Intenzivan trening za mišiće stražnjice s mini bandom

Image

Mini band je vjerojatno najmanji rekvizit a vježbanje s jako puno mogućnosti za trening. Najčešće se koristi za aktivaciju gluteusa za što sam ga i ja iskoristila u ovom treningu.

Opterećenje u ovom treningu nije veliko, ali je intenzitet podignut dvjema vježbama koje se izvode između svake vježbe i kojima se osigurava visoki intenzitet u ovom treningu. Radi se o modificiranim Jumping Jackovima i modificiranim burpeesima koji se izvode s mini bandom.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Brazilian Booty Set

Set za oblikovanje stražnjice. Možete ga ponijeti sa sobom bilo gdje idete i nikada ne propustiti tr...

  • 199,00 kn
Booty band

Booty band je čvrsta i izdržljiva elastična traka koja služi za jačanje nogu i gluteusa.

  • 89,00 kn

Svaka od ovih vježbi u sebi sadrži skok i kompleksna je za izvođenje. Skokom se postiže podizanje otkucaja srca, a raznovrsnost položaja koje sadržavaju ove vježbe uključuju više različitih mišićnih skupina što pridonosi podizanju intenziteta preko ovih vježbi. Mini band se u obje vježbe nalazi iznad koljena čime se naglašava aktivacija gluteusa koju zahtijevaju ove dvije vježbe.

Vježbe između spomenutih vježbi usmjerene su samo na aktivaciju gluteusa što se, također, naglašava upotrebom mini banda. Repetitivno ponavljanje pokreta u trajanju od 45 sekundi će odlično aktivirati gluteus.

lana miniband

Pauza traje 15 sekundi i osim za odmor iskorištena je a najavu sljedeće vježbe i daje dovoljno vremena za zauzimanje početnog položaja za sljedeću vježbu, ali i za eventualno namještanje mini banda.

Bez obzira na 15 minuta koliko traje trening u kratkom vremenu odradit ćete odličnu aktivaciju gluteusa. Za one u jako dobroj formi trening se može i ponoviti.

Cijeli trening pogledajte u videu:

Mini band možete naručiti na fitness.com.hr webshopu ili kupiti u fitness.com.hr trgovini u Zagrebu.

Objavljeno 19.05.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!