Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Smršavjeti se može i ako niste na dijeti! Evo kako!

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Prepoznajete li se u sljedećoj situaciji: voljeli biste skinuti nekoliko kilograma viška, no istovremeno niste spremni provoditi neku rigoroznu dijetu?

Upravo je ovo situacija koju mnogi smatraju nepremostivom, no što ako bismo vam rekli da za skinuti par kilograma viška čak ni ne morate na strogu dijetu već ćete taj rezultat postići s nekoliko sitnih izmjena koje biste trebali unijeti u svakodnevno funkcioniranje.

doručak

Obratite pozornost na zaslađene napitke i svedite ih na minimum

Koliko god pazite na odabir zdravih i nutritivno prihvatljivih namirnica, morate paziti i na napitke koje unosite tijekom dana, jer upravo oni znaju biti izvor ogromne količine kalorija. Različiti napitci koje stavljate pod nazivnik kava, a koji uz kavu najčešće imaju i brdo šećera, gazirani napitci pa ča i izotonički napitci za koje mislite da su „zdravi i sportski“ često su bogati šećerima.

Stoga, umjesto da kroz napitke unesete stotine nepotrebnih kalorija, dnevni unos tekućine bazirajte na vodi, nezaslađenim biljnim čajevima, običnoj crnoj kavi bez dodataka ili vodi u koju ste iscijedili limun ili limetu.

Ako se baš zaželite nekog od gore navedenih nepoželjnih napitaka, ograničite se na jedan takav napitak na dan, a ostalo ostanite na vodi.

Dan započnite zdravim doručkom

Niz je studija pokazao da početak dana s dobrim i nutritivno kvalitetnim doručkom smanjuje rizik od loših prehrambenih odabira kasnije u danu. Stoga, ustanite malo ranije i pripremite se kvalitetan obrok.

Bez obzira hoćete li se odlučiti za zobenu kašu ili sličan obrok ili neku varijantu s jajima, dobar početak dana je prvi korak u stjecanju zdravijih prehrambenih navika kasnije kroz dan.

Unosite dovoljno tekućine

S brzim životnim ritmom vrlo lako se može dogoditi da prođu sati i sati bez da popijete gutljaj tekućine. No, pravilo znate: Pijte prije nego osjetite žeđ!

Najbolje je da uvijek imate vodu nadohvat ruke i svaki put kad je pogledate popijte par gutljaja. Na taj ćete način redovno unositi vodu bez opasnosti da dehidrirate. Dodatno, dostatan unos vode osigurava pravilnu probavu, ali i regulira apetit.

voda

Prednost dajte svježim proizvodima

Voće i povrće je bogato vitaminima i mineralima, ima nizak udio kalorija te visok udio vlakana. Upravo ova vlakna daju sjećaj sitosti, ali i smanjuju rizik od niza bolesti.

U svaki obrok uključite neko voće i povrće i dajte mu polovicu tanjura, tako da osigurate dovoljan unos i iskoristite sve njegove benefite.

Glavni obrok započnite sa salatom

Ako ručak ili večeru započnete time da pojedete prvo zdjelu salate, veća je šansa da ćete manje pojesti od glavnoga jela jer ćete mozgu dati dovoljno vremena da signalizira osjećaj sitosti.

Uključite žitarice u svoj jelovnik

Integralne žitarice daju duži osjećaj sitosti od rafiniranih ugljikohidrata, pa primjerice za doručak jedite zobenu kašu, a ne kupovne mueslije koji su (uvjerit ćete e ako bacite pogled na deklaraciju) krcati šećerima.

Birajte namirnice koje su zasitne

Jaja, nemasno meso i riba su izvrsni izvori proteina koji daju osjećaj sitosti kroz duži vremenski period. Ako ne jedete meso, biljni izvori proteina poput grahorica, mahunarki i orašastih plodova su isto izvrsno rješenje.

avokado

I na kraju, odmarajte!

Koliko god mnogi negiraju važnost, bez kvalitetnog i dovoljnog odmora, nema ni regulacije tjelesne težine. Pojednostavljeno, nedovoljno sna izaziva stres za organizam i remeti ravnotežu hormona, a upravo hormoni mogu doprinijeti ili otežati proces mršavljenja.

Stoga, pokušajte spavati barem 7-8 sati uz približno isto vrijeme odlaska na počinak i ustajanja, i tijekom tjedna i vikendom.

Ukoliko usvojite ove savjete, zamijetit ćete promjene ne samo na vagi već i na raspoloženju, razini energije i probavi.

Gubitak kilograma će uz ove savjete biti samo nuspojava do koje ćete doći bez stroge dijete, brojanja kalorija i vaganja svakog lista salate.

Objavljeno 16.08.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!