Vježbe s mini bands (mini elastični prsteni) za noge i stražnjicu
Vježbe

Vježbe s mini bands (mini elastični prsteni) za noge i stražnjicu

Mnogim ženama je težnja postići savršenu figuru, a najviše su 'slabe' na izgled svoje pozadine . Za takve rezultate, da bi se izgledalo poput poznatijih vlasnica 'dobre guze' J.Lo ili Beyonce, potrebno je mnogo truda i odricanja, a i vremena, zato drage moje treba počet odmah!

Redovite i ciljane vježbe uz pravilnu prehranu dovest će vas do željenih rezultata. Neke od učinkovitih vježbi predstavit ću vam u današnjoj temi uz korištenje rekvizita Mini Bands.

Mini Bands ili elastična guma u obliku prstena je omiljeni rekvizit mnogih žena zato što je dostupan svima, lako je prenosiv, lagan za korištenje te ga je moguće primjenjivati bilo kada i bilo gdje.

Mini bands

Vježbe s Mini Bands-om preporučljive su za jačanje mišića donjeg dijela tijela jer rade isključivo na principu otpora prilikom izvođenja pokreta, zbog čega ih često koristim u radu sa ženama za oblikovanje stražnjice.

Postoji više vrsta Mini Bands-a te ovisno o njihovoj elastičnosti-jačini, koje su raspoređene po bojama, pokret će biti teže ili lakše izvoditi.

Radi se o iznimno savršenom alatu za mnoge bočne vježbe motorike, aktivacije stražnjice i kuka te stabilizaciju ramena, stoga bi ga svaki ozbiljniji trener trebao koristiti u radu sa svojim klijentima. Neizostavan je također i u profesionalnom sportu, u rekreaciji te rehabilitaciji. Koristi se za aktivaciju nekih manjih ili zanemarenih mišića koji su jako važni za učinkovito kretanje i funkcioniranje.

Sportaši ih obično koriste u samom zagrijavanju u trajanju otprilike 5 minuta, a u rehabilitaciji se pomoću njih vraća snaga tj. aktiviraju se 'lijeni' ili ozlijeđeni mišići.

Kroz moj dosadašnji rad i iskustvo sa ženama pokazalo se da sa Mini Bands-om ovisno o intenzitetu vježbanja postižemo zadovoljavajući rezultat.

Za ovu priliku sam vam odabrala nekoliko vježbi koje mogu prakticirati žene svih dobnih skupina, raznih motoričkih sposobnosti i tjelesnih predispozicija (za mršavije ili ugodno popunjene žene).

1. Side lying clam
2. Supine double leg clam
3. Quadruped fire hydrant
4. Mule kick
5. Wall squat
6. Glute bridge
7. Side bridge abduction
8. Lateral walks
9. Monster walks

Krenite sad, primjenjujte ove vježbe, budite uporne i nemojte se čuditi kada se za vama počnu okretati predstavnici jačeg spola! :)

Naručite svoje mini bands elastične gume na fitness.com.hr webshopu!

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova