Božićna akcija: iskoristi do 40% popusta na sve kreatine!

Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 2. trening

Image

Vrijeme je za drugi trening iz našeg programa za podizanje stražnjice: Fit do ljeta!

Povećanjem broja ponavljanja, dodavanjem opterećenja te otežavanjem uvjeta u kojima izvodite vježbe povećava se opterećenje i težina treninga. Dodajte soft ball ili toning (sand) ball te utege. Na fotografijama su prikazani primjeri kako možete trening napraviti zahtjevnijim.

Svaku vježbu ponovite 25 puta, osim kod vježbe broj 13 kada se izvodi po 15 ponavljanja. Pratite video: 

  1. Podvlačenje zdjelice pod sebe u počučnju
  2. Podvlačenje zdjelice u položaju mosta na leđima
  3. Iz položaja mosta vježba za mišiće trbuha
  4. Ponovite vježbu broj 2

vjezbe

  1. Spustite leđa na pod i izvodite vježbu za mišiće trbuha

trening

  1. Iz položaja mosta, podizanje kukova s jednom nogom pruženom (izvesti lijevom i desnom nogom)

trening

  1. Sa podignutim kukovima kao u vježbi broj 6 laktom dotaknuti koljeno (suprotno koljeno i lakat)

trening

  1. Ponovite vježbu broj 6
  2. Kombinacija vježbe broj 2 i broj 3
  3. Kombinacija vježbe broj 6 i broj 7
  4. Ponovite vježbu broj 2
  5. Podvlačenje zdjelice u uporu na koljenima
  6. Podvlačenje zdjelice u uporu na koljenima s jednom nogom pruženom (izvesti lijevom i desnom nogom)
  7. Podizanje noge iz upora na koljenima (izvesti lijevom i desnom nogom)
  8. Spuštanje stražnjice na stopalo iz položaja kao u vježbi broj 13 (izvesti lijevom i desnom nogom)
  9. Vježba broj 15 s pogrčenom nogom
  10. Izvođenje krugova iz položaja kao u vježbi 13 (svakom nogom 10 krugova u jednom i drugom smjeru)

trening

  1. Podvlačenje zdjelice u iskoraku
  2. Spuštanje u čučanj s jednom nogom naprijed

trening

  1. Lumbalna fleksija s pogrčenim nogama
  2. Lumbalna fleksija s pruženim nogama
  3. Kombinacija vježbe broj 20 i broj 21

Ako ste se kasnije uključili ovdje možete pogledati prethodni trening iz programa "Fit do ljeta":

Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 1. trening

i sljedeći trening koji vam je na redu: 

Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 3. trening

Objavljeno 08.04.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!