Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Ples na svili – sve što trebate znati kao početnik

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Ples na svili je pravi hit! Ova kombinacija plesa i gimnastičkih elemenata koja se izvodi na dvije okomito postavljene trake materijala je atraktivan, ali i zahtjevan (u nas) novi oblik aktivnosti koji izaziva pozornost sve većeg broja poklonika.

Primjeren muškarcima i ženama svih dobnih skupina i razina kondicije, ples na svili potiče fleksibilnost, jakost, ali i svijest o vlastitom tijelu i koordinaciju.

Što je ples na svili?

Ples na svili koristi dvije tkanine iste duljine, pričvršćene s stropa i uključuje ples, penjanje i upravljanje tkaninama koristeći snagu, koordinaciju i fleksibilnost plesača. U početnim koracima, plesači uče kako omotati svile oko tijela te potom izvoditi različite pokrete i položaje.

Ova aktivnost je izvrstan izazov i za ljudsku jakost, ali i koordinaciju, a postupnost u uvođenju u ples omogućava i napredovanje s položajima i pokretima od osnovnih i jednostavnih prema složenijima, težima, ali i atraktivnijima.

ples

Koje su prednosti plesa na svili?

Ples na svili je u punom značenju „trening za cijelo tijelo“. Najveći naglasak ova aktivnost stavlja na mišiće ramenog pojasa i gornjeg dijela tijela jer su oni potrebni i kod podizanja po svili i kod kontrole pokreta. Jaku aktivaciju doživjet će i mišići corea, a istezanja po svili značajno će popraviti fleksibilnost.

Svakako, na početku budite spremni da ćete biti u bolovima, no s obzirom da se radi o jednoj (za vaše tijelo) potpuno novoj aktivnosti, takva reakcija ni ne čudi.

Što je najbolje obući za ples na svili?

Udobna, ali uska odjeća uz tijelo najbolji je izbor za ples na svili tijekom kojeg ćete se penjati i spuštati po trakama i biti čvrsto umotani u njih. Svakako izbjegavajte široku i vrećastu odjeću te svakako izbjegavajte sve s patentom kako biste izbjegli zaglaviti se u traci u krivom trenutku.

Obavezno pokrijte ključna područja kako biste izbjegli moguće opekline od trenja ili ogrebotine. To se posebno odnosi na pazuhe, donji dio leđa, trbuh i koljena. Iako ćete potpunu zaštitu teško postići, pomoći će vam nošenje dugih tajica i majica dugih rukava i dovoljne dužine da ih možete upasati u tajice.

Kojim treninzima možete popraviti temelj za ples na svili?

Satovi joge i pilatesa koji će poboljšati fleksibilnost svakako su dobar temelj, ali i vježbe snage koja je potrebna tijekom ove atraktivne aktivnosti. U jačanju podlaktica, jako su dobri penjanje po stijenama, a kondicija će se popraviti kardio aktivnostima.

Ples na svili sadrži visokointenzivne pokrete pa će bilo koja aktivnost koja poboljšava motoričke sposobnosti čovjeka biti dobrodošla i učinkovita kao dodatna pripomoć za napredovanje u plesu na svili.

ples

Mogu li se plesom na svili baviti osobe sa strahom od visine?

Svi početnički satovi i upoznavanje s plesom na svili počinju s učenjem omotavanja i tehnikama dok ste još na zemlji. Potom se isti pokreti počinju na visini od jednog koraka u visinu po svili, pa na dva koraka itd. ovo je izvrstan način da se postupno, s povećanjem visine na kojoj se pleše, osoba suočava i rješava straha od visine.

Uz pojašnjenje svih pokreta i položaja, instruktorov zadatak je i da se plesač cijelo vrijeme osjeća sigurno, bez obzira na kojoj visini se nalazi.

Priprema, praksa, trening i kontrola bit će presudni u rješavanju od straha od visine, a zadovoljstvo tijekom plesa onemogući će bilo koji drugi osjećaj osim istinskog uživanja.

Stoga, bez obzira koliko imate godina te u kakvoj ste tjelesnoj kondiciji, ako ste zainteresirani za isprobati ples na svili, kontaktirajte najbliži centar u kojem se nudi ova aktivnost i isprobajte. Uz atraktivnost koja ovom plesu ne nedostaje, značajno ćete doprinijeti i povećanju jakosti, stabilnosti corea, fleksibilnosti i ravnoteži, ali i ukupno boljem raspoloženju i mentalnom zdravlju.

Objavljeno 12.06.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!