Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

Isprobajte: Proteinski kruh s posnim sirom i sjemenkama

Image
Jednostavno
4 osobe
60min

Kuham više nego ikad. Isprobavam neke nove recepte, ali i ponavljam stare za koje mi je ostalo u sjećanju da su bili jako dobri. Jedan takav je i ovaj recept za proteinski kruh. Kruh je izvrsnoga okusa, jako bogat proteinima i super jednostavan za pripremiti.

proteinski kruh

Sastojci (za kalup za kruh veličine cca 20x10 cm):

proteinski kruh

Postupak:

  1. Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva.
  2. Jaja stavite u veću posudu i dobro ih umutite.
  3. Dodajte sol, posni sir, zobene pahuljice, prašak za pecivo, mljeveni lan, bučine i suncokretove sjemenke i sve dobro promiješajte dok ne dobijete homogenu smjesu.
  4. Protvan za pečenje kruha obložite papirom za pečenje pa ulijte smjesu i poravnajte je po vrhu.
  5. Po vrhu pospite sjemenkama pa ih malo utisnite.
  6. Stavite peći oko 45 minuta, odnosno dok čačkalica kojom probodete kruh ne bude suha, što je znak da je kruh i unutra pečen.

Ovaj kruh je izvrsna zamjena za nezdrave varijante kruha i možete ga jesti u svim prigodama u kojima biste inače jeli kruh: od mazanja maslace s kikirikijem i pekmeza, do kruha uz neko varivo. 

proteinski kruh

Objavljeno 10.04.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti