Kako se natjerati na odlazak u teretanu

Image

Htjeli biste vježbati, ali niste redovni. Čini se nemoguće, ali ima lijeka protiv lijenosti. Pokušajte s ovih 10 strategija!

1. Postavite snažnije ciljeve

Definirajte ciljeve koje želite postići, ali pokušajte pri tome biti što realniji. Previsoki ciljevi često vode razočaranju i odustajanju od treninga.

2. Mijenjajte trening

Redovitim mijenjanjem programa treninga izbjeći ćete dosadu koja se često javlja u teretani, a i mišiće ćete prisiliti na stalan rast.

3. Odredite točan raspored

Najbolje je pokušati voditi dnevnik treninga i upisivati svaki detalj. Takva praksa definitivno pomaže i služi kao odličan motivator.

4. Nađite trening partnera

To bi trebala biti osoba motivirana za trening koja će vas natjerati na vježbu kad vam se ne da, a ne netko koga zanima šminkanje po teretani.

5. Nagradite se za trud

Uvedite pravilo da sebi nakon svakih nekoliko dobro odrađenih treninga priuštite neku sitnicu, odlazak vikendom u kino i slično.

6. Pravilo “pet minuta”

Ako niste raspoloženi za trening, pokušajte odraditi samo pet minuta. Ako ni tada nemate volje za dalje, spakirajte se i pravac doma.

7. Ponovno se motivirajte

Svako toliko se prisjetite zašto trenirate i koje će vam to koristi donijeti u svakodnevnom životu. Zapišite si to u dnevnik treninga.

8. Pripremite se za uspjeh

Vizualizirajte svoj uspjeh, zamislite se onakvim kakvi želite biti i “zasučite rukave”. To rade i svi vrhunski sportaši.

9. Stvorite pravu sliku o sebi

Stvorite sliku o sebi kao o pravom sportašu; to i jeste ako se pridržavate redovitih treninga i svega ranije navedenog!

10. Dajte sebi vremena

Naravno da ćete u ovom ritmu života tu i tamo preskočiti koji trening. Ne grizite se, nego se usredotočite na sljedeći trening.

Kad vam fitness postane dijelom života, nećete ga se više htjeti riješiti!

Objavljeno 15.12.2006.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
14
1
Podijeli s prijateljima!