Testirajte snagu: trening na gimnastičkim karikama!

Image

Gimnastičke karike (ringovi) postaju svakim danom sve popularniji rekvizit u funkcionalnom treningu koji omogućuje nevjerojatno raznolike, zabavne i i izazovne vježbe, a u isto vrijeme gradi impresivnu snagu gornjeg dijela tijela. Riječ je o prstenovima veličine 7,1 cm u promjeru, napravljenim od čelika ili drva, koji vise na remenju. Zbog iznimne snage, posebno gornjeg dijela tijela, koja je potrebna za izvođenje različitih vježbi, na službenim gimnastičkim natjecanjima na ovoj spravi natječu se samo muški vježbači. To je ujedno i jedini nedostatak ovog rekvizita.

Vježbe se najčešće izvode u visu, do ili kroz upor, ili do ili kroz stoj na rukama, a cilj je demonstrirati snagu, izdržljivost i zamahe kroz različite vježbe. No, i ako niste gimnastičar niti imate bilo kakve tendencije to postati, to još uvijek ne znači da vježbe na karikama ne možete uvrstiti u svoj svakodnevni trening i da njime s vremena na vrijeme razbijete svoju trening rutinu. Ovakvim treningom nećete pretjerano "napuhati" neku određenu mišićnu skupinu, ali ćete svakako razviti lijepo definirano tijelo koje je osim toga i funkcionalno i spremno na razne izazove.

Trening na gimnastičkim karikama

Gotovo svaku vježbu koju izvodite u svom redovitom treningu, možete prilagoditi i za izvođenje na karikama. Iako možda bez problema radite zgibove na šipci, izvođenje istih na gimnastičkim karikama dat će potpuno novu dimenziju vašem treningu i tjerati vas da radite još više i jače.

Prednosti ovog oblika treninga:

  • funkcionalni trening kojim ćete razviti vrhunsku snagu gornjeg dijela tijela, ravnotežu i fleksibilnost
  • pospješuje razvoj izduženih mišića i tijela poput vrhunskih gimnastičara
  • izvrstan za učvršćivanje trbušnih, leđnih i ostalih mišića trupa
  • lako se izvodi gdje god da se nalazite - sve što vam je potrebno je par karika koje možete objesiti bilo gdje
  • omogućuje izvođenje različitih vježbi pogodnih i za početnike i za napredne vježbače
  • prirodni, složeni pokreti, koji ne stvaraju dodatno opterećenje za zglobove
  • izvrstan za izvođenje različitih funkcionalnih vježbi poput zgibova i dipseva
  • iznimno zabavan oblik treninga koji svakako vrijedi probati

Gimnastičke karike tjeraju vas da kontrolirate tijelo cijelom njegovom težinom kroz kretanje u prostoru što je iznimno teško.

Naruči gimnastičke karike

Karike ća vam dozvoliti da se oslonite samo na svoje ruke, a da napravite bilo koji pokret bit će potrebno koordinirati i aktivirati mišiće cijelog tijela. Također, budući da omogućavaju izvođenje prirodnih pokreta, bez fiksnih putanja kretanja, mnogo su udobniji i sigurniji za vaše zglobove.

Za početak poželjno je krenuti s jednostavnijim vježbama, koje se kasnije, kako napredujete, mogu postepeno nadograđivati. Uz ove vježbe kroz neko vrijeme steći ćete potreban nivo snage za izvođenje naprednijih vježbi.

Evo pregleda samo nekih od vježbi koje možete svakodnevno ubacivati u svoj trening:

1. Sklekovi (razne varijacije sklekova)


2. Zgibovi


3. Dipsevi


4. Podizanje iz visa do upora (kombinacija zgibova i dipseva)


5. Veslanje sa karikama


6. Roll out na karikama


7. Iron cross (izdržaj u odručenju na karikama)


Primjer treninga za početnike:


I za napredne vježbače:


Gimnastičke karike možete naručiti na fitness.com.hr web shopu.

Objavljeno 03.08.2015.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
19
2
Podijeli s prijateljima!