5 glavnih razloga zbog kojih ne uspijevamo ostvariti ciljeve

Image

Mnogo ljudi redovito odlazi u teretanu i vježbaju, a ipak ne postižu rezultate. U ovom članku navest ćemo glavne razloge zbog kojih ne ostvarujemo svoje ciljeve u obliku dobivanja mišićnog i gubljenja masnog tkiva u tijelu.

1. Manjak ciljeva

Bez ciljeva čovjek je kao brod na moru, plovi bez ikakvog smjera. Jednostavno se kreće naprijed, pa ako ikada i stigne negdje , to je puka slučajnost. Ako imamo želju postići uspjeh u našem programu treniranja, onda nam cilj mora biti sasvim jasno definiran i “ugraviran” u mozak. Inače , baš kao i brod u gornjem primjeru, ako ikuda i stignemo, bit će to sasvim slučajno.

2. Manjak smislenog i kvalitetnog programa vježbanja

Mnogi početnici u fitnessu, na žalost, ili izaberu program vježbanja koji je daleko iznad njihovih trenutnih sposobnosti ili jednostavno dolaze u dvoranu na vježbanje a da nemaju nikakav program vježbi. Program koji je pretežak dovodi do ozljeđivanja, a puko obilaženje i vježbanje od sprave do sprave daje sasvim marginalne rezultate. Rješenje za ovaj problem je nabaviti smislen plan vježbanja i onda ga se držati iz dana u dan.

3. Nepridržavanje smislenog plana prehrane

Bez kvalitetnog plana prehrane koji obavezno prati vaš program vježbanja, promaknut će vam rezultati u vidu povećanja mišićne mase i istovremenog gubitka masnog tkiva u tijelu. Prehrana je ono što nam daje sirovi materijal potreban za oporavak, energiju i rast. Stoga je neophodno da budete upoznati sa obilježjima dobrog plana prehrane i da se istih prdržavate kako biste osigurali dostizanje ciljeva kojima težite.

4. Očekivanje da će dodaci prehrani obaviti sav posao umjesto nas

Dodaci prehrani nisu zamjena pravilnom treningu ni nepravilnoj prehrani. Takvi dodaci prehrani djelotvorni su samo onda kada su i vaš program vježbanja i plan prehrane uravnoteženi i smisleni. Držite na umu da su dodaci prehrani upravo to, dodaci pravilnoj prehrani i vježbanju. Znači , tek kad optimizirate vaše vježbanje i prehranu, onda počnite razmišljati o uvođenju dodataka u prehranu.

5. Nedostatak pravilnog i dovoljnog odmora i oporavka

Mišići ne rastu dok vježbate, oni rastu dok spavate. Dakle, nedostatak sna koštat će vas napredovanja u rastu mišićne mase. Osigurajte si dovoljne količine sna svake noći i izbjegavajte ostati budni do kasno ako baš ne morate, s ciljem da održite razinu kortizola niskom. Sedam ili idealnih osam sati sna svake noći osigurat će ne samo da budete produktivniji i puni energije kroz dan, nego i da se vaši ciljevi vježbanja ostvaruju.

Objavljeno 17.03.2007.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!