Božićna akcija: iskoristi do 25% popusta na sve namaze i maslace!

Kružni trening 1.dio - kratak, intenzivan i zabavan trening za super formu!

Image

U današnje vrijeme česta tema razgovora, posebice u mladih djevojaka je kako skinuti “špek” sa trbuha. Svi su čuli za čudotvorne napitke, razne tablete, izgladnjivanje te razna obećanja za brzi uspjeh.

Ali istina je sljedeća, suvišne kile ne nestaju same. Iz vlastitog iskustva kao trenerica znam da bez svakodnevnih treninga i zdrave, pravilne prehrane nema “pločica“ na trbuhu!

Živimo užurbanim načinom života, modernim uredskim zaposlenicima nedostaje kretanja, što znači da se mišići ne upotrebljavaju dovoljno, debljamo se te postajemo tromiji.

Neki će reći da nemaju vremena otići u teretanu ili pak s druge strane mnogima je već dosta klasičnih treninga u teretani, gdje “mučenje” izgleda tako da mijenjate redoslijed sjedenja po spravama, mašete rukama i nogama dok vam je mozak tko zna gdje. Zijevajući vozite bicikl, trčite ili “ganjate” orbitrek bar 45 minuta. Jedina sreća tog treninga je ako “snimite” negdje dobrog komada!

Danas, kad ima toliko različitih načina treniranja i puno modernih rekvizita nije vam prijeko potreban odlazak u teretanu i klasično vježbanje na spravama, potrebna vam je samo dobra volja, malo vremena i kreativnost.

U par kratkih rečenica ću vam pokušati objasniti kako da vam trening postane zanimljiviji i da se radujete svakom sljedećem.

Kružni trening vani

Što je to kružni trening?

Kružni trening je intenzivan trening, ali potpuno prilagodljiv svakome, s ciljem povećanja snage i mišićne izdržljivosti te redukcije potkožnog masnog tkiva.

Obično sadrži grupu od 6-12 vježbi koje se izvode jedna za drugom u određenim intervalima ili određenom broju ponavljanja, uključujući i odmore različitih trajanja, ovisno o vašoj fizičkoj pripremljenosti. Također ukupan broj krugova tijekom treninga može varirati od 2 do 6 ovisno o vašem nivou, periodu i cilju treniranja.

Trening je formiran tako da uključuje sve skupine mišića te su vježbe složene tako da se ne ponavljaju iste skupine mišića za redom.

Početnici izvode jednostavnije vježbe koje su dobro usvojene. Napredni vježbači mogu izvoditi kompleksnije vježbe te složiti intervale tako da vide koliko maksimalno ponavljanja mogu napraviti u zadanom periodu. Tako npr. možete li napraviti 20 sklekova u 30 sek ili ako vježbate u paru, cilj je napraviti više ponavljanja od partnera.

Naravno prije ovakvog treninga potrebno vam je također dobro zagrijavanje. Krenite s rolanjem muskulature; leđa, stražnjice, prednji i stražnji dio natkoljenice te lista (samomasaža), istegnite se te podignite radnu temperaturu. Kada osjetite da ste se počeli znojiti, spremni ste za trening.

Pripremila sam kružni trening na livadi bez rekvizita, dakle potrebno vam je malo mjesta i vlastito tijelo. Kao što sam već spomenula intervale slažite ovisno o vašoj fizičkoj pripremljenosti. Na primjer, napravite 3 kruga, vrijeme rada je 30 sek, a 15 sek odmor između vježbi te 2-4 minute odmora između krugova.

Vježbe su prikazane u kraćem periodu iz tehničkih razloga.

Kružni trening na livadi

U nastavku ove teme pisat ćemo o varijantama kružnog treninga s različitim modernim rekvizitima, a do tada negdje na nekoj lijepoj livadi, plaži ili kod kuće isprobajte ovaj trening. Nadam se da će vam se svidjeti te da ćete provoditi ovakav oblik treninga i dalje, ako ništa drugo, bar onda kada dođete u teretanu bez ideje.

Objavljeno 27.04.2018.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!