Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Vježbe povlačenja u teretani za snažna leđa

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Leđa predstavljaju veliku skupinu mišića smještenih na stražnjoj strani gornjeg dijela tijela. Tijekom treninga potrebno je posvetiti se ovoj regiji tako da mišiće aktiviramo iz više različitih kuteva kako bi sva vlakna, koja se pružaju u različitim smjerovima, dobila dovoljan podražaj za rast i napredak.

Iz tog razloga vježbe za leđa najčešće dijelimo na vertikalna i horizontalna povlačenja.

Pametno programiranim treningom u teretani možemo na adekvatan način aktivirati pojedine mišiće koji zajedno čine leđa kao cjelinu i tako, korištenjem odgovarajućeg opterećenja kroz određeni vremenski period postići izgled kojemu svi muškarci teže, široka i snažna leđa koja plijene poglede gdje god se nalazili.

Trening leđa u teretani

Trening koji smo pripremili za vas jedna je od varijanti treninga leđa koje može uključiti u vaš standardni program kako biste osigurali da vaša leđa dobivaju dovoljno podražaja u svakom treningu. Za svaku vježbu napravite 3 serije po 10-12 ponavljanja, uz kraće faze odmora između serija i duže faze odmora između vježbi.

Zgibovi nathvatom

U početnom položaju primite šipku za zgibove nathvatom tako da su dlanovi okrenuti od vas, a tijelo opušteno visi sa šipke. Iz tog položaja aktivacijom mišića leđa i nadlaktice povucite se prema gore tako da vam je šipka u visini vrata ili ključne kosti. Iz tog položaja se spustite u početni položaj.

Povlačenje na lat spravi

U početnom položaju postavite se na sjedalo na lat spravi i ispruženim rukama iznad glave primite nastavak s hvatištem. Iz početnog položaja povlačite nastavak prema dolje do razine srednjeg dijela prsa i vratite se u početni položaj.

Veslanje u pretklonu

U početnom položaju gornji dio tijela nalazi se u pretklonu, što je moguće paralelnije s tlom. Šipku s utezima držimo u ispruženim rukama u visini koljena ispred tijela. Iz tog položaja povlačimo šipku prema gore, do visine donjeg dijela prsa.

Laktove usmjeravamo gore i unazad sve dok se lopatice ne spoje, a trup cijelo vrijeme zadržava isti položaj. Kontroliranim pokretom vraćamo šipku u početni položaj.

Sjedeće veslanje na spravi sa sajlama

U početnom položaju postavite se na sjedalo na spravi sa sajlama i ispruženim rukama ispred tijela primite nastavak s hvatištem. Iz početnog položaja povlačite nastavak prema tijelu do prsa i vratite se u početni položaj.

Objavljeno 17.08.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!