Super popusti na više od 200 fitness proizvoda! Iskoristi priliku

20-minutni bodyweight Tabata kućni trening

Image

Bodyweight vježbe, odnosno vježbe s težinom vlastitoga tijela idealne su za kućni trening, kad nemate na raspolaganju niz rekvizita. Stoga, trening koji slijedi sastoji se samo od takvih vježbi, izvodi se u Tabata načinu rada i traje 20 minuta.

Svaka vježba izvodi se u trajanju od 4 minute u intervalima 20-10. Dakle, 20 sekundi izvodite vježbu, pa 10 sekundi odmarate i tako radite 8 krugova, odnosno do isteka 4 minute. Između vježbi uzmite 1 minutu pauze.

marinci

Vježbe koje izvodite su:

  1. Sklekovi
  2. Čučnjevi 
  3. Marinci 
  4. Penjači na naizmjeničnim bočnim povlačenjem koljena (Mountain climbers)

penjači

Napomena

Imajte na umu da je Tabata oblik treninga visokog intenziteta, što znači da vam je cilj u 20-sekundnim radnim dionicama napraviti što više ponavljanja.

Da biste imali maksimalne učinke ovog treninga, radite svaku vježbu, svaki krug i svako ponavljanje maksimalnim intenzitetom.

Objavljeno 21.10.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!