Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

15-minutni gym HIIT kardio trening

Image

Nakon što smo vam prošli tjedan predložili kako da dan započnete 15-minutnim kućnim HIIT kardio treningom, danas vam donosimo ideju kako da u 15 minuta u gymu odradite super trening i odete kući (ili natrag na posao) spremni i zadovoljni radi izvrsno obavljenog treninga.

Trening se sastoji od 5 vježbi, a svaka vježba se izvodi u trajanju od 20 sekundi. Potom se uzima 10 sekundi pauze i kreće sa sljedećom vježbom. Ovaj Tabata oblik rada potvrđeno troši kalorije i nekoliko sati nakon treninga.

cucanj

Krenimo:

Imate 5 vježbi. Svaku vježbu radite 20 sekundi. Potom odmarate 10 sekundi te krećete sa sljedećom vježbom. Jednu za drugom, radite 6 krugova. Za 15 minuta vaš trening je gotov.

Vježbe su:

Ukoliko vam ovaj trening i dalje ne bude dovoljno izazovan, odnosno – osjetite da imate snage za potegnuti jače, marince izvodite tako da u rukama držite bučice.

Tijekom izvedbe važno je održavati iznimno visok intenzitet izvedbe vježbe, kako bi se prednosti HIIT-a iskoristile maksimalno.

veslanje

Objavljeno 18.11.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!