Pogledajte trening za mišiće trbuha Petra Brune Basića (video)!

Image

Dnevno potrošim oko 2.30 sata samo na trening trbuha, ponekad sve radim odjednom, a nekad trening izvodim u dva dijela.

Na samom početku treninga radim vježbe disanja za unutrašnje duboke mišiće trbuha, napravim obično po 50 komada od svake vrste.

Slijedi 227 podizanja nogu koje radim simbolično jer sam rođen 22.07.

Nakon toga si zadajem prvi izazov (od 2) koji je neka statička vježba kao npr. plank, bočni plank, L-sit, izdržaj nisko noge od poda itd.

Nastojim taj izazov napraviti sa što manje odmora i razbijanja serija, npr. ako radim plank trudim se ostati u pravilnom položaju što duže mogu, 50-ak minuta ili više.

petar bruno basic trbuh

Slijedi intervalni dio koji se obično sastoji od 7 min u komadu gdje ponekad svih 7 min radim samo 2 vježbe, a nekad je svakih 0:30 sec druga vježba i tada izvodim 20-ak vježbi koje radim po 1 min sa simboličnom pauzom od 5-10 sekundi J

Drugi izazov je izazov repeticija, u njemu radim ogromne brojeve ponavljanja (cca 1000, ovisno o vježbi) samo jedne vježbe, poput podizanja nogu, trbušnjaka, škarica, trčanja u uporu, dragon flaga i sl.

Na kraju se dobro istegnem, ali ne samo trbuh, nego i noge i ruke koje su puno radile u nekim vježbama.

Skraćenu verziju moga treninga za trbušnjake pogledajte u videu koji slijedi:

Imajte na umu da ovo ipak nije trening za početnike. Opisao sam vam kako danas izgleda moja trening rutina za mišiće trbušnog zida.

Naravno, nisam oduvijek radio takve treninge, ali se sjećam kada sam počeo da sam radio nešto poput 2. izazova i puno sam trčao. Tada sam stvorio bazu za trbušnjake koje danas imam.

Uskoro se bliži četvrta godina u kojoj nastavljam s ovakvim oblikom treninga za trbuh i radim ga doslovno svaki dan u godini.

petar bruno basic trbuh

Objavljeno 29.07.2016.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!