Kombinacija girji s drugim sadržajima treninga

Image

U prethodnim tekstovima pisali smo što su girje, naveli smo prednosti rada s girjama, opisali smo pojedine vježbe koje se mogu izvoditi s njima te smo objasnili različite sustave treninga s girjama.

Trening s girjama

U ovom tekstu posvetiti ćemo se kombinaciji girja s drugim rekvizitima i drugim sadržajima treninga. Zanimljiva kombinacija su trčanja (šprintevi) i vježbe s girjama. Mogu se napraviti u obliku dionica. Npr. napravimo nabačaj s girjom te ju nosimo 10 metara, vratimo se u šprintu na početni položaj i napravimo nabačaj s drugom girjom, dođemo ponovno do prve girje, napravimo nabačaj i nosimo je 10 metara, pa ponovno šprintamo nazad. Tako možemo do 30 – 40 metara. Mogu se kombinirati jedna, dvije ili tri girje.

Kombinirati možemo i gimnastičke kolutove (karike) zajedno sa treningom s girjama. U većini vježbi s girjama prevladavaju potisci, dok su zanemarena povlačenja. Zbog toga se mogu kombinirati vježbe na karikama s vježbama s girjama. Moramo reći da se ovdje ne radi o cijelim karikama nego se jednostavno koriste obruči koji se mogu privezati sa užetom na mjesto za zgibove u fitness centru ili ako treniramo na otvorenom mogu se sa užetom prebaciti preko grane i tako se mogu izvoditi vježbe. Jedini problem kod kolutova je taj što morate biti dovoljno snažni da biste izvodili vježbe dok kod girja ipak možete uzeti one sa lakšom težinom.

Ako uvrstimo u trening vježbe poput čučnja, mrtvog dizanja i potiska s ravne klupe (sve s dvoručnim utegom) možemo pozitivno utjecati na težine girji s kojima vježbamo i broj ponavljanja koje s njima izvodimo.

Ako ste u potrazi za girjama, možete ih naručiti na fitness.com.hr web shopu: Fitness oprema - Girje (Kettlebells)

Izvor prve slike: i.ehow.com

Objavljeno 06.09.2009.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!