8 izdržaja za čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)
Vježbe

8 izdržaja za čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)

Izdržaji s TRX suspenzijama nezaobilazan su dio svakog funkcionalnog treninga.

Prednosti su brojne: aktivacija čitavog tijela s naglaskom na mišiće corea, veći izazov - teži nivo izvođenja izdržaja od uobičajenih (bez TRX suspenzija), mogućnost različitih nivoa izvođenja – za početnike i napredne vježbače, mogućnost vježbanja bilo gdje – u dvorani, kod kuće i na otvorenom.

Ako se do sada niste okušali s izdržajima u položaju planka, izvedite ih za početak s težinom vlastita tijela, pa ih ovisno o napretku krenite izvoditi i s TRX suspenzijama.

U nastavku su prikazane samo neke varijante od velikog broja izdržaja koje možete izvesti s ovim korisnim rekvizitom. Koncept treninga i način izvođenja ovisi o ciljevima i individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima.

Dovoljno je uklopiti samo nekoliko izdržaja s TRX suspenzijama u cjelokupan trening, pa ih promijenite u svakom nadolazećem treningu, kako biste aktivirali što više različitih mišićnih skupina.

Izvedite dvije serije od 8 do 15 ponavljanja pojedinog izdržaja.

Disanje: izdah kroz usta pri otporu, udah na nos u drugoj fazi vježbe.

8 izdržaja s TRX suspenzijama

Sklek

Penjači (sporo + tempo)

Piramida

Pregib koljena (ravna leđa)

Abdukcija-adukcija bedara + pregib koljena (okrugla leđa)

Bočni izdržaj na podlaktici

Obrnuti izdržaj

Naizmjenični pregib koljena u obrnutom izdržaju (sporo + tempo)

Iskoristite tople dane pred vama za vježbanje na otvorenom, te isprobajte izdržaje s TRX suspenzijama koje ste već ranije savladali s težinom vlastitog tijela.

Suspenzijske trake možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • 54 načina izvedbe dinamičkog planka! (video) x 20
    Beneficija položaja planka ostvaruje se nakon 10 sekundi zadržavanja položaja. Nakon toga može se izvesti modifikacija koja osigurava 1 do 2 sekunde relaksacije mišića i nakon toga opet ponoviti zadrž...
  • 11 vježbi na step klupici za cijelo tijelo x 15
    Većina vježbi koje možete raditi na step klupici pogađa mišiće corea - trbušnjake i donji dio leđa, koji su mnogima "slaba točka" te koje koristite u svim dnevnim aktivnostima - sjedenju, hodanju, sva...
  • Plank: bazična vježba za core x 90
    Naziv core (srž, jezgra) se već neko vrijeme (zajedno sa "funkcionalnim treningom") uvriježio u fitness krugovima, a obuhvaća skupinu mišića koja se nalazi u području zdjelice i kukova.
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova