7 Yoga vježbi za jačanje libida

Image

Od davnih vremena, poznato je da yoga koristi tijelu i umu: pomaže očuvati zdravlje, tonizira, opušta i isteže mišiće i poboljšava razna zdravstvena stanja poput astme, boli u leđima, krvnog tlaka, kroničnog umora, tjeskobe itd.

U članku pročitajte koje yoga poze bude senzualnost i jačaju libido uz već poznat pozitivan učinak na cjelokupno zdravlje organizma.

Drevni yoga spisi savjetuju primjenu položaja koji toniziraju i istežu mišiće zdjeličnog dna, važnih u postizanju orgazma.

Kontrakcijama i opuštanjem mišićja prednje strane zdjeličnog dna koji podupiru abdominalne organe, postiže se njihova snaga i fleksibilnost, bolji protok krvi, a time i bolja stimulacija tijekom odnosa s partnerom.

Kao i kod svakog oblika vježbanja, yogom se otpušta endorfin – hormon zaslužan za dobar osjećaj i ublažavanje sveprisutnog stresa koji je čest uzrok smanjenja seksualne želje.

U dvije studije iz 2010. objavljene u časopisu Journal of Sexual Medicine, više od 100 muškaraca i žena u dobi od 25. do 60. godine, bili su upisani u yoga kamp, gdje su u 12 tjedana izvodili vježbe poput "Sfinge", "Sjedeće V pozicije" itd. Zamoljeni su da ispune formular o seksualnom zadovoljstvu prije i poslije trajanja kampa. Rezultati su bili značajno poboljšani u svim područjima seksualne funkcije nakon vježbanja yoge.

Slijedi 7 yoga vježbi koje jačaju libido i bude senzualnost:

Sfinga (Salamba Bhujangasana)

Sfinga (Salamba Bhujangasana)

Vježba "Sfinga" potiče raspoloženje i libido te stvara osjećaj vitalnosti.

Snaži kralježnicu i leđa dok istovremeno otvara ramena, prsa i abdomen, a što je najvažnije: potiče stimulaciju abdominalnih organa.

Fokus u vježbi je osvijestiti područje donjeg trbuha iznad pubične kosti i ispod pupka što pomaže stvoriti dubok osjećaj vibracije u središnjem području zdjelice, a sama vibracija će pomoći stimulirati abdominalne organe.

Pas prema gore (Urdhva Mukha Shvanasana)

Pas prema gore (Urdhva Mukha Shvanasana)

Isto kao i prethodna poza, snaži mišiće corea u području zdjelice i donjeg trbuha i time potiče stimulaciju abdominalnih organa.

Otvara prednju stranu tijela snaženjem iz corea dok istovremeno jača kralježnicu i ruke.

Sjedeća "V" poza (Upavishta Konasana)

Sjedeća V poza (Upavishta Konasana)

Jedna od brojnih prednosti ove vježbe je povećan protok krvi u područje zdjelice što povećava senzitivnost i stimulaciju i time poboljšava intimnost s partnerom.

Ukoliko na početku nećete moći izvesti podizanje nogu u balans , bit će dovoljno ostaviti bedra na podlozi u obliku slova "V" .

Leptir (Baddha Konasana)

Leptir (Baddha Konasana)

Vježba stimulira abdominalne organe – jajnike i prostatu, isteže unutarnja bedra, prepone, koljena te potiče cjelokupnu cirkulaciju i opuštanje tijela.

Ležeća leptir poza (Supta Baddha Konasana)

Ležeća leptir poza (Supta Baddha Konasana)

Ležeća varijanta "Leptira" također stimulira abdominalne organe i isteže zdjelične mišiće kao i gore opisana vježba.

Ležeći položaj s rukama preko glave će u potpunosti relaksirati tijelo i više odgovarati osobama kojima je teško ispravno sjediti kao u prethodnoj varijanti vježbe.

Pas prema dolje (Adho Mukha Svanasana)

Pas prema dolje (Adho Mukha Svanasana)

Uz brojne dobrobiti, vježba "Pas prema dolje", pomaže otpustiti stres, ublažiti depresiju i daje energiju čitavom tijelu. Razvija mišićnu izdržljivost i snagu u području ruku i nogu, a istovremeno isteže ramena i stražnju ložu.

Sve te prednosti koriste kako kroz čitav dan, tako i u postizanju bolje intimnosti s partnerom.

Ležeće istezanje stražnje lože (Supta Padangushtasana)

Ležeće istezanje stražnje lože (Supta Padangushtasana)

Vježbom se usmjerava cirkulacija u područje zdjelice te istežu kukovi, koljena, prepone i stražnja loža. Utječe i na stimulaciju prostate.

Uz već poznate namirnice s afrodizijačkim svojstvima, vrijeme je da isprobate vježbe koje će vas ispuniti energijom i pojačati vaš libido.

Objavljeno 16.02.2015.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!