#Ostanidoma - fitness.com.hr webshop je tu za vas!

9-minutni Tabata trening za veliku potrošnju kalorija

Image

Prosinac je mjesec u kojem najčešće čujemo onaj (loš) izgovor: „Nemam vremena za trening“.

Domjenci, druženja, Advent, kupovanje darova i slični događaji uvijek su na popisu prioriteta na boljem mjestu od treninga, pa je upravo prosinac mjesec kad najčešće izgubimo sve što smo zadnjih mjeseci mukotrpno radili.

cucanj

9-minutni trening

No, srećom postoje HIIT treninzi koji ipak mogu biti uvijek dobar odgovor ovima koji „nemaju vremena“. Naime, HIIT trening koji slijedi traje samo 9 minuta i bilo tko ga može odraditi, ne samo što se tiče vremena, nego i snage.

HIIT koji donosimo se radi u Tabata načinu rada, što znači da su dionice rada i odmora raspoređene u intervalima od 20 i 10 sekundi. Radite 3 serije i nakon svakog kruga (od 4 vježbe) imate 1 minutu pauze. 

Vrijeme rada Vrijeme pauze
Sprint u mjestu 0:20 0:10
Čučnjevi 0:20 0:10
Jumping Jack 0:20 0:10
Sklekovi 0:20 0:10

Kako vidite, trening se sastoji od 4 vježbačka klasika koji su raspoređeni u krugove. U vremenu od 20 sekundi rada svaku vježbu izvodite maksimalnim intenzitetom pa se u 10 sekundi pauze odmarate te prelazite na sljedeću vježbu i 20 sekundi rada. 

Dakle, da pojasnimo: Prvi krug započinjete tako da radite 20 sekundi sprinta u mjestu, pa 10 sekundi odmarate, pa radite 20 sekundi čučnjeva pa 10 sekundi odmarate i tako radite sve 4 vježbe, jednu za drugom. Nakon što ste odradili jedan krug, imate 1 minutu pauze pa krećete sa sljedećim krugom. 

sklek

Budite spremni, ovaj trening trebate napraviti u maksimalnom  intenzitetu jer ćete upravo i jedino tako iskoristiti sve benefite ovakve aktivnosti. U samo 9 minuta potrošit ćete jako puno kalorija i izmoriti se, a vaše će tijelo topiti kalorije i do 2 sata nakon ovakvog treninga. 

Objavljeno 18.12.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!