8 izdržaja za čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)

Image

Izdržaji s TRX suspenzijama nezaobilazan su dio svakog funkcionalnog treninga.

Prednosti su brojne: aktivacija čitavog tijela s naglaskom na mišiće corea, veći izazov - teži nivo izvođenja izdržaja od uobičajenih (bez TRX suspenzija), mogućnost različitih nivoa izvođenja – za početnike i napredne vježbače, mogućnost vježbanja bilo gdje – u dvorani, kod kuće i na otvorenom.

Ako se do sada niste okušali s izdržajima u položaju planka, izvedite ih za početak s težinom vlastita tijela, pa ih ovisno o napretku krenite izvoditi i s TRX suspenzijama.

U nastavku su prikazane samo neke varijante od velikog broja izdržaja koje možete izvesti s ovim korisnim rekvizitom. Koncept treninga i način izvođenja ovisi o ciljevima i individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima.

Dovoljno je uklopiti samo nekoliko izdržaja s TRX suspenzijama u cjelokupan trening, pa ih promijenite u svakom nadolazećem treningu, kako biste aktivirali što više različitih mišićnih skupina.

Izvedite dvije serije od 8 do 15 ponavljanja pojedinog izdržaja.

Disanje: izdah kroz usta pri otporu, udah na nos u drugoj fazi vježbe.

8 izdržaja s TRX suspenzijama

Sklek

Penjači (sporo + tempo)

Piramida

Pregib koljena (ravna leđa)

Abdukcija-adukcija bedara + pregib koljena (okrugla leđa)

Bočni izdržaj na podlaktici

Obrnuti izdržaj

Naizmjenični pregib koljena u obrnutom izdržaju (sporo + tempo)

Iskoristite tople dane pred vama za vježbanje na otvorenom, te isprobajte izdržaje s TRX suspenzijama koje ste već ranije savladali s težinom vlastitog tijela.

Suspenzijske trake možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Objavljeno 22.05.2017.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
12
0
Podijeli s prijateljima!