Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Polpete od kus-kusa i šarena salata s grčkim jogurtom

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Jednostavno
2 osobe
30min

Kus-kus mi je zbog svoje brze pripreme jedna od najdražih namirnica. Začas možete dobiti ukusan prilog, dodatak salati, kašu za doručak ili bazu za ovakve polpete.

Ovaj put sam ih radila s fetom i jajima, ali ako želite vegansku varijantu, izostavite jaja, dodajte žlicu lanenog brašna namočenog u 2-3 žlice vode. 

Meni su ove polpete kompletan obrok i iznimno ukusne ovako, uz salatu, ali odlično se slažu i s varivima i gustim juhama pa ih kombinirajte po želji. 

polpete

Sastojci za polpete:

Postupak:

Kus-kus skuhajte i ostavite sa strane da se malo ohladi. Dodajte nasjeckanu fetu, češnjak i mentu. Začinite. Umiješajte psyllium i istučeno jaje. Ostavite smjesu da malo stoji, a zatim oblikujte polpete. Pecite ih na tavi s malo ulja, nekoliko minuta sa svake strane. Možete ih ispeći i u pećnici, u tepsiji prekrivenoj papirom za pečenje. 

polpete

Sastojci za šarenu salatu:

  • 2 srednje velike mrkve
  • pola srednje glavice kupusa
  • mala glavica ljubičastog luka
  • 100 g kukuruza
  • 5-6 kiselih krastavaca
  • ukiseljene lučice po želji
  • oko 150 ml grčkog jogurta 
  • par žlica jabučnog octa 
  • himalajska sol (naruči ovdje)
  • svježe mljeveni papar

salata

Postupak:

Naribajte mrkvu i kupus, dodajte nasjeckani luk i krastavac. Umiješajte kukuruz. Prelijte octom i dodajte grčki jogurt. Posolite, popaprite. Ukrasite ukiseljenim lučicama i poslužite.

Objavljeno 13.10.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Popularni recepti

Popularni recepti