVINA U ZAGREBU // KLIK ZA DETALJE!
.

Metabolički trening: Trening cijeloga tijela s trkačkim dionicama

Image

Vjerojatno ste čuli za metabolički trening. Radi se o vrsti treninga koji istovremeno održava visoke srčane otkucaje, ali radi na izgradnji čiste mišićne mase, odnosno očuvanju postojećih mišića. Radi se o treningu koji kombinira vježbe snage u većem broju ponavljanja, koje se najčešće izvode u kružnom obliku treninga. No, ovaj trening se može dodatno pojačati i aerobnim dionicama, poput trčanja, veslanje ili slične aerobne aktivnosti.

Prednost metaboličkog treninga je pozitivan utjecaj na kardiovaskularno zdravlje i izdržljivost uz istovremeno povećanje jakosti i mišićne izdržljivosti. Također, ovo je savršen trening za one koji imaju ograničeno vrijeme za trening jer se ovakvi treninzi mogu odraditi u 30-ak minuta.

sklekovi

Trening cijeloga tijela s trkačkim dionicama

Donosimo primjer metaboličkog treninga cijeloga tijela s trkačkim dionicama, koji je namijenjen naprednim vježbačima:

Zagrijavanje: Piramida 1-15 sklekova i čučnjeva s 25 metara trčanja između svake serije

  • Zagrijavanje se izvodi ovako: 1 sklek / 1 čučanj / 25 metara trčanja, 2 skleka / 2 čučnja / 25 metara trčanja… 15 sklekova / 15 čučnjeva / 25 metara trčanja.

Glavni dio treninga: Rade se 4 kruga vježbi kako slijedi:

trening

Hlađenje i istezanje

Statičko istezanje i lagano hodanje. 

Tijekom izvedbe ovoga treninga pazite na formu kod svake vježbe kako biste smanjili rizik od ozljede na minimum, a ako niste sigurni oko izvedbe pojedinih vježbi posavjetujte se s osobnim trenerom ili drugom stručnom osobom. 

Objavljeno 23.10.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!