Super popusti na više od 200 fitness proizvoda! Iskoristi priliku

16-minutni Tabata trening za veliku kalorijsku potrošnju

Image

Za ovaj trening vam od rekvizita treba samo 1 girja. No, budući da se cijeli trening radi u Tabata načinu rada, uz girju će vam trebati i puno dobre volje i snage jer se radi o visokointenzivnom treningu nakon kojeg ćete, još satima, trošiti kalorije.

Trening se sastoji od samo 4 vježbe, a svaka vježba se izvodi u trajanju od 4 minute: 8 krugova koji se sastoje od 20 sekundi rada i 10 sekundi pauze. Nakon što završite 4 minute prve vježbe prelazite na sljedeće 4 minute druge vježbe. Dakle, tek nakon što završite cijeli 4-minutni ciklus jedne, prelazite na sljedeću vježbu.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Vježbe su sljedeće:

  1. Zamah (swing) girjom – 8 krugova: 20 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  2. Ruski zaokret girjom – 8 krugova: 20 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  3. Goblet čučanj s girjom – 8 krugova: 20 sekundi rada, 10 sekundi pauze
  4. Spiderman plank – 8 krugova: 20 sekundi rada, 10 sekundi pauze

Vježbe iz treninga na slikama pogledajte redom u galeriji:

Nakon što odradite svih 16 minuta treninga, dobro se istegnite i pojedite kvalitetan obrok.

Girje različitih težina možete kupiti u Fitness.com.hr Webshopu ili Fitness.com.hr trgovinama.

Objavljeno 18.02.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!