Velika akcija: do 30% popusta na najpopularnije kardio fitness sprave

Kako masažom vrata smanjiti anksioznost i smiriti se?

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovine

Sve proizvode za ostvarenje svojih fitness ciljeva pronađi u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu (Vrbani, Središće)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Osjećaš se anksiozno? “Samo diši.”

Čuli smo više puta ovakve savjete. Ali često takvi savjeti ne upale. Razlozi radi kojih osjećate anksioznost ovise o vama, vašoj percepciji, vašem okolišu i još mnogo faktora. I upravo radi toga nam osjećaj anksioznosti može biti prisutan u svakodnevnom životu puno češće nego što bi trebao.

Anksioznost se rješava na više načina. Konstantnim treningom, dobrom prehranom, mijenjanjem životnih uvjeta pa čak i pravilnim disanjem. U ovom ćete članku naučiti kako se u samo par minuta možete opustiti i riješiti anksioznosti koristeći masažne tehnike.

masaza

Vagus živac

Vagus (prema lat. vagus: lutajući) je deseti, najduži moždani živac s vrlo raširenim živčanim vlaknima (osjetnim, motornim i autonomnim vlaknima parasimpatičkih svojstava). Naziva ga se i lutajući živac.

On opskrbljuje mnoge dijelove tijela: vanjski zvukovod, meko nepce, donji dio ždrijela, grkljan, dušnik, jednjak, želudac, crijevo, srce i krvne žile, osiguravajući time nesmetane funkcije gutanja, proizvodnje glasa, krvotoka i probave. Vagus živac potječe unutar lubanje, u meduli.

Prolazeći kroz tkivo vrata, kroz torakalnu regiju, vuče se u srce i pluća, a zatim se spušta kroz otvor u dijafragmi do želuca, crijeva i drugih trbušnih organa. Isto tako, vagus živac je dio vašeg autonomnog živčanog sustava odgovoran za “rest and digest” zonu. Odnosno, pravilnim radom vagus živca se smiruje disanje i srčani otkucaji te se smanjuje anksioznost.

masaza

Smirivanje vagusa masažom

Kako se izmasirati na način da vagus živac počne smirivati vaše disanje i srčanu frekvenciju, a aktivirati probavne procese i tako smanjiti anksioznost? Masiranjem mišića sternocleidomastoideusa!

Ovaj mišić polazi s prednje strane manubriuma prsne kosti, jednom tetivom, a drugom tetivom polazi s medijalnog dijela ključne kosti. Mišić se hvata na sljepoočnu kost (na mastoidni nastavak). Vagus živac prolazi pokraj sternocleidomastoideusa i radi toga masažom tog mišića masiramo i sam živac.

Kako se pravilno izmasirati pogledajte u videu:

Objavljeno 16.09.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!