Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Trening za oblikovanje gluteusa s booty bandom

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Ako želite ojačati mišiće gluteusa, rekvizit koji vam savjetujemo da kupite svakako je booty band. Radi se o rekvizitu koji je ekonomičan na više načina: cijena je izuzetno prihvatljiva, a i zauzima jako malo prostora pa ga možete ponijeti u torbici.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Uz sve to, booty band je rekvizit s kojim možete odraditi kvalitetan trening za oblikovanje i jačanje mišića stražnjice doslovno bilo gdje: od parka, vlastitog doma do fitness centra.

Današnji treninga za oblikovanje gluteusa sastoji se od 6 vježbi i izvodi se u broju serija i ponavljanja, kako slijedi:

  • Školjka (clam shell) – 3 serije po 15 ponavljanja svaku stranu, bez pauze
  • Čučanj s booty bandom – 4 serije po 12 ponavljanja, pauza između serija 45 sekundi
  • Bočno hodanje u počučnju s booty bandom – 3 serije po 12 koraka u svaku stranu, pauza između serija 30 sekundi
  • Donkey kick s booty bandom - 3 serije po 15 ponavljanja svakom nogom, pauza između serija 30 sekundi
  • Zanoženje s booty bandom - 3 serije po 15 ponavljanja svakom nogom, pauza između serija 30 sekundi
  • Most (glute bridge) – 4 serije po 20 ponavljanja + 10 titraja u gornjoj poziciji, pauza između serija 30 sekundi

Vježbe iz treninga pogledajte u slijedu u galeriji:

Nakon ovog treninga dobro istegnite mišiće nogu i gluteusa.

Ovaj trening možete ponavljati 2-3 puta tjedno.

Glutealni mišići

Podsjetimo, skupinu glutealnih mišića čine gluteus maximus, gluteus medius i gluteus minimus.

  1. Gluteus maximus je najveći i sudjeluje u pokretima ekstenzije kuka, lateralne rotacije, abdukcije kuka te sakroilijakalne stabilizacije. U ovom treningu, on je aktiviran čučnjem i mostom, donkey kickom i zanoženjem.
  2. Gluteus medius je dvostruko manji od gluteusa maximusa te je smješten lateralno pa sudjeluje u lateralnim rotacijama, lateralnim ekstenzijama i lateralnoj abdukciju. U ovom treningu, on je aktiviran bočnim hodanjem.
  3. Gluteus minimus radi unutarnju rotaciju zgloba kuka (rotacija bedra prema unutra) i funkcionira s poprečnom abdukcijom (bočni pokret gdje se bedro odmiče od srednje linije tijela u vodoravnoj ravnini). Ovdje je on aktiviran u vježbi školjka.

Kod planiranja treninga za mišiće gluteusa uvijek imajte na umu da vježbama pokrijete sva tri mišića gluteusa kako bi ova mišićna skupina pravilno napredovala i izgrađivala se. 

Booty band možete naručiti u Fitness.com.hr Webshopu i Fitness.com.hr trgovinama

Objavljeno 22.03.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!