OTVORENA PRVA FITNESS.com.hr TRGOVINA U ZAGREBU // KLIK ZA DETALJE!
.

5 savjeta kako se vratiti u fitness ritam nakon Uskrsa

Image

Iza nas su 3 dana u kojima su tek rijetki pazili sto jedu, a vjerojatno još je manje onih koji su tijekom uskršnjih blagdana uspjeli odraditi neki trening. Također, osim druženja s obitelji i prijateljima, Uskrs za mnoge znači hrana, hrana i hrana.

Uz nezaobilazna jaja i šunku, tu su kolači, čokoladna jaja i mnoge druge slastice u kojima se skrivaju stotine i stotine kalorija. I na kraju, sve se to zalilo i pokojom čašicom alkohola.

No, uskršnji blagdani su iza nas i vrijeme je da se svi skupa vratimo svojim fitness ciljevima.

uskrs

1. Riješite se svih slatkiša

Vjerojatno imate punu kuću slatkiša, kako kupovnih tako i domaćih. Jednostavno, riješite ih se. Podijelite ih prijateljima, susjedima, kolegama na poslu ili kome god smatrate da će ih razveseliti. Na taj način ćete izbjeći mogućnost da i u narednim danima nastavite s pretrpavanjem hranom i napraviti korak prema vraćanju u stari prehrambeni ritam.

2. Nemojte se vagati

Pisali smo o tome koliko se često treba vagati, no svakako to nemojte učiniti nakon što ste nekoliko dana jeli što god ste stigli i u količinama koje su iznad svih uobičajenih.

Pogled na kilograme svakako bi vas mogao demotivirati i pogoditi, pa predlažemo da se od sutra uhvatite starih navika, a na vagu stanete sljedeći tjedan, kad se vratite u svoj uobičajeni ritam. Ukoliko budete u ovom tjednu slijedili svoj zdravi režim prehrane do tog vaganja ćete i kilograme vratiti na one prije Uskrsa.

mjerenje

3. Ne preskačite obroke

Bez obzira na to što ste za Uskrs vjerojatno pretjerali s unosom kalorija, to ne znači da ćete sad probleme riješiti gladovanjem ili preskakanjem obroka. Preskakanje obroka najčešće vodi do toga da u sljedećem obroku pojedete previše i ne birate namirnice koje unosite, što se najčešće događa u najgore vrijeme – pred spavanje.

Stoga, uđite u zdravu prehrambenu rutinu, jedite kvalitetne i redovne obroke s izbalansiranim namirnicama te izbjegavajte šećere i prazne kalorije.

4. Ne padajte na popuste!

U supermarketima će nakon uskršnjih blagdana niz uskršnjih slatkiša biti na popustu kako bi se trgovine riješile zaliha. Ništa nemojte kupovati! Budite racionalni u kupovini i kupite samo namirnice koje vam se uklapaju u fitness plan, a primamljive popuste i slastice zaobiđite u širokom luku. Vaša linija će vam biti zahvalna.

dnevnik prehrane

5. Vodite dnevnik prehrane

Kako biste se lakše vratili u svoju fitness rutinu i treninga i prehrane, vodite dnevnik. Zapišite si sve što jedete u naredna 2-3 tjedna kako biste se mogli korigirati u hodu, ali i biti svjesni pogrešaka i krivih prehrambenih odluka. Također, dnevnik će vam pomoći da ograničite kalorijski unos, ali i da vodite računa o dovoljnoj količini pojedinih nutrijenata i izbjegavanju nepotrebnoga.

Travanje je na zalasku i sad je krajnje vrijeme da krenete razmišljati o svojem izgledu u kupaćem kostimu. Uskrs je taman dobro došao da se malo počastite, a sada se posvetite tome da si za ljeto poklonite vitku liniju i super figuru. 

Sretno!

Objavljeno 22.04.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!