Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

Trening koji se sastoji od samo jedne vježbe!

Image

Trening koji slijedi sastoji se od samo jedne vježbe – marinaca! No, čim spomenemo marince, jasno vam je da ovo neće biti lako, ali će svakako biti izazovno i potrošit ćete jako puno kalorija!

Marinci su izvrsna bodyweight vježba koja poboljšava eksplozivnost, podiže srčane otkucaje i jača mišiće cijeloga tijela, s naglaskom na core. 

Kako se pravilno izvodi marinac (burpee)?

Marinac (burpee) je u svojem osnovnom obliku body-weight vježba koja se sastoji od nekoliko pokreta izvedenih uzastopce bez pauze. Marinac je vježba koja objedinjuje agilnost, koordinaciju i snagu (izdržljivost).

Najprije se iz uspravnog stava spustimo u krajnju donju poziciju čučnja položivši dlanove na pod, u širini ramena. Zatim se, odskočivši unazad (dlanovi ne mijenjaju mjesto), prebacimo u gornju poziciju za sklek, napravimo sklek te se odmah zatim vratimo u prethodnu poziciju (čučanj). Iz te pozicije se odrazimo u skok (u zrak), tako da su noge potpuno opružene. Time smo završili jedan burpee.

Tijekom izvedbe skleka kao sastavnog dijela svakog marinca, dozvoljeno je kukovima, koljenima i prsima dodirnuti tlo. 

Pravilno izvođenje zadatka pogledajte na videu:

Trening radite kako slijedi: 

Vježba Vrijeme rada Vrijeme odmora
Marinac 0:10 0:10
Marinac 0:20 0:20
Marinac 0:20 0:10
Marinac 0:30 0:30
Marinac 0:20 0:20
Marinac 0:30 1:00
Marinac 0:20 0:20
Marinac 0:20 0:20
Marinac 0:10 0:10
Marinac 0:20 0:20

Nakon ovog treninga lagano hodajte dok vam se puls ne vrati u normalu pa se dobro istegnite na kraju treninga. 

Objavljeno 13.10.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!