Odradite eksplozivni trening s medicinkom!

Image

Dugi niz godina radeći kao trener, susrela sam se s mnoštvom različitih rekvizita, neki su više zanimljivi i korisni a neki manje. Jedan od jednostavnijih za upotrebu i nadasve zanimljiv je medicinka.

Medicinka (lopta) je rekvizit poznat iz davnih dana, no nažalost još uvijek ima teretana koje ju ne posjeduju, vjerojatno je razlog tome nedovoljno poznavanje svih njezinih mogućnosti.

Praktična je jer zauzima malo mjesta, trening s njom je moguće izvesti bilo gdje; u teretani, kod kuće, na igralištu, u parku.

S njom mogu vježbati svi, profesionalni sportaši, rekreativci, djeca te ljudi starije dobi. Postoje medicinke različitih težina i veličina od različitih materijala te s različitim dodacima kao što su ručke ili konop.

Koristi se za razvoj brzine, agilnosti, preciznosti, ravnoteže, izdržljivosti i eksplozivne snage. Također se upotrebljava u zagrijavanju, glavnom dijelu treninga, te se može koristiti i u istezanju kao i za samomasažu.

Kružni trening

Vježbanje s medicinkom može se provoditi individualno ili u paru, trojkama..ili uz pomoć zida koji služi kao imitacija partnera.

Prednost upotrebe medicinke je u tome što pruža drugačiji način vježbanja, te rekreativci uživaju u radu s njom jer vježbe nisu jednolične. Da bi trening bio još zanimljiviji lako se može kombinirati s ostalim rekvizitima.

Pripremila sam vam video u kojem ćete vidjeti neke od osnovnih vježbi s medicinkom, a ovisno o vašem znanju i kreativnosti moći ćete kreirati i puno dodatnih različitih vježbi.

Video vježbe s medicinkom

Jedna od mogućnosti korištenja medicinke je za zagrijavanje, što ću vam opisati u nastavku.

Primjer zagrijavanja s medicinkom

Vježbe se izvode 8-12 ponavljanja, a težinu medicinke odredite ovisno o vašoj fizičkoj pripremljenosti.

  1. Kruženje s medicinkom u rukama
  2. Čučanj s medicinkom u rukama
  3. “Drvosječa” ili obrnuti “drvosječa”
  4. “Mountain climber” na medicinki
  5. Podizanje kukova sa stopalima na medicinki
  6. “Ruski twist”
  7. “Zečji” skokovi s medicinkom
  8. Bočni iskorak s medicinkom
  9. Sklekovi na medicinki
  10. Marinci s medicinkom

Sada kada ste se dobro zagrijali spremni ste za jednu TABATU (visoko intenzivni intervalni trening), koja se sastoji od 2 vježbe u trajanju od 4 minute. Interval rada je 20 sek a interval odmora 10 sek. Vježbe se izvode za redom naizmjenično 8 puta.

Tabata trening

  1. Čučanj potisak
  2. Sklekovi na medicinki s odbacivanjem

Nadam se da ćete nakon dobrog zagrijavanja ovim rekvizitom nastaviti i dalje vježbati te ostvariti svoj željeni cilj, postići dobru kondiciju i zavidnu liniju.

Medicinke različitih težina možete naručiti na fitness.com.hr web shopu.

Objavljeno 16.07.2014.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
12
1
Podijeli s prijateljima!