Božićna akcija: iskoristi do 30% popusta na kettlebelle, bučice i pločaste utege!

Focus T25 - u samo 25 minuta do brutalne forme!

Image

"Nemate vremena za vježbanje? Mi imamo rješenje za vas, zove se Focus T25 i u samo 25 minuta dnevno postići ćete vrhunske rezultate", stoji u objašnjenju programa vježbanja Focus T25, koji je osmislio Shaun T, tvorac Insanityja koji je u rekordnom roku zadobio velik broj poklonika širom svijeta.

Kako stoji u dodatnom pojašnjenju ovog vježbačkog programa "25-minutno vježbanje, ako je kvalitetno osmišljeno, može imati puno veće učinke od dugotrajnih treninga od po 90 minuta ili dulje. Radi se o intervalnom treningu u trajanju od 25 minuta, bez pauza u kojima se aktiviraju sve mišićne skupine".

Što je Focus T25?

U današnjem ubrzanom ritmu života i obaveza, mnogi ljudi ne mogu izdvojiti sat ili dva vremena dnevno za redovitu tjelesnu aktivnost. Zbog nedostatka vremena, mnogi propuštaju baviti se sportom što, dugoročno, značajno šteti njihovom zdravlju i općoj psiho-fizičkoj formi. S idejom da omogući vježbanje i onima koji imaju minimalno slobodnog vremena Shaun T. je osmislio još jedan program vježbanja, Focus T25. Kreator Insanityja je ovaj put pred očima imao zaposlene ljude koji žele vježbati kod kuće.

Za razliku od Insanityja koji je namijenjen iskusnim vježbačima i koji zahtijeva vježbačko predznanje i kondiciju, Focus T25 je primjeren svima: od početnika do aktivnih sportaša željnih sportskih promjena. Za treninge po Focus T25 programu nije potrebna dodatna oprema ni sprave i moguće ga je odraditi u vlastitom dnevnom boravku, a program se sastoji od 5 treninga tjedno po 25 minuta, te dva dana pauze (za vikend).

Focus T25 se sastoji od dva ciklusa vježbanja: Alfa i Beta. Tijekom Alfa ciklusa, treninzi su usmjereni na stvaranje osnova za izgradnju vrhunske forme. Vježbači će raditi kardio vježbe koje troše kalorije te poboljšavaju brzinu i agilnost, te utječu na snagu i izdržljivost. Tijekom ove faze, vježbači su usmjereni na mišiće corea i donjeg dijela tijela. Beta ciklus će pomoći u stjecanju izraženijih mišića corea, a brzinski drilovi i procedure će topiti kalorije, jačajući noge i gornje dijelove tijela. Ovaj dio treninga sadrži vertikalne i horizontalne pokrete koji poboljšavaju eksplozivnost i agilnost.

Focus T25

Alfa ciklus sadrži 6 treninga:

  1. Cardio – kardio trening u trajanju 25 minuta, bez pauze
  2. Speed 1.0 – Pomaže u poboljšanju brzine, elastičnosti i stabilnosti
  3. Total Body Circuit – kardio te pokreti vezani uz razvijanje snage
  4. AB Intervals – vježbe za mišiće trbušnog zida
  5. Lower Focus – vježbe fokusirane na noge
  6. Stretch – završni dio u kojem se istežu sve aktivirane mišićne skupine

Beta ciklus također sadrži 6 treninga:

  1. Core cardio – naprednija verzija kardio treninga iz Alfa ciklusa
  2. Speed 2.0 – Nakon usvojenih osnova u 1.0 verziji, u ovom treningu se nivo vježbi diže na stepenicu više
  3. RIP’t Circuit – Serija vježbi za gornji dio tijela, trbušnjake i noge koje se ponavljaju
  4. Dynamic Core – Iznimno naporni trening za core s dinamičkim vježbama
  5. Upper Core – Trening za gornji dio tijela za razvoj snage
  6. Core Speed – Vježbe za jačanje corea s vježbama agilnosti koje povećavaju brzinu.

Što znači Focus T25?

Focus T25 je trening snage visokog intenziteta čiji je cilj u 25 minuta visokointenzivne kardio aktivnosti potaknuti gubljenje masnog tkiva i tonizaciju mišića. Program je dizajniram tako da se nakon svakog treninga radi brzo i intenzivno 2-5-minutno istezanje, pa trening ukupno traje 30 minuta. Program traje 10 tjedana, po pet treninga tjedno.

Program uključuje najbolje vježbe visoke aktivacije mišića corea i velikih mišićnih skupina, što je jednako tako, radio i Insanity program. Vježbe obuhvaćaju mišiće nogu, listova, te gornjeg dijela tijela s naglaskom na mišićima corea, često zapostavljanim, a izrazito važnim za sveukupno držanje i zdravlje organizma.

Baš kao što mu samo ime kaže Focus T25 zahtijeva iznimnu usredotočenost (fokus) vježbača da u 25 minuta odradi vrhunski trening, a koncipiran je tako da od prvog do zadnjeg pokreta nema pauze. Tvorac ovog programa vodio se sa spoznajama da kratki treninzi visokog intenziteta znatno bolje funkcioniraju za topljenje masnog tkiva, od onih dužih nižeg intenziteta.

Focus T25

Kakve pokrete sadrži Focus T25?

Budući da se radi o treningu u jako kratkom vremenu, od samog početka zahtijeva se visok ritam što neće biti jednostavno početnicima. Ukoliko niste u formi, već nakon par minuta ćete se znojiti i imati značajno povišen puls. Također, ovaj trening obiluje svim vrstama skokova. Pazite da skokove radite pravilno kako se ne biste ozlijedili. Osobe s bilo kakvim problemima s koljenima ovaj dio programa moraju raditi vrlo oprezno te u bočnim skokovima paziti na doskoke.

Uz skokove, Focus T25 sadrži i iskorake, čučnjeve i pokrete trčanja što su pokreti koji zahtijevaju visok kardio ritam, a troše velik broj kalorija. Iako se navodi da je Focus T25 manje intenzivan od Insanityja, ne valja se zavarati da se radi o jednostavnom programu: u 25 minuta je „uguran“ niz vježbi visokog intenziteta koji će vam doslovno oduzeti dah.

Vježbe se rade u obliku kružnog treninga, a svaka vježba zahtijeva fokusiranost na određenu mišićnu skupinu. Mišićne skupine se odmaraju dok se druge aktiviraju. Primjerice, nakon serije iskoraka, radi se serija vježbi za leđa, tijekom kojih se noge - odmaraju.

Početnicima koji ne mogu pratiti originalnu verziju programa, dostupna je modificirana verzija koja će ih pripremiti za vježbanje i pomoći u stjecanju početne kondicije za osnovni program. Uz program vježbanja Focus T25, vježbači će dobiti i plan prehrane koji će ih podržati u ideji da istope višak masnog tkiva i postignu željenu formu.

Focus T25

Ciljevi ovog programa su jednostavni: U kratko vremenu odradite vrhunski trening koji će vam, uz pravilnu prehranu, pomoći da istopite masno tkivo i steknete formu života!

Jeste li probali ovaj jedinstveni program treninga i kakva su vaša iskustva? Svoje mišljenje ostavite u komentarima niže!

Objavljeno 03.03.2015.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!